Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Резултат от използването на POLYTRON

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Stefanaki написа:
    П.П.: Драмата в световен мащаб за "свършващия петрол" не е във връзка с неговата енергоносимост (производство на горива), а във бъдеща липса на базов материал за производство на пластмаса, каучук и смазочни материали.
    Това не знам в ква връзка го пишеш и още повече с какъв акъл го правиш толкоз малко, че да го слагам в Notepad за да го прочета, но и на мен темата ми е много интересна. Има няколко много хубави филма, само им забравих имената. Напиши в гугъл peak oil и да видиш какво става с теории на конспирацията. Аз това му обяснявам на колегата Danchojn, че няма кво да я пази тая кола толкоз като до 5 години ще е по 10лв литъра. Интересно е кво става като достигат върха на добив в САЩ през 70-те, цената на петрола се вдига с 400% за няколко дни. Тогава правилно са го предрекли и се е случило точно така добива не е могъл да смогне на търсенето. Това с нас се случва в момента.

    Коментар


      Според мен спора е безмислен. Колегите, които смятат, че всичко е измама, забравят за тази фирма и продукти и всичко е ок. Които са доволни си ги използват и пак всичко е ок.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        neonglow написа:
        Danchojn написа:
        http://www.volvotrucks.com/SiteCollectionDocuments/VTNA_Tree/ILF/Parts%20and%20Service/Parts/PDF/ApprovedOilsVolvoComponentsPV77688948802.pdfИ Волво са в кюпа с измамниците.
        Danchojn написа:
        http://www.imakenews.com/lubritec/e_article001104512.cfm?x=b11,0,w
        Колега, като ще вадиш такива сайтове, извади един, който е за пасажерски клас масла. ТЕЗИ МАСЛА СА ЗА КАМИОНИ. Хайде покажи ми, кой производител на коли е одобрил политрон?
        Писах по-горе://Aко бензиновите класификации по API са малко ,,лабави
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          Danchojn написа:
          Според мен спора е безмислен. Колегите, които смятат, че всичко е измама, забравят за тази фирма и продукти и всичко е ок. Които са доволни си ги използват и пак всичко е ок.
          Ами то така си беше преди да пуснеш тая тема Не знам как не разбра за толкова време, че това е все едно аз да пусна тема, как като пиеш кока кола ще живееш 10 години по-дълго. Никакви доказателства не представи, а тръгна толкоз настойчиво да ни убеждаваш. Пишеш и по други форуми с тоя ник за политрон, така че според мен имаш нещо общо с тях. Аз 11 страници не бих убеждавал как колата ми върви страхотно със селения

          Коментар


            Че съм писал некрия. Да писал съм в Оффроод Форума преди години, когато Политрон беше непознат за мен. То точно от там разбрах за Политрон - от Оффроода. Върни се на първите страници, ще разбереш. Нали искаше доказателства с цифри - ето http://www.youtube.com/watch?v=hElV2i7Ir4w Достоверността му е колкото на клипчето с Мобил1Дали имам нещо общо с вносителя - вие май по-добре от мен знаете. Дали получавам безплатно масла - може, като видят темата Ти, не би писал 11 страници. Все пак не всички хора са еднакви, нали? Ами тогава след като ти настойчиво говориш срещу Политрон, аз спокойно да си направя изводи, че си дистрибутор на Мобил1 например и не ти изнася, че има по-добри продукти. Дали ще съм прав?
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              Danchojn написа:
              Че съм писал некрия. Да писал съм в Оффроод Форума преди години, когато Политрон беше непознат за мен. То точно от там разбрах за Политрон - от Оффроода. Върни се на първите страници, ще разбереш. Нали искаше доказателства с цифри - ето http://www.youtube.com/watch?v=hElV2i7Ir4w Достоверността му е колкото на клипчето с Мобил1Дали имам нещо общо с вносителя - вие май по-добре от мен знаете. Дали получавам безплатно масла - може, като видят темата
              Ох бе човек Добре, на това клипче, колата като и наляха политрон вдигна 10 коня отгоре, ти това имаш ли разумно обяснение как става? А другата кола, дето пушеше гъст бял дим, изведнъж спря да пуши? Значи аз като счупя маслен сегмент и почна да пуша като локомотив, сипвам политрон и работата заспива, с нано технологиите си ми прави нов маслен сегмент на буталото без да го отварям И на колата и се намалили емисиите като и сипали политрон, е как ще и се намалят емисиите, емисиите са от маслото и горивото, което изгаря, по-малко гориво няма да изгаря, обаче явно политрон е безвреден като вода. Направо не знам кво да ти кажа вече и аз Така и не ни каза, ти за себе си какви доказателства имаш реални. Реален опит така и не ни сподели, само пускаш някакви филмчета и сайтове с линкове към политрон. Само не ми казвай, че капака на главата, дето ни пусна снимка на него ти е доказателството, щото ти обясни вече колега със същата кола, без политрон, пак така изглежда. А с клипчето на мобил исках единствено да ти покажа, че на една кола като и сменяш редовно маслото пак ще изкара 1000 000 км и повече. Аз лично съм виждал немско такси мерцедес на над милион км и работеше като часовник. Както ти казахме в началото, с тази тема нищо не можеш да докажеш, единственото ми обяснение за нея е, че правиш реклама.
              Danchojn написа:
              Ами тогава след като ти настойчиво говориш срещу Политрон, аз спокойно да си направя изводи, че си дистрибутор на Мобил1 например и не ти изнася, че има по-добри продукти. Дали ще съм прав?
              Така като ме гледаш, дали съм дистрибутор на Мобил 1 Миналата ми тема беше дали мога да карам със Selenia КPE :PМен не ме интересува дали си дистрибутор на Политрон, не съм и убеден, че си, въпросът е, че ми рекламираш нещо като на WS TEleshop, само с някакви филмчета и чудесии, дето нищо не показват и по много елементарен начин настойчиво се опитваш да ни убедиш, че двигателя ми ще стане вечен като сипвам политрон. Даде ми няколко пъти пример как коляновия вал не може да се шлайфа след като е ползван политрон в мотора. Вече 5 пъти отбягваш да ни обясниш как става тая работа! Щото за мен това е научна фантастика! Нали имаш от опит от първа ръка как става това, хайде моля те обясни.

