Не че ще ми повярваш де, но да си кажа. 10W40 по API е CI-4 дизелова спец. Хващам се на бас за 50 000-60 000 лв, че ще бие най-изфуканата синетика. Сега сериозоно. От името на Политрон България аз не мога да отговарям. Но все пак хората бяха поканени 5 пъти да видят тестове на живо. Защо са избрали конкретния автомобил не знам. Но какво значение има? МТС надхвърля всички възможни стандарти за мен. Дори новият за бензиновите SN бледнее по износване пред МТС. Има хора съзтезатели, които си ревизират моторите и след МТС няма нищо. Има отваряни поради катастрофа двг-та на доста сериозни турбо автомобили обработени с Политрон. Думите на хората са - не сме виждали такова нещо. И вие не сте но ще прогледнете , защото Политрон тепърва ще се налага на пазара.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Резултат от използването на POLYTRON
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Atanas71 написа:danzel-jtd написа:За мен няма нужда от доказване.Преди 1 ден сипах MTC и днес сутринта двигатела ми се стори с доста изчистен звук.А вътре направо мърка,все едно карам 5.5 AMG Който иска нека пробва,нищо негуби,само печелиBravo 2.0 Multijet 165 2009
Коментар
-
Danchojn написа:Schedule A - License AgreementCompany Name: EPTECH CORPORATIONLicense Number: 2158 Link to API Licensed ProductsClick Here toView ProductsCity: Newport Beach, California 92660Country: THE UNITED STATESWeb Site: Link Not Available Company Information/Background:EPTECH CORPORATION began marketing licensed motor oil products on February 12, 2004 under a license issued by the American Petroleum Institute. This License and Agreement will terminate on February 13, 2011 unless extended by mutual agreement. The Certification Marks referred to and licensed under the agreement between API and the licensee are as follows:Licensee is authorized to display the API Service Symbol on the following products during the period of February 13, 2010 through February 13, 2011:Brand Name SAE Viscosity Grade Service Category Current Expiration DatePOLADYNE 5W-20 SL* February 13, 2011POLADYNE 10W-30 SL* February 13, 2011POLADYNE 15W-40 CI-4/SL February 13, 2011POLADYNE 10W-40 CI-4/SL February 13, 2011POLADYNE 40 CF/SL February 13, 2011POLADYNE 50 CF/SL February 13, 2011POLYTRON 5W-30 SL* February 13, 2011POLYTRON 5W-20 SL* February 13, 2011POLYTRON 10W-30 SL* February 13, 2011POLYTRON 15W-40 CI-4/SL February 13, 2011POLYTRON 10W-40 CI-4/SL February 13, 2011 * - Energy Conserving ** - CI-4 Plus Е това го копнах от официалният сайт на API. Виждаме, че имат и Poladyn и Polytron. Дано вече никой не вярва че POLYTRON е бг. производство. Имаше такива въпроси по-горе. Ето и линка, но просто не води директно до цитираното http://eolcs.api.org/DisplayLicenseI...LicenseNo=2158. Всъщност май става.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Atanas71 написа:Няма смисъл да обеждаваш хората тук в този форум. През девет реки ще те преведат и пак жаден ще ходиш. И аз ползвам МТС Политрон и при дозирането след изминати 20-тина километра неможех да си позная двигателя. Утихна и както ти казваш мърка :D Така че Данчо каквото и да им демонстрира все ще има Тома-неверници. Някай даже ще отидат на подобен тест ей така сейр да гледат и да задават "остроумните" си и "компетентни" въпроси. Сега очаквам атака от целия умствен капацитет на форума Между приказките да попитам ти 10В40 Политрон ли ще сипваш или някое от другите спецификации на ПолитронPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Не че ще ми повярваш де, но да си кажа. 10W40 по API е CI-4 дизелова спец. Хващам се на бас за 50 000-60 000 лв, че ще бие най-изфуканата синетика. Сега сериозоно. От името на Политрон България аз не мога да отговарям. Но все пак хората бяха поканени 5 пъти да видят тестове на живо. Защо са избрали конкретния автомобил не знам. Но какво значение има? МТС надхвърля всички възможни стандарти за мен. Дори новият за бензиновите SN бледнее по износване пред МТС. Има хора съзтезатели, които си ревизират моторите и след МТС няма нищо. Има отваряни поради катастрофа двг-та на доста сериозни турбо автомобили обработени с Политрон. Думите на хората са - не сме виждали такова нещо. И вие не сте но ще прогледнете , защото Политрон тепърва ще се налага на пазара.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:MadHead написа:Tomny ако с другата добавка повдигачите утихнат, то значи има неща, които политрона не може На мен пък ми е интересно какво ще се случи, ако към двигателното масло с политрон се добави антифриз? Защото по тестовете добавят вода, но общо взето никой не кара само с вода...Моторное масло, состоящее из двух синтетических основ и одной минеральной
Коментар
-
danzel-jtd написа:В една брошура в сервиза на пежо на цариградско прочетох че тези цифри означават температурите при сгъстяваемост : 10в40 - от +10 градуса до +40 градуса.5в40 от +5 градуса до +40 градуса.Тва е неква глупост,нали?
Коментар
-
danzel-jtd написа:В една брошура в сервиза на пежо на цариградско прочетох че тези цифри означават температурите при сгъстяваемост : 10в40 - от +10 градуса до +40 градуса.5в40 от +5 градуса до +40 градуса.Тва е неква глупост,нали?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Как да знам, че освен да маже, това масло ще изпълни и останалите критерии за МОЯ двигател ? Аз не съм от хората които сипват определено масло, защото видиш ли то е нам каква си марка и т.н.т. , предполагам че разбираш за какво ти говоря ? За мазането - добре, ще взема добавка МТС и ще сипвам в моето масло, колкото да му подобря мазането, не някаква голяма порция за предварителна обработка. Все пак от прочетеното на сайта им, си вадя извода, че цялата тайна е в тая добавка,и ако ще на М8Д да добавя от нея, ще получа мазилните свойства на ПОЛИТРОН ? Ето това ме интересува, но да е подкрепено с информация за двете марки и типове които искам да сравня.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:П.П.: Видях някакви данни да се споменават на първите страници, но не виждам това което ме интересува. На Марийка като свалих какпака на клапаните да му сменя гарнитурата, висчко изглеждаше доста по-добре от това на снимките в първия пост, а карам самоа със СЕЛЕНИА ??? СЕЛЕНИА ТУРБО ДИЗЕЛ 10W40 е синтетично масло. Има ли такова на Политрон с по-добри показатели, и препоръчано (одобрено) от Фиат, Алфа И Ланча ? Не желая полу-синтетика или 5W40.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Няма да цитирам, ще кажа защо и какво мисля върху последните няколко поста. Първо, на БГ сайт за СЕЛЕНИЯ пише че SELENIA TURBO DIESEL е синтетично, но приемам забележката, защото се поразрових и намерих ето това http://www.flitalia.it/it/fl/manuale/it/omot_0201.htm . Там пише че е полусинтетика - О’К, доверил съм се на грешна информация. Нямах намерение да цитирам, но това :Danchojn написа:danzel-jtd написа:В една брошура в сервиза на пежо на цариградско прочетох че тези цифри означават температурите при сгъстяваемост : 10в40 - от +10 градуса до +40 градуса.5в40 от +5 градуса до +40 градуса.Тва е неква глупост,нали?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Колега, не ти се сърдя, но не съм рекламен агент.Карай с това, което сметнеш за добре. Тази селения не ми е минавала през ръцете. И на 20К дават 20 000км ама си е пълна фантазия(говоря от опит). Никой не е казал, че няма да минеш километрите - те италианците карат и по 100 000км с едно масло. Това са км. при които се гарантира, че ще имаш пълна защита на двг. Говоря за Политрон. Така, че след като ти харесва Селенията, си я ползвай, но това, че са написали едни числа и имат едни одобрения, не значи че всичко е чиста монета. Така и при Политрон. Политрон не е единственото масло на което му липсват одобрения, но това не пречи да е на върха.Същата ситуация, като и с теста без масло. Дайте автомобил, който да е минал 200км без масло и без грам износване. Много са карани без масло, но всички в крайна сметка умират. Поне тези които аз съм виждал. Казвате, че ви рекламирам и убеждавам. Не е така. Аз защитавам моята гледна точка. Казваш че съм рекламен агент, но от моята паница пък ти може да си конкурент и да не ти е изгодно, че МТС няма кой да го бие към момента. Така, че убедете ме тогава вие, че има по-добър продукт от МТС. Защо толкова лесно вярваш на км. на Селения, но не и на Политрон, които проведоха тестове, за НАС. Според мен защото си предубеден, което е грешка. Пък ако се навиеш все пак да използваш МТС и знаеш какво правиш, аз съм убеден, че в твое лице ще срешна подкрепа за продукта. Освен ако твърдо не си решил да си срещу него, за което не виждам причина.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар