Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Резултат от използването на POLYTRON

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпроса беше реторичен! Нямах предвид лагерите, а гърбиците. На мойта панда например, само капе отгоре от една тръбичка.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      Danchojn написа:
      Въпроса беше реторичен! Нямах предвид лагерите, а гърбиците. На мойта панда например, само капе отгоре от една тръбичка.
      Е, тя е специална Сигурно са знели че ти ще и налееш Политрон :D - шегувам се ! А как се мажат кобиличките ? Не минава ли през тях масло да маже гърбиците на разпределителния вал ? Наистина ми е много странно, само с една "пипета" да се мажат ?
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        Ми така е. Има тръбичка от която пръска. Но то и при другите е подобно. При гърбиците и да искаш голямо налягане не можеш да създадеш. Просто да е в масло. Някои го наричат мазане в маслена баня. Ще се опитам да дам картинки.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          Ето, през тръбичката отбелязана с номер 2 се мажат гърбиците, без налягане. Кобилици няма този двг.
          Прикачени файлове
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            http://www.youtube.com/watch?v=Zu_smZeouiwТук се виждат някои от принципите на мазане на разпределителните валове. Просто се пръска. Няма разлика с принципа на фрикшън тестера.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              Danchojn написа:
              Мислиш ли, че не съм го правил, когато така силно защитавам Политрон? Но да не кажете пак нещо ето от друго мястоhttp://www.citroen-bg.net/forum/view...t=30Вижте Последните мнения. А пича който е с ник нейм ГОТИН е човек от нашия форум - Аз му купих Политрон.
              Хехехе......ма ти сигурен ли си, че тая тема дет ми я пускаш е некъф смислен довод в твоя полза Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Що да чета само последните мнения??? Мен от 1-ва страница още ми се струва мнооо забавна Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 или викаш теб мноо не те кефи как почва, тта само в края да и обърна внимание и то ако може само на избрани постове От тия 3 страници в ситроен форума аз само не разбрах какво точно трябва ме впечатли? Може би че някой твърди, че си бил изследвал маслото и било след 13000км годно да се кара още цяла вечност Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Ммма даже и да е имало такова изследване (щот аз нито видях резултати на хартия, нито разбрах къде е правен въпросния анализ), що пък този резултат да не доказва, че маслото на Яко е да си еве франко и хай-тек синтетичното мазило просто, аз на това съм по-склонен да вярвам :D или викаш това няааа вариант да стане......всичко е заради МТС-а, само и единствено Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Аз кво мисля, че си правил или не си не е мноо от значение, мма лично до ся не видях ти какви точно лаболаторни резултати имаш като анализ на качеството на Политрон след определен пробег? Лошото е, че и в един огроооомен чуждоземски форум относно маслата, в който има лабораторни анализи на секви марки, такъв на "маняшкия" Политрон не намерих, а форума е щатски, както и любимата ти марка масло, което не говори мноо добре за популярността на продуктите в родината им А за това, че на ГОТИН-ия колега си му купил Политрон няяа лошо и човека съвсем обективно си е написал, че забелязва може би някво подобрение и намален с малко разход ама не знае точно дали е от маслото или от другите ремонти, които е направил по същото време...съвсем нормален резултат при слагане на ново масло и ти давам гаранция, че този колега щеше да напише същото при смяната на селенията със синтетика от която и да е друга смислена марка

              Коментар


                Ми не ми вярвайте тогава бе! Скоро всички на които им стиска, ще имат пак възможност да се докажат срещу Политрон. Но тогава обикновенно всички се крият в миши дупки.Маслото на Яко без МТС е малко под 50% годно за тези км. По принцип на 20% се препоръчва подмяна. Документ умишлено няма да покажа. Така и така, пак ще се хванете за нещо.Мисля, че като съм постнал темата, съм наясно че който иска ще прочете какво иска. Никой не мога да огранича, но за поред път се търси под вола - теле. Исках да покажа, че има хора, които също са направили някакви усилия в тази посока.Сигурен съм, че един ден ще разберете, че грешите. Дано го споделите!
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  Виж, приятл, Внаги като налееш ново масло в ДВГ, усещаш разликата. Каквото и да е, неработилото масло е за предпочитане, пред това на което си навъртял пробега или работните часове. Въпроса не е дали твоето масло е по-добро от моето, на даден тест, а дали е по-добро за моя ДВГ ? Това не можеш или не искаш да разбереш ? Наливал ли си на ЛАДА 1500 синтетично масло ? Не става за тая кола ! Със ШЕЛ 5W40 ладичката се прееба за нула време ! Това се опитвам да ти обясня - ЛАДА се кара с минерално масло, турбо-дизела си има масло за турбо-дизел, а моноинжекцията на ГОЛФ си има масло като нея. Е това не ти влиза мозъчето ! Няма толкова универсално масло, не защото не може да се направи, а защото ще е адски скъпо по технологични причини и няма да изкарва повече километри или моточсове от това което с което е предвидено да работи един ДВГ. Мазилните свойства на маслото са само един от многото критерии на които двигателното масло за даден вид ДВГ трябва да отговаря ! Проумей това, и ще се убедиш, е започваш да ставаш смешен с твърденията си качествата на ПОЛИТРОН ! Престани ! Разбхме тиидеята, който смята че това е масло за неговия ДВГ и има излишни пари, да си налива от него и да си експериментира. Само не се опитвай да убеждаваш колегите, че се кара с него 30 000 км, че някой който не е на ясно, ще си съсипе "ТD"-то или "D"-то ! Маслото се съобразява и с катализатора на съответния ДВГ. и с турбината, и с ЕГР-а, и с маслената помпа и със още много детайли и възли. И понеже няма информация за химичния състав и количественото съдържание на съставките на маслата, за да може да си направя съпоставка, ще си карам само с това масло, което е обозначено на стикера, и в книжката с инструкциите за моя автомобил ! Има няколко посочени марки, и мога да избирам между тях, но не и едно към гьотере.
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    Danchojn написа:
                    Ми не ми вярвайте тогава бе!
                    Добре бе, аз и преди ти казах, че не държа изобщо мен да ме убеждаваш в нищо, нито пък аз ще се напъвам кат глист на буца да ти променям вижданията, проооосто си коментирам, което сметна за уместно , надявам се не съм те засегнал или ядосал с това Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                    Danchojn написа:
                    Скоро всички на които им стиска, ще имат пак възможност да се докажат срещу Политрон. Но тогава обикновенно всички се крият в миши дупки.
                    Викаш ше ги предизвиквате всички производители на масла на дуел до последна капка кръв а? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Мноо ме кефиш понякога, забавни коментари пускаш! Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Колега, без да ми се сърдиш, мма ненам дали не си забелязал в кой век живеем и как успеха на даден продукт колкото и маняшки и вълшебен да е той, се определя основно от пазара и потребителите и техните оценки за качествата му. Тъй че, времето ще покаже, няма смисъл да се изправяш на нож срещу всеки, който дръзне да се усъмни в качествата на Политрон или изкаже мнение противоречащо на твоето
                    Danchojn написа:
                    Документ умишлено няма да покажа. Така и така, пак ще се хванете за нещо.
                    Яснооо Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 и аз човек имам няколко лабораторни анализа на масла от друга марка, показващи как за 10х км. не са мръднали почти, мма умишлено няяаа покажа документ, вярваш ли ми ся, а?
                    Danchojn написа:
                    Сигурен съм, че един ден ще разберете, че грешите. Дано го споделите!
                    Обещаааам :D , само молим те да не забраиш и ти да споделиш с нас ако разбереш, че си бил в грешка, стаа ли?

                    Коментар


                      Dido_Lyubenov написа:
                      Виж, приятл, Внаги като налееш ново масло в ДВГ, усещаш разликата. Каквото и да е, неработилото масло е за предпочитане, пред това на което си навъртял пробега или работните часове. Въпроса не е дали твоето масло е по-добро от моето, на даден тест, а дали е по-добро за моя ДВГ ? Това не можеш или не искаш да разбереш ? Наливал ли си на ЛАДА 1500 синтетично масло ? Не става за тая кола ! Със ШЕЛ 5W40 ладичката се прееба за нула време ! Това се опитвам да ти обясня - ЛАДА се кара с минерално масло, турбо-дизела си има масло за турбо-дизел, а моноинжекцията на ГОЛФ си има масло като нея. Е това не ти влиза мозъчето ! Няма толкова универсално масло, не защото не може да се направи, а защото ще е адски скъпо по технологични причини и няма да изкарва повече километри или моточсове от това което с което е предвидено да работи един ДВГ. Мазилните свойства на маслото са само един от многото критерии на които двигателното масло за даден вид ДВГ трябва да отговаря ! Проумей това, и ще се убедиш, е започваш да ставаш смешен с твърденията си качествата на ПОЛИТРОН ! Престани ! Разбхме тиидеята, който смята че това е масло за неговия ДВГ и има излишни пари, да си налива от него и да си експериментира. Само не се опитвай да убеждаваш колегите, че се кара с него 30 000 км, че някой който не е на ясно, ще си съсипе "ТD"-то или "D"-то ! Маслото се съобразява и с катализатора на съответния ДВГ. и с турбината, и с ЕГР-а, и с маслената помпа и със още много детайли и възли. И понеже няма информация за химичния състав и количественото съдържание на съставките на маслата, за да може да си направя съпоставка, ще си карам само с това масло, което е обозначено на стикера, и в книжката с инструкциите за моя автомобил ! Има няколко посочени марки, и мога да избирам между тях, но не и едно към гьотере.
                      Хубаво, е че съм ти приятел, радвам се честно. НО ГРЕШИШ. Мога по всяко време когато поискаш да ти покажа лада 1500 на 350 000км Карана винаги и само със синтетично масло Кастрол до към 250 000. Останалите е сПолитрон 5W40 и си работи прекрасно, като стартира много по-лесно от преди. Автомобила е на мой много много добър приятел и му знам цялата история. Купен е от Някогашния кореком и е гледан много добре. С оригиналното окачване си е, ако щете вярвате. Няма невъзможни неща.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        Danchojn написа:
                        Dido_Lyubenov написа:
                        Виж, приятл, Внаги като налееш ново масло в ДВГ, усещаш разликата. Каквото и да е, неработилото масло е за предпочитане, пред това на което си навъртял пробега или работните часове. Въпроса не е дали твоето масло е по-добро от моето, на даден тест, а дали е по-добро за моя ДВГ ? Това не можеш или не искаш да разбереш ? Наливал ли си на ЛАДА 1500 синтетично масло ? Не става за тая кола ! Със ШЕЛ 5W40 ладичката се прееба за нула време ! Това се опитвам да ти обясня - ЛАДА се кара с минерално масло, турбо-дизела си има масло за турбо-дизел, а моноинжекцията на ГОЛФ си има масло като нея. Е това не ти влиза мозъчето ! Няма толкова универсално масло, не защото не може да се направи, а защото ще е адски скъпо по технологични причини и няма да изкарва повече километри или моточсове от това което с което е предвидено да работи един ДВГ. Мазилните свойства на маслото са само един от многото критерии на които двигателното масло за даден вид ДВГ трябва да отговаря ! Проумей това, и ще се убедиш, е започваш да ставаш смешен с твърденията си качествата на ПОЛИТРОН ! Престани ! Разбхме тиидеята, който смята че това е масло за неговия ДВГ и има излишни пари, да си налива от него и да си експериментира. Само не се опитвай да убеждаваш колегите, че се кара с него 30 000 км, че някой който не е на ясно, ще си съсипе "ТD"-то или "D"-то ! Маслото се съобразява и с катализатора на съответния ДВГ. и с турбината, и с ЕГР-а, и с маслената помпа и със още много детайли и възли. И понеже няма информация за химичния състав и количественото съдържание на съставките на маслата, за да може да си направя съпоставка, ще си карам само с това масло, което е обозначено на стикера, и в книжката с инструкциите за моя автомобил ! Има няколко посочени марки, и мога да избирам между тях, но не и едно към гьотере.
                        Хубаво, е че съм ти приятел, радвам се честно. НО ГРЕШИШ. Мога по всяко време когато поискаш да ти покажа лада 1500 на 350 000км Карана винаги и само със синтетично масло Кастрол до към 250 000. Останалите е сПолитрон 5W40 и си работи прекрасно, като стартира много по-лесно от преди. Автомобила е на мой много много добър приятел и му знам цялата история. Купен е от Някогашния кореком и е гледан много добре. С оригиналното окачване си е, ако щете вярвате. Няма невъзможни неща.
                        Аз пък ще ти покажа мойто ТД100 - 150 000 км само с М10Д - няма и помен че този ДВГ е работил Наистиа, прекаляваш с изцепките !
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          Добре де, знаете вече много добре какво ми е мнението. Не искам да се карам с никой. Пак ще кажа, аз не съм професионалист, но каквито и тестове да правих, а те не са малко резултата е един и същ. Не съм се скрил от никой. Но да завъртиш един продукт на фрикшън тестера, да му сипваш вода, да вземеш от близката саксия пръст и да му поръсиш, после да му махнеш ваничката да натискаш до над 150Nm и да няма грам износване, това за ВАС ДРАГИ КОЛЕГИ нищо ли не означава! И това е натиск в една точка, како остава когато говорим за площ. То точно триенето в площ спасява при стандартните масла.Хората не са узрели за новите технологии, но и не искат пръста си да мръднат. Айде, пак ви развеселих малко. Ма дискусия да има.
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            Danchojn написа:
                            Добре де, знаете вече много добре какво ми е мнението. Не искам да се карам с никой. Пак ще кажа, аз не съм професионалист, но каквито и тестове да правих, а те не са малко резултата е един и същ. Не съм се скрил от никой. Но да завъртиш един продукт на фрикшън тестера, да му сипваш вода, да вземеш от близката саксия пръст и да му поръсиш, после да му махнеш ваничката да натискаш до над 150Nm и да няма грам износване, това за ВАС ДРАГИ КОЛЕГИ нищо ли не означава! И това е натиск в една точка, како остава когато говорим за площ. То точно триенето в площ спасява при стандартните масла.Хората не са узрели за новите технологии, но и не искат пръста си да мръднат. Айде, пак ви развеселих малко. Ма дискусия да има.
                            Е тук вече ме изкефи Прочети поста, заради който имам предупреждение, смили се над мен и помоли админите да ми опростят грешката :D Явно със тоя спам, съм ти дал идеи за тестове под прикритие Тоя път наистина ме разсмя и то мноо яко
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              Dido_Lyubenov написа:
                              Аз пък ще ти покажа мойто ТД100 - 150 000 км само с М10Д - няма и помен че този ДВГ е работил Наистиа, прекаляваш с изцепките !
                              Защо да е изцепка, казах, че мога да ти я покажа. Вие наистина не взимате нещата на сериозно. Разберете МТС не е Стар ТРЕК 5 серия, това е реалност. Като не ви харесва, добре. Защо тогава спорите като опита ви с Политрон =0????
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар


                                Да бе вярно, ако не беше ти нямаше да знам за Политрон дори.
                                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                                Коментар

                                Working...
                                X