Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Резултат от използването на POLYTRON

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Danchojn написа:
    Като гледам, буталата са доста жълти за редовно обслужван автомобил :D Не знам за това клипче, но мога да ти покажа един Ярис, каран само с Мобил1(е поне последните 6 смени) и вътре е смрад...............Даже се чудя дали да не му щракна някоя друга снимка, щото сега ще се почва с Политрон. Не става въпрос, че ще караш 5 живота автомобила. Говорим за отсъствие на сериозни проблеми и спестяване на пари.
    Еми жълти, кви да са Какво му е на Яриса? Гняс ли има вътре от мобила? Това ще ми е интересно да го видя наистина. Мисълта ми беше, че каквото и да сложиш все тая, колата толкова време няма да я караш за да разбереш защитила ли се е или не. Говоря за качествени напълно синтетични масла. Последно сложих 5W50 на мобил, разлика никаква не намирам, май ми тропат клапаните повече отколкото със селения К. Другия път мисля да не правя експерименти. Иначе мобила по спецификация много добре изглежда, фосфора ми е над 1.0, тбн > 10 HTHS е рекордни 4, обаче не ми пее мотора с него. Съжалявам за

    Коментар


      А аз си наливам само SELENIA TD и като отварях капака на клпаните за смяна на гаритурата му, след като се уцеди маслото детайлите си лъщят като нови. Няма клей или други отлагания.
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        qni_hh написа:
        Еми жълти, кви да са
        Например такива като на този дизел генератор, който е доста по сериозна машинария от БМВ http://polytron.bg/index.php?option=...mid=77&lang=bg
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          qni_hh написа:
          Какво му е на Яриса? Гняс ли има вътре от мобила?
          Яриса е пълен с нагар и клей. В момента автомобила стои в Тойота Люлин, разглобен, че тамошните специалисти скъсаха едната подгревна свещ. Едно обаче е сигурно, Мобил 1 няма да види повече тази кола - думи на собственика. Приятел ми е и ходихме да се разправяме, че му искаха 900лв. за труд, за да извадят свеща.
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            Danchojn написа:
            qni_hh написа:
            Какво му е на Яриса? Гняс ли има вътре от мобила?
            Яриса е пълен с нагар и клей. В момента автомобила стои в Тойота Люлин, разглобен, че тамошните специалисти скъсаха едната подгревна свещ. Едно обаче е сигурно, Мобил 1 няма да види повече тази кола - думи на собственика. Приятел ми е и ходихме да се разправяме, че му искаха 900лв. за труд, за да извадят свеща.
            Би ли ми казал откъде е купен тоя Мобил и какъв точно е, не за друго ми щото за първи път сложих мобил. Може на ЛС. Не разбрах нещо - как така е пълен с нагар и клей, къде по-точно, на валовете ли? Това само при еднократна смяна с Мобил ли е станало?

            Коментар


              По-горе вече писах. Последните 6 смени са с Мобил1 5W40. Къде как и защо не знам и не ме интересува. Целият двг е мръсен. Има си нагар навсякъде с изключение на триещите части, където така или иначе няма как да има, нали се трият. Това е положението. Виждам го с очите си и главата си. Кой какво ще да ми разправя. За сега вярвам на себе си Който с каквото ще да си кара. Темата е за споделяне на опит с Политрон, което и правя, не агитирам никого. Но фактите досега сами говорят. Истинските резултати се виждат точно при такива случаи, където може да забележиш разликата веднага. Яриса в момента се сглобява, ще му бъде налят мобила и едно МТС вътре. След 500км - Политрон 5W40.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                Danchojn написа:
                По-горе вече писах. Последните 6 смени са с Мобил1 5W40. Къде как и защо не знам и не ме интересува. Целият двг е мръсен. Има си нагар навсякъде с изключение на триещите части, където така или иначе няма как да има, нали се трият. Това е положението. Виждам го с очите си и главата си. Кой какво ще да ми разправя. За сега вярвам на себе си Който с каквото ще да си кара. Темата е за споделяне на опит с Политрон, което и правя, не агитирам никого. Но фактите досега сами говорят. Истинските резултати се виждат точно при такива случаи, където може да забележиш разликата веднага. Яриса в момента се сглобява, ще му бъде налят мобила и едно МТС вътре. След 500км - Политрон 5W40.
                Мобил 1 5W40 няма, има мобил S, но както и да е. Не вярвам, че истинско синтетично масло, сменяно навреме - и то Мобил, ще ти направи наслоявания по двигателя, то щом Мобил, според теб, не става, не знам кое мислиш, че става..

                Коментар


                  Danchojn написа:
                  ...Даже се чудя дали да не му щракна някоя друга снимка, щото сега ще се почва с Политрон...
                  Ами направи една фотосесия! :D Не че снимките ще кажат всичко, но ако е толкова драматична разликата преди и след, значи ще се види. (Пък после ще си сравняваме снимките ).
                  ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                  Коментар


                    Защо да няма http://www.mobiloil.com/USA-English/...a_M_5W-40.aspx. Не знам дали е това, като вземем колата ще видим.Не казвам, че не става маслото. Напротив, едно от най-качествените е! Не ме разбирайте погрешно. Но не е това което си мислим че е. Ето Яриса е конкретен пример. Де да знам колко е бил мръсен двг преди това, но все пак това са 6 смени на 10 000км. Ми за това време с Политрон мотора щеше да блести. Защо тогава да си купя Мобил. Ей тук е отговора. Ми мога да кажа ,че Магнатека, въпреки че е Турски ще се справи по-добре. Маслата FUCSH са на половин цена на Мобила и вообще не му отстъпват. Е такива работи, най-важното е да е истинско. Ако си сигурен за произхода карай си Мобила, но твоя двг вообще не за 50 работен вискозитет.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      Pecho написа:
                      Danchojn написа:
                      ...Даже се чудя дали да не му щракна някоя друга снимка, щото сега ще се почва с Политрон...
                      Ами направи една фотосесия! :D Не че снимките ще кажат всичко, но ако е толкова драматична разликата преди и след, значи ще се види. (Пък после ще си сравняваме снимките ).
                      Може, само да видим кога и как, че трябва да се махне автомобила от Тойота, че нещо не се отразява здравословно на собственика
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        Danchojn написа:
                        Защо да няма http://www.mobiloil.com/USA-English/...a_M_5W-40.aspx. Не знам дали е това, като вземем колата ще видим.Не казвам, че не става маслото. Напротив, едно от най-качествените е! Не ме разбирайте погрешно. Но не е това което си мислим че е. Ето Яриса е конкретен пример. Де да знам колко е бил мръсен двг преди това, но все пак това са 6 смени на 10 000км. Ми за това време с Политрон мотора щеше да блести. Защо тогава да си купя Мобил. Ей тук е отговора. Ми мога да кажа ,че Магнатека, въпреки че е Турски ще се справи по-добре. Маслата FUCSH са на половин цена на Мобила и вообще не му отстъпват. Е такива работи, най-важното е да е истинско. Ако си сигурен за произхода карай си Мобила, но твоя двг вообще не за 50 работен вискозитет.
                        Не знаех за тоя мобил есп формула, но не ми се отваря линка. Ако има sludge в мотора, дето му викат хамериканците и 20 смени да направиш, с каквото и да е, тая грес няма да се махне, докато не му направиш rebuild и го разглобиш целия. Тя и да започне да се отчупва, ще запуши маслените магистрали и филтъра за нула време. Мобила се надявам, че е истински, от омникар го взех, нали те са вносителя? Пише Made in EU, на тия в кауфланд и метро - mobil s, пише Made in Turkey. Както каза колегата по-горе - направи снимки, ще бъде интересно да се види преди - след А за гъстота мисля, че си прав, май наистина не е за тоя мотор, по-шумно работи отколкото със Selenia K.. мисля вече да не слагам различно от това.

                        Коментар


                          qni_hh написа:
                          Ако има sludge в мотора, дето му викат хамериканците и 20 смени да направиш, с каквото и да е, тая грес няма да се махне, докато не му направиш rebuild и го разглобиш целия. Тя и да започне да се отчупва, ще запуши маслените магистрали и филтъра за нула време.
                          Тук не си прав. Говориш така защото не познаваш Политрон 3(три) жестоко мръсни автомобила, единият от които пак японски, след 3 смени няма и помен от мръсотията. Точно поради способността на МТС-то да премахва всякаква мръсотия, се препоръчва да се налее в старото масло, преди преминаването към тяхно масло. Каква е цената на Селения К в момента?
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            Danchojn написа:
                            qni_hh написа:
                            Ако има sludge в мотора, дето му викат хамериканците и 20 смени да направиш, с каквото и да е, тая грес няма да се махне, докато не му направиш rebuild и го разглобиш целия. Тя и да започне да се отчупва, ще запуши маслените магистрали и филтъра за нула време.
                            Тук не си прав. Говориш така защото не познаваш Политрон 3(три) жестоко мръсни автомобила, единият от които пак японски, след 3 смени няма и помен от мръсотията. Точно поради способността на МТС-то да премахва всякаква мръсотия, се препоръчва да се налее в старото масло, преди преминаването към тяхно масло. Каква е цената на Селения К в момента?
                            Ами дори по някакъв начин да го махне, което не мога да повярвам, че със магическа смяна на масло ще стане, тия неща ще запушат филтъра и маслените магистрали, не е ли така? Тогава като нямаш мазане и ти се върти вала на сухо, колко ще издържи, макар третирано с това масло Политрон? Ей нещо такова не вярвам, че каквото и да му налееш ще се махне: Selenia K ... последно май дадох 120~30~40 лв за всичко, някъде около 26,7,8 лв литъра беше последно от аутоиталия.[/url]

                            Коментар


                              Човече не говорим за чак такова нещо. То това вече не е двигател.
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар


                                е точно пък проблема не е от Мобилособено пък от Мобил 1а този Мобил 5-40 дето го показваш малко трудно ще се намери в Европа изобщоколата най-вероятно е карана с Мобила, който спомена колегата по-горе
                                2015 Renault Megane Expression GT
                                2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                                Всичко за FIAT Bravo 2007

                                Коментар

                                Working...
                                X