Danchojn написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Резултат от използването на POLYTRON
Collapse
Заключена тема
X
X
-
-
А аз си наливам само SELENIA TD и като отварях капака на клпаните за смяна на гаритурата му, след като се уцеди маслото детайлите си лъщят като нови. Няма клей или други отлагания.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
qni_hh написа:Еми жълти, кви да саPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
qni_hh написа:Какво му е на Яриса? Гняс ли има вътре от мобила?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:qni_hh написа:Какво му е на Яриса? Гняс ли има вътре от мобила?
Коментар
-
По-горе вече писах. Последните 6 смени са с Мобил1 5W40. Къде как и защо не знам и не ме интересува. Целият двг е мръсен. Има си нагар навсякъде с изключение на триещите части, където така или иначе няма как да има, нали се трият. Това е положението. Виждам го с очите си и главата си. Кой какво ще да ми разправя. За сега вярвам на себе си Който с каквото ще да си кара. Темата е за споделяне на опит с Политрон, което и правя, не агитирам никого. Но фактите досега сами говорят. Истинските резултати се виждат точно при такива случаи, където може да забележиш разликата веднага. Яриса в момента се сглобява, ще му бъде налят мобила и едно МТС вътре. След 500км - Политрон 5W40.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:По-горе вече писах. Последните 6 смени са с Мобил1 5W40. Къде как и защо не знам и не ме интересува. Целият двг е мръсен. Има си нагар навсякъде с изключение на триещите части, където така или иначе няма как да има, нали се трият. Това е положението. Виждам го с очите си и главата си. Кой какво ще да ми разправя. За сега вярвам на себе си Който с каквото ще да си кара. Темата е за споделяне на опит с Политрон, което и правя, не агитирам никого. Но фактите досега сами говорят. Истинските резултати се виждат точно при такива случаи, където може да забележиш разликата веднага. Яриса в момента се сглобява, ще му бъде налят мобила и едно МТС вътре. След 500км - Политрон 5W40.
Коментар
-
Danchojn написа:...Даже се чудя дали да не му щракна някоя друга снимка, щото сега ще се почва с Политрон...ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
-
Защо да няма http://www.mobiloil.com/USA-English/...a_M_5W-40.aspx. Не знам дали е това, като вземем колата ще видим.Не казвам, че не става маслото. Напротив, едно от най-качествените е! Не ме разбирайте погрешно. Но не е това което си мислим че е. Ето Яриса е конкретен пример. Де да знам колко е бил мръсен двг преди това, но все пак това са 6 смени на 10 000км. Ми за това време с Политрон мотора щеше да блести. Защо тогава да си купя Мобил. Ей тук е отговора. Ми мога да кажа ,че Магнатека, въпреки че е Турски ще се справи по-добре. Маслата FUCSH са на половин цена на Мобила и вообще не му отстъпват. Е такива работи, най-важното е да е истинско. Ако си сигурен за произхода карай си Мобила, но твоя двг вообще не за 50 работен вискозитет.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Pecho написа:Danchojn написа:...Даже се чудя дали да не му щракна някоя друга снимка, щото сега ще се почва с Политрон...Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Защо да няма http://www.mobiloil.com/USA-English/...a_M_5W-40.aspx. Не знам дали е това, като вземем колата ще видим.Не казвам, че не става маслото. Напротив, едно от най-качествените е! Не ме разбирайте погрешно. Но не е това което си мислим че е. Ето Яриса е конкретен пример. Де да знам колко е бил мръсен двг преди това, но все пак това са 6 смени на 10 000км. Ми за това време с Политрон мотора щеше да блести. Защо тогава да си купя Мобил. Ей тук е отговора. Ми мога да кажа ,че Магнатека, въпреки че е Турски ще се справи по-добре. Маслата FUCSH са на половин цена на Мобила и вообще не му отстъпват. Е такива работи, най-важното е да е истинско. Ако си сигурен за произхода карай си Мобила, но твоя двг вообще не за 50 работен вискозитет.
Коментар
-
qni_hh написа:Ако има sludge в мотора, дето му викат хамериканците и 20 смени да направиш, с каквото и да е, тая грес няма да се махне, докато не му направиш rebuild и го разглобиш целия. Тя и да започне да се отчупва, ще запуши маслените магистрали и филтъра за нула време.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:qni_hh написа:Ако има sludge в мотора, дето му викат хамериканците и 20 смени да направиш, с каквото и да е, тая грес няма да се махне, докато не му направиш rebuild и го разглобиш целия. Тя и да започне да се отчупва, ще запуши маслените магистрали и филтъра за нула време.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар