Въпроса беше реторичен! Нямах предвид лагерите, а гърбиците. На мойта панда например, само капе отгоре от една тръбичка.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Резултат от използването на POLYTRON
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Danchojn написа:Въпроса беше реторичен! Нямах предвид лагерите, а гърбиците. На мойта панда например, само капе отгоре от една тръбичка.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
http://www.youtube.com/watch?v=Zu_smZeouiwТук се виждат някои от принципите на мазане на разпределителните валове. Просто се пръска. Няма разлика с принципа на фрикшън тестера.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Мислиш ли, че не съм го правил, когато така силно защитавам Политрон? Но да не кажете пак нещо ето от друго мястоhttp://www.citroen-bg.net/forum/view...t=30Вижте Последните мнения. А пича който е с ник нейм ГОТИН е човек от нашия форум - Аз му купих Политрон.
Коментар
-
Ми не ми вярвайте тогава бе! Скоро всички на които им стиска, ще имат пак възможност да се докажат срещу Политрон. Но тогава обикновенно всички се крият в миши дупки.Маслото на Яко без МТС е малко под 50% годно за тези км. По принцип на 20% се препоръчва подмяна. Документ умишлено няма да покажа. Така и така, пак ще се хванете за нещо.Мисля, че като съм постнал темата, съм наясно че който иска ще прочете какво иска. Никой не мога да огранича, но за поред път се търси под вола - теле. Исках да покажа, че има хора, които също са направили някакви усилия в тази посока.Сигурен съм, че един ден ще разберете, че грешите. Дано го споделите!Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Виж, приятл, Внаги като налееш ново масло в ДВГ, усещаш разликата. Каквото и да е, неработилото масло е за предпочитане, пред това на което си навъртял пробега или работните часове. Въпроса не е дали твоето масло е по-добро от моето, на даден тест, а дали е по-добро за моя ДВГ ? Това не можеш или не искаш да разбереш ? Наливал ли си на ЛАДА 1500 синтетично масло ? Не става за тая кола ! Със ШЕЛ 5W40 ладичката се прееба за нула време ! Това се опитвам да ти обясня - ЛАДА се кара с минерално масло, турбо-дизела си има масло за турбо-дизел, а моноинжекцията на ГОЛФ си има масло като нея. Е това не ти влиза мозъчето ! Няма толкова универсално масло, не защото не може да се направи, а защото ще е адски скъпо по технологични причини и няма да изкарва повече километри или моточсове от това което с което е предвидено да работи един ДВГ. Мазилните свойства на маслото са само един от многото критерии на които двигателното масло за даден вид ДВГ трябва да отговаря ! Проумей това, и ще се убедиш, е започваш да ставаш смешен с твърденията си качествата на ПОЛИТРОН ! Престани ! Разбхме тиидеята, който смята че това е масло за неговия ДВГ и има излишни пари, да си налива от него и да си експериментира. Само не се опитвай да убеждаваш колегите, че се кара с него 30 000 км, че някой който не е на ясно, ще си съсипе "ТD"-то или "D"-то ! Маслото се съобразява и с катализатора на съответния ДВГ. и с турбината, и с ЕГР-а, и с маслената помпа и със още много детайли и възли. И понеже няма информация за химичния състав и количественото съдържание на съставките на маслата, за да може да си направя съпоставка, ще си карам само с това масло, което е обозначено на стикера, и в книжката с инструкциите за моя автомобил ! Има няколко посочени марки, и мога да избирам между тях, но не и едно към гьотере.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Danchojn написа:Ми не ми вярвайте тогава бе!Danchojn написа:Скоро всички на които им стиска, ще имат пак възможност да се докажат срещу Политрон. Но тогава обикновенно всички се крият в миши дупки.Danchojn написа:Документ умишлено няма да покажа. Така и така, пак ще се хванете за нещо.Danchojn написа:Сигурен съм, че един ден ще разберете, че грешите. Дано го споделите!