              Коментар


                neonglow написа:
                Мен не ме интересува дали си дистрибутор на Политрон, не съм и убеден, че си, въпросът е, че ми рекламираш нещо като на WS TEleshop, само с някакви филмчета и чудесии, дето нищо не показват и по много елементарен начин настойчиво се опитваш да ни убедиш, че двигателя ми ще стане вечен като сипвам политрон. Даде ми няколко пъти пример как коляновия вал не може да се шлайфа след като е ползван политрон в мотора. Вече 5 пъти отбягваш да ни обясниш как става тая работа! Щото за мен това е научна фантастика! Нали имаш от опит от първа ръка как става това, хайде моля те обясни.
                Нали ако обяснявам, пак ще каже някой - рекламираш. Процеса се нарича студено легиране и протича при ниска температура. До голяма степен е химически. Действа при сили на срязване. Работи при контактните повъхности. Имам 50 страници документ, в който е написано всичко, с изледване от лаборатории в Англия и реални резултати. Ако искаш пиши на лични, или по-добре ел. поща, че не знам там как ще го изпратя. Не го споменавам, защото никого не убеждавам. Имаше интерес и показах снимки от двг. Съвсем Реални. На някои им харесаха на други не. Това е. Вие като се втурнахте.................Намалява вредните емисии защото МТС има силно почистващи свойства, необходими му за да протече последващия працес. Благодарение на това, буталните пръстени се освобождават и уплътняват по-добре цилиндъра - а не че едва ли не регенерират метала. При старите автомобили почти винаги пръстените са наслоени и замърсени. Какво повече да казвам не знам. Ще трябва да пишем още многоооооо. Не мисля, че е необходимо. Хората прочели нещата до тук, ще си преценят.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  Danchojn написа:
                  neonglow написа:
                  Мен не ме интересува дали си дистрибутор на Политрон, не съм и убеден, че си, въпросът е, че ми рекламираш нещо като на WS TEleshop, само с някакви филмчета и чудесии, дето нищо не показват и по много елементарен начин настойчиво се опитваш да ни убедиш, че двигателя ми ще стане вечен като сипвам политрон. Даде ми няколко пъти пример как коляновия вал не може да се шлайфа след като е ползван политрон в мотора. Вече 5 пъти отбягваш да ни обясниш как става тая работа! Щото за мен това е научна фантастика! Нали имаш от опит от първа ръка как става това, хайде моля те обясни.
                  Нали ако обяснявам, пак ще каже някой - рекламираш. Процеса се нарича студено легиране и протича при ниска температура. До голяма степен е химически. Действа при сили на срязване. Работи при контактните повъхности. Имам 50 страници документ, в който е написано всичко, с изледване от лаборатории в Англия и реални резултати. Ако искаш пиши на лични, или по-добре ел. поща, че не знам там как ще го изпратя. Не го споменавам, защото никого не убеждавам. Имаше интерес и показах снимки от двг. Съвсем Реални. На някои им харесаха на други не. Това е. Вие като се втурнахте.................Намалява вредните емисии защото МТС има силно почистващи свойства, необходими му за да протече последващия працес. Благодарение на това, буталните пръстени се освобождават и уплътняват по-добре цилиндъра - а не че едва ли не регенерират метала. При старите автомобили почти винаги пръстените са наслоени и замърсени. Какво повече да казвам не знам. Ще трябва да пишем още многоооооо. Не мисля, че е необходимо. Хората прочели нещата до тук, ще си преценят.
                  Искрено интересно ми е и ще се радвам ако ми го изпратиш ще ти пиша на лични после. Според мен на клипчето, за да пуши така тая кола или има счупен сегмент или спукана гарнитура, а тия неща, квото и да сипеш няма да ги оправи. Така, че затова ти казах, че тия филмчета са пълна пародия. Едно масло 10 коня на кола няма да дигне никога, както показват тия.

                  Коментар


                    Извинявайте, че ви отварям стара тема, но се разчетох в Гугъл за тия магическите масла толкова ме зарибяваха в един магазин където търсих селения, даже и група във фейсбук имат: http://www.facebook.com/#!/pages/POLYTRON/118486504830179В крайна сметка се убедих, че са пълна измишльотина... А колегата @Danchojn го гледам се е регистрирал в поне 3 форума, само написах Polytron мнения И все пък негови мнения излизат http://skodaclub-bg.org/forum/viewto...Мисълта ми беше, как тънко ни пързалят с тия скрити рекламни кампании, 3-ма приятели вече слагат политрон и са "супер доволни" от кво са доволни не знам точно и те не знаят ама.. Допълнение:
                    Здравейте всички,които обсъждате тази тема.Търсейки мнения за POLYTRON попаднах случайно на тази тема и реших да си направя регистрация,за да мога да споделя своя опит от използването на продуктите на POLYTRON.Карам с 5W40 вече 42000км. без да съм долял и грам и двигателя ми работи перфектно.Освен това съм свалял капачката на маслото да погледна как е и мога да ви кажа,че всичко вътре свети и е лъскаво.Може да ме помислите,че не съм добре,но сега ще ви споделя нещо ново за POLYTRON.След дълго ровене в нета прочетох,че добавката за двигатели може да се слага и в радиатора.Правилно сте прочели,така че реших да сложа и там.Слага се 1/3 от опаковката.Ще се изненадате колко тиха може да бъде водната помпа,освен това предпазва от ръжда и корозия.Надявам се да съм ви бил полезен с нещо.Ще се радвам да обменим опит.
                    и аз така като сипах селения и търсих форум да се регистрирам да мога да разкажа колко е невероятна

                    Коментар


                      Преди да си толкова категоричен и прибързан си помисли пак. Къде какво съм писал за Политрон не съм скрил. Само в Оффроода темата и мненията са мои. Оффроода и Фиат клубовете са единствените, в които имам регистрация и пиша. Заставам зад думите си. Политрон са върха на технологията и това което са написали е вярно. Ако вложиш средства и положиш усилия, ще разбереш, но и Ти както много други, говориш, без да имаш представа.От какво са доволни ли? Ами например от това да караш 15км. градско без охладител, поради скъсан маркуч. Да свети червената лампа, стрелката да е на макс. Да пристигнеш в сервиз, където да сменят маркуча, налеят антифриз и всичко да е наред. Ето, това например.Ти зареди ли Политрон, направи ли тестове, как се убеди в това което написа? Пълни глубости Защо всички, които отричат Политрон, като опре ножа до кокала се дръпват, а???
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        avdjiqta написа:
                        Допълнение:
                        Здравейте всички,които обсъждате тази тема.Търсейки мнения за POLYTRON попаднах случайно на тази тема и реших да си направя регистрация,за да мога да споделя своя опит от използването на продуктите на POLYTRON.Карам с 5W40 вече 42000км. без да съм долял и грам и двигателя ми работи перфектно.Освен това съм свалял капачката на маслото да погледна как е и мога да ви кажа,че всичко вътре свети и е лъскаво.Може да ме помислите,че не съм добре,но сега ще ви споделя нещо ново за POLYTRON.След дълго ровене в нета прочетох,че добавката за двигатели може да се слага и в радиатора.Правилно сте прочели,така че реших да сложа и там.Слага се 1/3 от опаковката.Ще се изненадате колко тиха може да бъде водната помпа,освен това предпазва от ръжда и корозия.Надявам се да съм ви бил полезен с нещо.Ще се радвам да обменим опит.
                        и аз така като сипах селения и търсих форум да се регистрирам да мога да разкажа колко е невероятна
                        Искаш ли да те запозная с човека писал това? Ще се учудиш, че не съм АЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗ Как може да обвиняваш, без да си наясно. Долни, гнусни лъжи. Този човек няма нищо общо с мен.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          Danchojn написа:
                          Преди да си толкова категоричен и прибързан си помисли пак. Къде какво съм писал за Политрон не съм скрил. Само в Оффроода темата и мненията са мои. Оффроода и Фиат клубовете са единствените, в които имам регистрация и пиша. Заставам зад думите си. Политрон са върха на технологията и това което са написали е вярно. Ако вложиш средства и положиш усилия, ще разбереш, но и Ти както много други, говориш, без да имаш представа.От какво са доволни ли? Ами например от това да караш 15км. градско без охладител, поради скъсан маркуч. Да свети червената лампа, стрелката да е на макс. Да пристигнеш в сервиз, където да сменят маркуча, налеят антифриз и всичко да е наред. Ето, това например.Ти зареди ли Политрон, направи ли тестове, как се убеди в това което написа? Пълни глубости Защо всички, които отричат Политрон, като опре ножа до кокала се дръпват, а???
                          И един мармот завива шоколадите в станило Ами няколко неща:1) Революционният продукт се продава само в САЩ, Сърбия и Гърция, което само по себе си е достатъчно показателно.2) Предлагат подобрител на горивото?! Значи революционната добавка за *импрегниране* на метал, импрегнира горивото или какво прави?3) Абсолютно безмислени клипчета в стил WS Телешоп. Горе ти бяха пуснали клипче на кола без масло как върви и без да е третирана с политрон. 4) Гарантират пробег от 50000км, но все пак трябва да се спазва указанието в книжката, ми на коя кола и дават да сменя на 50к маслото?!И аз съм в София, предлагам ти да ти източим антифриза и да покараш 15 км градско, ако не завариш буталата ще ти купя още една панда, става ли?Прост народ- слаба държава...

                          Коментар


                            http://forum.go-link.net/viewtopic.p...a2faa198Ето, човека е направил тестове и се опитва да обясни. Ти какво направи? А как свършва темата -->цитат: в момента нямам кола за чупене,но ако изпадне нещо бих направил този експеримент Това е отгова на човека, който искаше да тества продукта в неговият сервиз. За какво говорим изобщо. Празни приказки. Но на приказки всички са велики, на действия не.
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              Danchojn написа:
                              http://forum.go-link.net/viewtopic.php?f=50&t=119828&sid=3adc0ffe100d896610 28de4ca2faa198Ето, човека е направил тестове и се опитва да обясни. Ти какво направи? А как свършва темата -->цитат: в момента нямам кола за чупене,но ако изпадне нещо бих направил този експеримент Това е отгова на човека, който искаше да тества продукта в неговият сервиз. За какво говорим изобщо. Празни приказки. Но на приказки всички са велики, на действия не.
                              Поне весели неща са ти писали. Ама ти колега, защо наистина го защитаваш толкова това масло? Ти правил ли си го тоя тест да изсипеш водата и да покараш 20-тина км? Ми нали политрон полира повърхностите и буталата не прегравят и затова не се заваряват без масло? Сега ти каза, че стрелката била в червеното? Ами нали само тънък горен слой е обработен и при висока температура пак се загреят и ще заварят.. нещо ми обясняваш като гривните PowerBalance с честотите на тялото дето ми балансирали Виж, хайде наистина да се срещнем и да ти източим антифриза и да врътнем по Сливница от единия до другия край? Нали нищо няма да ти стане на колата
                              Доказва само и единствено, че трябва да карате с масло "ПРОТОН". И то сменено в лясковския сервиз, иначе няма да ви важи гаранцията за 3 милиона безаварийни километра и то с една междина смяна на 1,5 милиона. Единственото обслужване е междинно доливане на всеки 500 000. И да не си помисли някой че Бо карнавала си прави реклама на сервиза и масълцето... Абсурд.
                              С тея стърготинки да го бяхте тествали на мотор с хидравлични повдигачи поне. Щеше да е интересно ...
                              Добре, де. Що не показахте снимки на биелните лагери преди и след теста. И тест от рода на обиколка около сервиза нищо не показва. В реални условия пукнеш ли картер може и да не разбереш и да си караш колата с километри както си караш нормално. А не с 5 км да се влачиш около сервиза. Направете теста както си трябва. Разглобете мотора, покажете състоянието на лагерите, на буталата, сегментите, пуловете на повдигачите след това източете маслото и карайте примерно 10 км нормално каране и след това пак покажете снимки на всички тези части. Ако се прибере колата на ход де.Искам да кажа, че всяка една кола ще издържи 10 - 15 мин работа без масло. Ако е студена дори повече. Дори и да затегне като изстине и и се налее масло ще работи пак тракаща както трака и вашия мотор...Да не говорим, че старите двигатели не са претенциозни към маслата и са много по-издържливи. Пробвайте това на кола модел (не производство) след 98-ма година, и да видим....

                              Коментар


                                avdjiqta написа:
                                И аз съм в София, предлагам ти да ти източим антифриза и да покараш 15 км градско, ако не завариш буталата ще ти купя още една панда, става ли?Прост народ- слаба държава...
                                Ти да не помислиш, че съм тръгнал да те убеждавам. Вообще дори няма да се занимавам. Не е и моя работа. Просто ненавиждам да се плюе по нещо, без да се познава. Автомобила, на който се случи е още жив и здрав.
                                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                                Коментар

                                Working...
                                X