Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Резултат от използването на POLYTRON

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Е не де, само си го помислих, щото цената е много атрактивана, не се засягай. Ако съм те засегнал - Извинявам се. Фрикшън стенда не е измеслен от мен и се ползва от много да не кажа всички производители на масла. Даже тази, която в момента сдобих, е напълно професионален уред, в който се използват лагери от пазара - за тестове говоря. Не е мойта, аматьорската, щото и аз си направих една, съвсем любителска. Пак да кажа - никога не съм твърдял, че другите масла не стават. Маслата си издържат, но си има и износване и триене, които ако са в приемливи граници е добре. Но просто МТС е по-добър в пъти. Какво има в един двг - триене. Какво се симулира с фрикшън стенда - триене. Това е достатъчно. Аз не знам в техните масла какви още присадки има и т.н. но е факт, че масла на по 20 000км работили в дизел на същия този стенд издържат повече от изфуканите други. Така че, Напълно прост сравнителен анализ правя - нищо сложно. Избрал съм да ползвам това, дето е по-добро.Поздрави.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      Толкова си струва EDGE по белите държави, просто тука ден година храни... http://www.mapodo.de/castrol-edge-fst-0w-40-a3-b4.html
      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

      Коментар


        то ако се засягах отдавна щях да съм спрял да влизам във форумаа щом производители пелзват подобен стенд - маслата им ще издържат със сигурност
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          Те издържат, но износват. После до колкото ми е известно, по дълбочината, ширината и т.н. се съди за мазилните качества. Истината, е че сериозните фирми имат преси, при които налягането се контролира електронно, може да се променя с малка стъпка. Разликата идва от там, че с МТС няма петно на износване а само едно контактно петно, което е неизбежно.
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            Danchojn написа:
            Алкалния запас не е нищо осбенно, да има и масла с по-висок, важното е колко време по време на експлоатация алкалният запаз ще го има.
            Колко е останало от тоя показател след определена експлоатация на маслото може да го каже само лаборатория с подходящото оборудване ако го изследва
            Danchojn написа:
            HTHS - тези изводи си ги правя аз.
            Хубаво е, че си правиш тия изводи сам, по някъв си твой начин, но аз никъде не видях в спецификациите на Политрон инфо за тоя показател? :D Все пак да може човек да сравни Политрон с други марки масла.
            Danchojn написа:
            Все искате аз да ви убеждавам в това, онова. Ми хайде, вие ме убедете веднъж.
            Аз лично не държа да ме убеждаваш в каквото и да е, нито ще се пъна да ти променям убежденията, просто коментирах показателите дадени от производителя на Политрон и твоите твърдения, че надвишават в пъти другите марки масла

            Коментар


              Коректните изпитания на моторни масла и горива се правят на стендови двигатели. Резултат се получава от анализ на маслото и оценка на износване на частите на двигателя и отлагания по детайлите му.Методът със съчми между плочи, с определен натиск, се използва за трансмисионни масла и не е коректен за моторни - изискванията към едните и другите са различни, съответно присадките.Масовото профанизиране води до вяра в чудо - продукти. Да е жив и здрав този, който прибира парите на наивниците. Няма как да получиш впъти по-добро качество за 10 - 20% повече пари.
              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

              Коментар


                http://www.youtube.com/watch?v=q5WXbj5jbN8Ето, и великите Амсойл правят някакъв тест. Казвам някакъв, защото е пълна ПАРОДИЯ. Защо не показват износването - Защото го има то не е малко. Знаят, че има по-добри от тях и се опитват да излезнат от положение. Но в директни тестове не смеят да участват.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  muns61 написа:
                  Коректните изпитания на моторни масла и горива се правят на стендови двигатели. Резултат се получава от анализ на маслото и оценка на износване на частите на двигателя и отлагания по детайлите му.Методът със съчми между плочи, с определен натиск, се използва за трансмисионни масла и не е коректен за моторни - изискванията към едните и другите са различни, съответно присадките.Масовото профанизиране води до вяра в чудо - продукти. Да е жив и здрав този, който прибира парите на наивниците. Няма как да получиш впъти по-добро качество за 10 - 20% повече пари.
                  Направо незнам какво да кажа. Какви съчми, какви плочи? Винаги, когато имаме триене на площ, то това е все едно триене върху много точки. Тестването е напълно коректно. МТС не е чудо а реалност. В опитите си да го усерете пускате покрай себе си нещо уникално. Основният проблем във всяко едно оборудване е ТРИЕНЕТО - 22 годишен опит, би трябвало да ти е ясно. Това, че едните и другите масла имат различни изисквания в случая няма нищо общо, защото и двата тествани продукта, се тестват при едни и същи условия. Единият се дъни рано рано, другият работи до краен предел без износване - ПРОСТ СРАВНИТЕЛЕН АНАЛИЗ
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    biser_as написа:
                    Danchojn написа:
                    Алкалния запас не е нищо осбенно, да има и масла с по-висок, важното е колко време по време на експлоатация алкалният запаз ще го има.
                    Колко е останало от тоя показател след определена експлоатация на маслото може да го каже само лаборатория с подходящото оборудване ако го изследва
                    Мислиш ли, че не съм го правил, когато така силно защитавам Политрон? Но да не кажете пак нещо ето от друго мястоhttp://www.citroen-bg.net/forum/view...t=30Вижте Последните мнения. А пича който е с ник нейм ГОТИН е човек от нашия форум - Аз му купих Политрон.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      Danchojn написа:
                      muns61 написа:
                      Коректните изпитания на моторни масла и горива се правят на стендови двигатели. Резултат се получава от анализ на маслото и оценка на износване на частите на двигателя и отлагания по детайлите му.Методът със съчми между плочи, с определен натиск, се използва за трансмисионни масла и не е коректен за моторни - изискванията към едните и другите са различни, съответно присадките.Масовото профанизиране води до вяра в чудо - продукти. Да е жив и здрав този, който прибира парите на наивниците. Няма как да получиш впъти по-добро качество за 10 - 20% повече пари.
                      Направо незнам какво да кажа. Какви съчми, какви плочи? [/b]
                      Ми това е разликата между знаещ и лаик.А, пише се НЕ ЗНАМ, научи добре това словосъчетание. Ще ти трябва често, като чета какво пишеш...
                      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                      Коментар


