СЕВ, Политрон не покрива последните изисквания на европейските производители - НАДХВЪРЛЯ ГИ.Когато кажеш те водя при едното БМВ от там при специалиста ремонтирал го и после ако съм прав получавам награда. Става ли. CJ-4 камионджийски стандарт ли е! Сертификата бил в неправилен формат - според кой - според теб. Живеете във виртуален свят момчета. Не е казано, че трябва да намериш всичко в нета. Не всеки иска да си пусне там информацията, разбирате ли. Не случайно политрон се продава под различни имена, но скоро и това няма да е така. То нее като ширпотребските масла. От цитираното от теб масло на Кастрол Камион МАН,( човека живее в съседния вход на моя блок, мога и с него да те запозная,) му протекоха и двете турбини. Да ти дам регистрационен номер и рама? С Политрон 10W40 без предварителна обработка с МТС, спряха да текат - ще продължам да вярвам на очите си, ушите си и главата си, и няма да живея виртуално. А вие се чудете какво да си измучете от пръстите.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Резултат от използването на POLYTRON
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Sev написа:че щом само ти знаеш за 3 "родили" чисто нови мотора на BMW...представям си колко има по света...защото тук се подават по 600-700 на година, а в света по над 1 500 000Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
не не, темата за мен и сигурно доста други хора приключи с изказването ти за 3-те BMW-та...това за камиона го затвърдиа това от тях, което гори 3 литра надолу направо беше капака (защо не вземете да се свържете с BMW и да ги открехнете че само с масло ще им мине номера, че на горките efficient dynamics изданията им успяват да свалят разхода с точно половин литър на 100 км)
Коментар
-
Приателю, дай да не се караме и остроумничим. На въпросният Камион бе зареден въпросният кастрол, с който уж поне 30 000 трябваше да кара. Да ама на 21 000 му протекоха турбините. Е от кво е. От антифриза Маслото беше тотално заминало. Нямаше пари човека и зареди някакво ефтино, поне да е ново , кара с него 15 000 - текат. Накрая Квото вече споменах и в рамките на 20 000км турбините са сухи. Маслото е вече на 35 000км. Може и да е повече ако е имал курсове тия дни. 10W40 15W40 си имат тежкотоварни и пасажерски одобрения. 5W40 не става за тежкотоварни.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Малко подкрепа за думите ми по-горе. То не е моя измислица Обаче в чист вид тези естери не удовлетворяват съвременните изисквания (полегата крива на зависимостта вискозитет - температура в интервала - 6÷200°С, относително мальк вискозитет при ниски температури, относително ниска температура на заставане, висока термоокислителна стабилност.
Коментар
-
Mupo написа:Една от най-дългите теми във форума, влизаща в топ 5 е за масло. Не масла, а масло. Ще кажете не я чети, ами как като ти се набива във главата всеки ден. Според мен всеки да си купува и слага ако иска веро, ако иска масло. Ама тая тема продължи маи повече отколкото трябва. Лично мнениеКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Danchojn написа:Мисля, че сме на едно мнениеDanchojn написа:Но никога не и чист естер.Danchojn написа:Политрон не покрива последните изисквания на европейските производители - НАДХВЪРЛЯ ГИ
Коментар
-
Еми хубаво! Да сте живи и здрави всички! Всеки си има глава, да си преценява, не съм накарал никого на сила да сипе Политрон. Явно Аз с моят опит и практика, не съм на вашето равнище, в небесата при стандартите и одобренията. Все пак, друго си е да го напише мерцедес, но защо от 4 години се крият и не отговарят на подадените там документи от Eptech Corporation? Шикалкавят ли шикалкавят, но пък одобрения имат иначе бол. Както и да е!Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Слушай, не го приемай лично просто звучи като реклама на крем за бръчки за стари баби. Решил си, пробвал си, доволен си, и си споделил, това е хубаво ако с темата си помогнал на някого също е хубаво, но просто не мога да изчета всички мнения по въпроса за това масло.А виждам че си от Младост може да се организираме за презентация и за по бира или нещо по сгряващо.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Виж сега аз карам със СОНОКО истинско масло от белгииска рафинерия Всеки се и намерил мазното и си кара с него, а за бирата ще се разберем нещо даже ще видя да организирам повече колеги да се мярнат.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Аз не виждам края,мисля да се доверя на колегите.След около 3и месеца ще ми предстои смяна на маслото,мисля да добавя МТС,преди да го сменя.НО първо съм решил да купя спрея,който потапят крушката под вода.НО всичко ще бъде записано от началото до края,както е направено в клипа.Нека игрите продължат............Lancia Kappa 2.0 20v 145hp- 1995 Landi Renzo lambda kontrol v-05
Fiat Bravo 2 1.9 jtd 150hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар