Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Резултат от използването на POLYTRON

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не че ще ми повярваш де, но да си кажа. 10W40 по API е CI-4 дизелова спец. Хващам се на бас за 50 000-60 000 лв, че ще бие най-изфуканата синетика. Сега сериозоно. От името на Политрон България аз не мога да отговарям. Но все пак хората бяха поканени 5 пъти да видят тестове на живо. Защо са избрали конкретния автомобил не знам. Но какво значение има? МТС надхвърля всички възможни стандарти за мен. Дори новият за бензиновите SN бледнее по износване пред МТС. Има хора съзтезатели, които си ревизират моторите и след МТС няма нищо. Има отваряни поради катастрофа двг-та на доста сериозни турбо автомобили обработени с Политрон. Думите на хората са - не сме виждали такова нещо. И вие не сте но ще прогледнете , защото Политрон тепърва ще се налага на пазара.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      Atanas71 написа:
      danzel-jtd написа:
      За мен няма нужда от доказване.Преди 1 ден сипах MTC и днес сутринта двигатела ми се стори с доста изчистен звук.А вътре направо мърка,все едно карам 5.5 AMG Който иска нека пробва,нищо негуби,само печели
      Няма смисъл да обеждаваш хората тук в този форум. През девет реки ще те преведат и пак жаден ще ходиш. И аз ползвам МТС Политрон и при дозирането след изминати 20-тина километра неможех да си позная двигателя. Утихна и както ти казваш мърка :D Така че Данчо каквото и да им демонстрира все ще има Тома-неверници. Някай даже ще отидат на подобен тест ей така сейр да гледат и да задават "остроумните" си и "компетентни" въпроси. Сега очаквам атака от целия умствен капацитет на форума Между приказките да попитам ти 10В40 Политрон ли ще сипваш или някое от другите спецификации на Политрон
      Ако въпроса ти е към мен : 5/40 ще слагам че е по-добре за турбото
      Bravo 2.0 Multijet 165 2009

      Коментар


        Danchojn написа:
        Schedule A - License AgreementCompany Name: EPTECH CORPORATIONLicense Number: 2158 Link to API Licensed ProductsClick Here toView ProductsCity: Newport Beach, California 92660Country: THE UNITED STATESWeb Site: Link Not Available Company Information/Background:EPTECH CORPORATION began marketing licensed motor oil products on February 12, 2004 under a license issued by the American Petroleum Institute. This License and Agreement will terminate on February 13, 2011 unless extended by mutual agreement. The Certification Marks referred to and licensed under the agreement between API and the licensee are as follows:Licensee is authorized to display the API Service Symbol on the following products during the period of February 13, 2010 through February 13, 2011:Brand Name SAE Viscosity Grade Service Category Current Expiration DatePOLADYNE 5W-20 SL* February 13, 2011POLADYNE 10W-30 SL* February 13, 2011POLADYNE 15W-40 CI-4/SL February 13, 2011POLADYNE 10W-40 CI-4/SL February 13, 2011POLADYNE 40 CF/SL February 13, 2011POLADYNE 50 CF/SL February 13, 2011POLYTRON 5W-30 SL* February 13, 2011POLYTRON 5W-20 SL* February 13, 2011POLYTRON 10W-30 SL* February 13, 2011POLYTRON 15W-40 CI-4/SL February 13, 2011POLYTRON 10W-40 CI-4/SL February 13, 2011 * - Energy Conserving ** - CI-4 Plus Е това го копнах от официалният сайт на API. Виждаме, че имат и Poladyn и Polytron. Дано вече никой не вярва че POLYTRON е бг. производство. Имаше такива въпроси по-горе. Ето и линка, но просто не води директно до цитираното http://eolcs.api.org/DisplayLicenseI...LicenseNo=2158. Всъщност май става.
        Колеги наглостта няма край. Ето как най-нагло се лъже във форума на Алфа. Човека е изчел внимателно нашата тема, обаче не е видял че съм цитирал директно от API одобренията на Политрон. Той казва - Най-мразя очевидни измами, а фактите в случая са, че това "магическо" масло, няма нито едно одобрение по API дориРегистрирал се е в Алфа Форума само за да оплюе Политрон. Не че ми дреме на мен - но човека сам се е оплел в лъжите си. http://www.alfaromeo-bg.com/forum/sh....php?p=1016568 Вижте му мнението, за да се убедите сами . Търсил маслото по бензиностанциите в Чикаго. Ми нали е чел темата, одавна щеше да е разбрал, че няма да го намери там. Не от мен. Съжалявам, но не се стърпях. Но някой ще го прочете и ще му повярва.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          Atanas71 написа:
          Няма смисъл да обеждаваш хората тук в този форум. През девет реки ще те преведат и пак жаден ще ходиш. И аз ползвам МТС Политрон и при дозирането след изминати 20-тина километра неможех да си позная двигателя. Утихна и както ти казваш мърка :D Така че Данчо каквото и да им демонстрира все ще има Тома-неверници. Някай даже ще отидат на подобен тест ей така сейр да гледат и да задават "остроумните" си и "компетентни" въпроси. Сега очаквам атака от целия умствен капацитет на форума Между приказките да попитам ти 10В40 Политрон ли ще сипваш или някое от другите спецификации на Политрон
          Наско, Наско, колко си прав за съжаление.
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            Danchojn написа:
            Не че ще ми повярваш де, но да си кажа. 10W40 по API е CI-4 дизелова спец. Хващам се на бас за 50 000-60 000 лв, че ще бие най-изфуканата синетика. Сега сериозоно. От името на Политрон България аз не мога да отговарям. Но все пак хората бяха поканени 5 пъти да видят тестове на живо. Защо са избрали конкретния автомобил не знам. Но какво значение има? МТС надхвърля всички възможни стандарти за мен. Дори новият за бензиновите SN бледнее по износване пред МТС. Има хора съзтезатели, които си ревизират моторите и след МТС няма нищо. Има отваряни поради катастрофа двг-та на доста сериозни турбо автомобили обработени с Политрон. Думите на хората са - не сме виждали такова нещо. И вие не сте но ще прогледнете , защото Политрон тепърва ще се налага на пазара.
            Не ме разбра правилно. Може би не попитах както трябва. Има много масла одобрени по всички стандарти, къде по-качествени, къде - не, но всяко едно масло независимо от мазилните му качества, има и други, които не са за пренебрегване. Не е случайно че има толкова марки и видове на всяка марка масла, отговарящи на различни критерии. Как да знам, че освен да маже, това масло ще изпълни и останалите критерии за МОЯ двигател ? Аз не съм от хората които сипват определено масло, защото видиш ли то е нам каква си марка и т.н.т. , предполагам че разбираш за какво ти говоря ? За мазането - добре, ще взема добавка МТС и ще сипвам в моето масло, колкото да му подобря мазането, не някаква голяма порция за предварителна обработка. Все пак от прочетеното на сайта им, си вадя извода, че цялата тайна е в тая добавка,и ако ще на М8Д да добавя от нея, ще получа мазилните свойства на ПОЛИТРОН ? Ето това ме интересува, но да е подкрепено с информация за двете марки и типове които искам да сравня.
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              Dido_Lyubenov написа:
              MadHead написа:
              Tomny ако с другата добавка повдигачите утихнат, то значи има неща, които политрона не може На мен пък ми е интересно какво ще се случи, ако към двигателното масло с политрон се добави антифриз? Защото по тестовете добавят вода, но общо взето никой не кара само с вода...
              Без какъвто и опит да дразня когото и да било, ще кажа че и аз си зададох същия въпрос, когато гледах рекламния клип. Явно не съм единствения който си нмисли разни работи. Другия въпрос, който много ме човърка е, защо правят теста с тая кошница, дето не се знае още 1000 км ще навърти ли без основен ремонт, защо не го демонстрираха с мотора на някой Лексус на 50 - 60 хиляди км. ? Все пак колко ще е успешна рекламата на един продкт, зависи от това как ще е представена пред потребитела. Но не отричам че този продукт притежава представените качества, тъй като не съм го ползвал и нямам никакви наблюдения върху него. Дайте млко инфо, какви масла Политрон предлаате за ТД100 ? На сайта им не видях синтетично 10W40 ? Имат такова, но е полу-синтетика. Прекалено малко информация има на какви стандарти отговарят.П.П.: Видях някакви данни да се споменават на първите страници, но не виждам това което ме интересува. На Марийка като свалих какпака на клапаните да му сменя гарнитурата, висчко изглеждаше доста по-добре от това на снимките в първия пост, а карам самоа със СЕЛЕНИА ??? СЕЛЕНИА ТУРБО ДИЗЕЛ 10W40 е синтетично масло. Има ли такова на Политрон с по-добри показатели, и препоръчано (одобрено) от Фиат, Алфа И Ланча ? Не желая полу-синтетика или 5W40.
              Selenia Turbo Diesel e полусинтетика.За справка: http://flselenia.ru/static/sel_turbodiesel.html
              Моторное масло, состоящее из двух синтетических основ и одной минеральной

              Коментар


                5в40 синтентика10в40 полусинтетника15в40 минералноНяма значение от марката на маслото
                Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                Коментар


                  danzel-jtd написа:
                  5в40 синтентика10в40 полусинтетника15в40 минералноНяма значение от марката на маслото
                  Това са различни вискозитети просто ...........но това не е 100% критерии, дали маслото е синтетично, полу-синтетично или минералка!

                  Коментар


                    В една брошура в сервиза на пежо на цариградско прочетох че тези цифри означават температурите при сгъстяваемост : 10в40 - от +10 градуса до +40 градуса.5в40 от +5 градуса до +40 градуса.Тва е неква глупост,нали?
                    Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                    Коментар


                      danzel-jtd написа:
                      В една брошура в сервиза на пежо на цариградско прочетох че тези цифри означават температурите при сгъстяваемост : 10в40 - от +10 градуса до +40 градуса.5в40 от +5 градуса до +40 градуса.Тва е неква глупост,нали?
                      Ами така написано, мисля и сам си разбрал, че е глупост :D Според мен в брошурата е пишело друго, мма ти не си го запомнил правилно Потърси в нет-а за вискозитет на масла, класификация по SAE и ще разбереш, кое какво означава

                      Коментар


                        danzel-jtd написа:
                        В една брошура в сервиза на пежо на цариградско прочетох че тези цифри означават температурите при сгъстяваемост : 10в40 - от +10 градуса до +40 градуса.5в40 от +5 градуса до +40 градуса.Тва е неква глупост,нали?
                        Не си се ориентирал правилно.X W YX - това число характеризира изпомпваемостта на маслото при ниски температури. Обикновено 10W означава , че с това масло можеш да стартираш безопасно до -25гр. 15W - до -15гр. 5W - -35гр и т.н. Но има масла, като маслата на Политрон, при които това не е така. Т.е. зимният индекс не е пряко свързан с вискозитета. Можеш да варираш с този вискозитет, според зависи. Y - това число характеризира вискозитета на маслото при 100гр. По принцип с него не бива да се варира, освен ако нямаш основателни причини за това. По-просто не може да се обясни, трябва да се чете.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          Dido_Lyubenov написа:
                          Как да знам, че освен да маже, това масло ще изпълни и останалите критерии за МОЯ двигател ? Аз не съм от хората които сипват определено масло, защото видиш ли то е нам каква си марка и т.н.т. , предполагам че разбираш за какво ти говоря ? За мазането - добре, ще взема добавка МТС и ще сипвам в моето масло, колкото да му подобря мазането, не някаква голяма порция за предварителна обработка. Все пак от прочетеното на сайта им, си вадя извода, че цялата тайна е в тая добавка,и ако ще на М8Д да добавя от нея, ще получа мазилните свойства на ПОЛИТРОН ? Ето това ме интересува, но да е подкрепено с информация за двете марки и типове които искам да сравня.
                          Правилно си разбрал. Революционната формула на Политрон е това МТС - концентрат за обработка на метал. Не М8Д, само вода и МТС имат по-добри мазилни качества от всичко друго. Що се отнася до одобренията и спецификаците - малко по-горе показах какъв дизелов клас покрива полусинтетиката по API - CI-4. Освен това, въпросното масло има одобрения от много производители. Пълната синтетика е CJ-4 дизелова, но наистина не е упоменато. Защо аз незнам. Алкалният запас е 9 и нагоре - предостатъчен за всякакъв дизелов двг. Той, бива прецакван от износването, неуплътнението на един двг и горивото, в процес на експлоатация. Тук обаче, много зависи какво е маслото - от тук идват и основните разлики в маслата по километри. Защото свърши ли алкалният запас, я камилата я камиларя. С МТС в маслото Алканото число е сравнително високо доста по-дълго време. HTHS на хартия е като другите масла, защото какво да му напишат??? Реално е пъти по-висок. За да се свърже с метала МТС трябва да почисти - почистващите му свойства са несравними дори със специалните добавки за това. Мисля, че намя дизелов двг, чиито претенции да не бъдат задоволени с МТС. А и триенето си е основният недостатък в тези машини. Премахнеш ли триенето, решаваш много проблеми, да не кажа всички.
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            Dido_Lyubenov написа:
                            П.П.: Видях някакви данни да се споменават на първите страници, но не виждам това което ме интересува. На Марийка като свалих какпака на клапаните да му сменя гарнитурата, висчко изглеждаше доста по-добре от това на снимките в първия пост, а карам самоа със СЕЛЕНИА ??? СЕЛЕНИА ТУРБО ДИЗЕЛ 10W40 е синтетично масло. Има ли такова на Политрон с по-добри показатели, и препоръчано (одобрено) от Фиат, Алфа И Ланча ? Не желая полу-синтетика или 5W40.
                            Имат такова синтетично масло 10W40. По-точно е пълна синтетика. Не го внасят. Не знам защо. Ако го внасяха, щях и аз може би с него да карам - до -48гр. е. Полусинтетиката 10W40 е до -42гр. Ако търсиш пасажерски одобрения на АСЕА - няма. Всъщност има някои, ма сега не ми се рови. Тежкотоварните - има и те са на-високите.
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              Няма да цитирам, ще кажа защо и какво мисля върху последните няколко поста. Първо, на БГ сайт за СЕЛЕНИЯ пише че SELENIA TURBO DIESEL е синтетично, но приемам забележката, защото се поразрових и намерих ето това http://www.flitalia.it/it/fl/manuale/it/omot_0201.htm . Там пише че е полусинтетика - О’К, доверил съм се на грешна информация. Нямах намерение да цитирам, но това :
                              Danchojn написа:
                              danzel-jtd написа:
                              В една брошура в сервиза на пежо на цариградско прочетох че тези цифри означават температурите при сгъстяваемост : 10в40 - от +10 градуса до +40 градуса.5в40 от +5 градуса до +40 градуса.Тва е неква глупост,нали?
                              Не си се ориентирал правилно.X W YX - това число характеризира изпомпваемостта на маслото при ниски температури. Обикновено 10W означава , че с това масло можеш да стартираш безопасно до -25гр. 15W - до -15гр. 5W - -35гр и т.н. Но има масла, като маслата на Политрон, при които това не е така. Т.е. зимният индекс не е пряко свързан с вискозитета. Можеш да варираш с този вискозитет, според зависи. Y - това число характеризира вискозитета на маслото при 100гр. По принцип с него не бива да се варира, освен ако нямаш основателни причини за това. По-просто не може да се обясни, трябва да се чете.
                              направо ми блъска на реклама от WS Teleshop, без да ми се сърдиш !Допрочети какво пишат руснаците за SELENIA TURBO DIESEL, преди да ми препоръчваш Политрон, и проччети пробега който е посочен в http://www.flitalia.it/it/fl/manuale/it/omot_0201.htm за SELENIA TURBO DIESEL, преди да ми говориш, че с Политрон се кара 30 000 км до следваща смяна, тоест три пъти по-дълго за моя мотор. Много отдавна чета тази тема, с надеждата да намеря смислена причина да си купя ПОЛИТРОН, но до тук не видях нищо ФАНТАСТИЧНО в описанията. Изказвания от типа "Поредния оправен автомобил с ПОЛИТРОН" , са в типичния стил на рекламен агент на WS Teleshop или CEPTER, както и доста други от тоя род. До момента само се убеждавам че трябва да се пазя от ПОЛИТРОН ??? Прав ли съм ?
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар


                                Колега, не ти се сърдя, но не съм рекламен агент.Карай с това, което сметнеш за добре. Тази селения не ми е минавала през ръцете. И на 20К дават 20 000км ама си е пълна фантазия(говоря от опит). Никой не е казал, че няма да минеш километрите - те италианците карат и по 100 000км с едно масло. Това са км. при които се гарантира, че ще имаш пълна защита на двг. Говоря за Политрон. Така, че след като ти харесва Селенията, си я ползвай, но това, че са написали едни числа и имат едни одобрения, не значи че всичко е чиста монета. Така и при Политрон. Политрон не е единственото масло на което му липсват одобрения, но това не пречи да е на върха.Същата ситуация, като и с теста без масло. Дайте автомобил, който да е минал 200км без масло и без грам износване. Много са карани без масло, но всички в крайна сметка умират. Поне тези които аз съм виждал. Казвате, че ви рекламирам и убеждавам. Не е така. Аз защитавам моята гледна точка. Казваш че съм рекламен агент, но от моята паница пък ти може да си конкурент и да не ти е изгодно, че МТС няма кой да го бие към момента. Така, че убедете ме тогава вие, че има по-добър продукт от МТС. Защо толкова лесно вярваш на км. на Селения, но не и на Политрон, които проведоха тестове, за НАС. Според мен защото си предубеден, което е грешка. Пък ако се навиеш все пак да използваш МТС и знаеш какво правиш, аз съм убеден, че в твое лице ще срешна подкрепа за продукта. Освен ако твърдо не си решил да си срещу него, за което не виждам причина.
                                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                                Коментар

                                Working...
                                X