                        Колега Danchojn, аз не знам как точно се правят тестове, но този със сачмите ми изглежда по-реален. В ДВГ има маслена помпа, която кара маслото да минава под налягане между триещите се повърности на черупковите лагери, така че от тая гледна точка, само да намажеш един метален детайл, и след това да триеш в него друг метален детайл, без да вкарваш между тях масло под налягане ... ако ще и от научно-фантастичен филм да е , пак няма да спаси детайлите. А това със съчмите имитира съчмени и ролкови лагри ( предполагам ), които само се обливат от маслото, но няма това триене, а те съчмите и ролките се търкалят между двете черупки на лагера ... НЕ ЗНАМ, може и да греша :D
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          muns61 написа:
                          [/b]Ми това е разликата между знаещ и лаик.А, пише се НЕ ЗНАМ, научи добре това словосъчетание. Ще ти трябва често, като чета какво пишеш...
                          Колко са ти знанията си личи и от други теми. Как пиша, моля не се притеснявай. Случва се да се греши.Нямам никакви лоши чувства към теб, но нещата са достатъчно прости и елементарни. Грозно е да се измисля нещо, само и само да сте против.Стендов двг симулиращ реални условия - Какви по реални условия от това да караш ДВГ 200км без масло след обработка с МТС, с отворен двигател посред София? Ако това не са реални условия здраве му кажи. Температурата не мръдна от нормалното - защо ли!!! След 6 часа и 30мин двг беше спрян и огледан. Нямаше и драскотина по гърбиците. Дори и посинели повърхности нямаше. Ето това е истински тест, или сега друго ще измислиш!Лошото, е че има много хора дето отричат Политрон, защото не им знася. Но това е продукт, който се грижи чудесно за екологията и двг.
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            Dido_Lyubenov написа:
                            Колега Danchojn, аз не знам как точно се правят тестове, но този със сачмите ми изглежда по-реален. В ДВГ има маслена помпа, която кара маслото да минава под налягане между триещите се повърности на черупковите лагери, така че от тая гледна точка, само да намажеш един метален детайл, и след това да триеш в него друг метален детайл, без да вкарваш между тях масло под налягане ... ако ще и от научно-фантастичен филм да е , пак няма да спаси детайлите. А това със съчмите имитира съчмени и ролкови лагри ( предполагам ), които само се обливат от маслото, но няма това триене, а те съчмите и ролките се търкалят между двете черупки на лагера ... НЕ ЗНАМ, може и да греша :D
                            Не си прав - МТС спасява детайлите без да има значение има ли налягане или не. Колко разпределителни вала се мажат с налягане???Освен това налягането помага на МТС да проникне в метала. Но пак няма значение - пак повтарям - и двата тествани продукта са при едни и същи условия. Хайде ЗНАЕЩИТЕ колеги да организират тест и ако спечеля ми купуват още една чисто нова ПАНДА 4х4.
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              Политрон България е вече част и от ИКЕМ. До колкото разбрах, ИКЕМ ще става АД и Политрон България ще е част от него. Съвсем скоро се очаква и ИКЕМ да стане основен разпространител(дистрибутор) на продуктите политрон. Всички електро автомобили ще бъдат третирани с техните продукти. Но разбира се там са незнаещи и неграмотни като мен, та ще се прецакат разбираш ли
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар


                                Danchojn написа:
                                .....Не си прав - МТС спасява детайлите без да има значение има ли налягане или не. Колко разпределителни вала се мажат с налягане???Освен това налягането помага на МТС да проникне в метала. Но пак няма значение - пак повтарям - и двата тествани продукта са при едни и същи условия. Хайде ЗНАЕЩИТЕ колеги да организират тест и ако спечеля ми купуват още една чисто нова ПАНДА 4х4.
                                Е това поече не го казвай :D
                                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                                Коментар

                                Working...
                                X