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Виж, приятл, Внаги като налееш ново масло в ДВГ, усещаш разликата. Каквото и да е, неработилото масло е за предпочитане, пред това на което си навъртял пробега или работните часове. Въпроса не е дали твоето масло е по-добро от моето, на даден тест, а дали е по-добро за моя ДВГ ? Това не можеш или не искаш да разбереш ? Наливал ли си на ЛАДА 1500 синтетично масло ? Не става за тая кола ! Със ШЕЛ 5W40 ладичката се прееба за нула време ! Това се опитвам да ти обясня - ЛАДА се кара с минерално масло, турбо-дизела си има масло за турбо-дизел, а моноинжекцията на ГОЛФ си има масло като нея. Е това не ти влиза мозъчето ! Няма толкова универсално масло, не защото не може да се направи, а защото ще е адски скъпо по технологични причини и няма да изкарва повече километри или моточсове от това което с което е предвидено да работи един ДВГ. Мазилните свойства на маслото са само един от многото критерии на които двигателното масло за даден вид ДВГ трябва да отговаря ! Проумей това, и ще се убедиш, е започваш да ставаш смешен с твърденията си качествата на ПОЛИТРОН ! Престани ! Разбхме тиидеята, който смята че това е масло за неговия ДВГ и има излишни пари, да си налива от него и да си експериментира. Само не се опитвай да убеждаваш колегите, че се кара с него 30 000 км, че някой който не е на ясно, ще си съсипе "ТD"-то или "D"-то ! Маслото се съобразява и с катализатора на съответния ДВГ. и с турбината, и с ЕГР-а, и с маслената помпа и със още много детайли и възли. И понеже няма информация за химичния състав и количественото съдържание на съставките на маслата, за да може да си направя съпоставка, ще си карам само с това масло, което е обозначено на стикера, и в книжката с инструкциите за моя автомобил ! Има няколко посочени марки, и мога да избирам между тях, но не и едно към гьотере.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Dido_Lyubenov написа:Виж, приятл, Внаги като налееш ново масло в ДВГ, усещаш разликата. Каквото и да е, неработилото масло е за предпочитане, пред това на което си навъртял пробега или работните часове. Въпроса не е дали твоето масло е по-добро от моето, на даден тест, а дали е по-добро за моя ДВГ ? Това не можеш или не искаш да разбереш ? Наливал ли си на ЛАДА 1500 синтетично масло ? Не става за тая кола ! Със ШЕЛ 5W40 ладичката се прееба за нула време ! Това се опитвам да ти обясня - ЛАДА се кара с минерално масло, турбо-дизела си има масло за турбо-дизел, а моноинжекцията на ГОЛФ си има масло като нея. Е това не ти влиза мозъчето ! Няма толкова универсално масло, не защото не може да се направи, а защото ще е адски скъпо по технологични причини и няма да изкарва повече километри или моточсове от това което с което е предвидено да работи един ДВГ. Мазилните свойства на маслото са само един от многото критерии на които двигателното масло за даден вид ДВГ трябва да отговаря ! Проумей това, и ще се убедиш, е започваш да ставаш смешен с твърденията си качествата на ПОЛИТРОН ! Престани ! Разбхме тиидеята, който смята че това е масло за неговия ДВГ и има излишни пари, да си налива от него и да си експериментира. Само не се опитвай да убеждаваш колегите, че се кара с него 30 000 км, че някой който не е на ясно, ще си съсипе "ТD"-то или "D"-то ! Маслото се съобразява и с катализатора на съответния ДВГ. и с турбината, и с ЕГР-а, и с маслената помпа и със още много детайли и възли. И понеже няма информация за химичния състав и количественото съдържание на съставките на маслата, за да може да си направя съпоставка, ще си карам само с това масло, което е обозначено на стикера, и в книжката с инструкциите за моя автомобил ! Има няколко посочени марки, и мога да избирам между тях, но не и едно към гьотере.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Добре де, знаете вече много добре какво ми е мнението. Не искам да се карам с никой. Пак ще кажа, аз не съм професионалист, но каквито и тестове да правих, а те не са малко резултата е един и същ. Не съм се скрил от никой. Но да завъртиш един продукт на фрикшън тестера, да му сипваш вода, да вземеш от близката саксия пръст и да му поръсиш, после да му махнеш ваничката да натискаш до над 150Nm и да няма грам износване, това за ВАС ДРАГИ КОЛЕГИ нищо ли не означава! И това е натиск в една точка, како остава когато говорим за площ. То точно триенето в площ спасява при стандартните масла.Хората не са узрели за новите технологии, но и не искат пръста си да мръднат. Айде, пак ви развеселих малко. Ма дискусия да има.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Добре де, знаете вече много добре какво ми е мнението. Не искам да се карам с никой. Пак ще кажа, аз не съм професионалист, но каквито и тестове да правих, а те не са малко резултата е един и същ. Не съм се скрил от никой. Но да завъртиш един продукт на фрикшън тестера, да му сипваш вода, да вземеш от близката саксия пръст и да му поръсиш, после да му махнеш ваничката да натискаш до над 150Nm и да няма грам износване, това за ВАС ДРАГИ КОЛЕГИ нищо ли не означава! И това е натиск в една точка, како остава когато говорим за площ. То точно триенето в площ спасява при стандартните масла.Хората не са узрели за новите технологии, но и не искат пръста си да мръднат. Айде, пак ви развеселих малко. Ма дискусия да има.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Аз пък ще ти покажа мойто ТД100 - 150 000 км само с М10Д - няма и помен че този ДВГ е работил Наистиа, прекаляваш с изцепките !Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар