Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Резултат от използването на POLYTRON

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Това загубено масло Политрон е един голям компот. Само дето се мъчат да го представят като манна небесна. Е другите досега къде бяха, че не направиха такова нещо? Или за да вървят резервните части?
    Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

    Коментар


      alvanovo написа:
      Това загубено масло Политрон е един голям компот.
      Много ще е интересно да чуем доводите за това твърдение.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        Danchojn написа:
        alvanovo написа:
        Това загубено масло Политрон е един голям компот.
        Много ще е интересно да чуем доводите за това твърдение.
        Мен ще ми е по-интересно да сипеш пълната синтетика на Пандата и да го смениш след 2, 3 години или 50000 км и да кажеш върви ли още колата Щото не може да кажеш може да сменяте на 50000км, ама ако производителя ако казва по-малко тогава си спазвайте указанията, ми то има ли производител дето да казва сменяй на 50000 км питам аз и отговор не искам ? И квато и магическа съставка да има тва масло, другото си е петрол, дето прегаря и се окислява. И не ми отговори на горните въпроси, като гледам, че още пишеш в темата, може ли в САЩ да има фирми с еднакви имена, аз мога ли да основа втори майкрософт. И на сайта на eptech corp, пише ли, че произвеждат пластмасови подноси или не пише Значи представи си следния филм, бутилирам приста ойл в едни шарени бутилки, пускам 5 клипчета, които нищо не доказват, почвам да пиша по форумите и правя един сайт за 5 минути, в техния случай 3 минути И го продавам в азербейджан. Да видим хората дали ще се вържат, пък то на приста маслото не е лошо, даже е много хубаво, има да им вървят каручките на хората там. Защо го има тва масло само в бг, гърция и виетнам, а в белия свят ама не са го чували Отговори също и как така легира метала маслото, че вала не може да го шлайфаш после. Така и не получихме смислен отговор на тия въпроси, моля те. И не казвай, че има хора които ще разберат обаче ти все пак няма да обясниш

        Коментар


          Като чета поста ти, не знам какво да кажа. Ти имаш оговори на всичко, що ме питаш. Да, от мен отговор няма да получиш, съвсем умишлено. Аз съм си направил труда да разбера и съм похарчил собствени средства за целта. Не смятам че заслужаваш да ги получиш на готово. Ето, запали си колата и отиди например в автосервиз БОНИРА гр.Лясковец, сигурно ще намериш някои отговори.
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            Danchojn написа:
            Като чета поста ти, не знам какво да кажа. Ти имаш оговори на всичко, що ме питаш. Да, от мен отговор няма да получиш, съвсем умишлено. Аз съм си направил труда да разбера и съм похарчил собствени средства за целта. Не смятам че заслужаваш да ги получиш на готово. Ето, запали си колата и отиди например в автосервиз БОНИРА гр.Лясковец, сигурно ще намериш някои отговори.
            Ами добре, да обобщя за колегите тогава до какви изводи стигнахме с тая тема 10 страници:1. Политрон няма сертификация по ACEA, дори не са чували там за него.2. Вискозитетния Индекс - ВИ на ПЪЛНАТА СИНТЕТИКА на политрон е 132 !!!, което е по-малко и от най-лошото минерално масло на мобил примерно:ето спецификацията на официалният им сайт: http://www.polytron.bg/pdf/maslo_5W40_technic.pdf, за сравнение на Selenia К.PE е 175 ( http://www.taiwanlubeoil.com.tw/eyp/...000266/KPE.pdf ), а на един минерален кастрол по API SJ от 100 години е 141 - http://www.castrol.com/liveassets/bp..._B1556_02.pdf3. Политрон е известно само в България, Гърция и май Виетнам, в Европа никой не е чувал за него. 4. Политрон твърди, че се намалява износването на двигателя с 90%, или ако сега изкарва една поддържана кола 250000км в добро здраве, е вече с политрон двигателя ще ....е вечен, няма да се притеснявате за колянови, разпределителни и всякакви валове, клапани опечени от газта и т.н. никога вече, само гледайте да не ръждяса купето Доказателства за това няма, но пък ето един тест на мобил, показващ какво става с мотора след 1 000 000 км с мобил, мотора е като нов! http://www.youtube.com/watch?v=fygoGMWgKxU5. Колегата приложи клипче на третиран двигател с политрон, работещ без масло. Ами ето двигател, който НЕ Е третиран с политрон и работи на пълна газ без масло: http://www.youtube.com/watch?v=adS6O...eature=related - еми пак работи, така, че клипчето на колегата не доказва нищо по пътя на разума.6. Политрон твърдят, че може да сменяте маслото на 50000 км, но ако производителя посочва по-къс интервал, тогава трябва да го спазвате. Ами кой производител препоръчва смяна на 50000км? 7. Колегата твърди, че след като една кола ползва политрон, коляновият и вал например, става толкова твърд, че не може да се шлайфа на фреза/струг, демек по-твърд е вече от ножовете на стуга/фрезата или демек е по-твърд от волфрамов карбид Е върху това ви оставям сами да размислите.8. Колегата каза, цитирам:
            Danchojn написа:
            "Що не продължиш да ровиш, може да стигнеш и до тук.http://www.facebook.com/l/d2e5bJ9jSy...zine/40/16036/, което пък е официалното списание на американското правителство.Между другото броя на списанието е за юли-август 2010 и го има и в израелския вариант и в украинския и на други места, където има американски посолства и се издава. "
            Значи според него това е ОФИЦИАЛНОТО СПИСАНИЕ НА АМЕРИКАНСКОТО ПРАВИТЕЛСТВО ??! не знаех, че правителствата имат официални списания и не знам как трите реда текст polytron extends life of the engine.. трябва да ме убедят, че политрон е невероятен ?!9. Колегата каза още:
            Danchojn написа:
            "Този сайт пък е партньор на търговския отдел на американското правителство :http://www.facebook.com/l/d2e5bbzlhc...тказвам се повече да дискутирам. Българите сме хора, обичащи много да философстваме, затова сме светлинни години назад. Докато ние си приказваме хората работят."
            Не знаех, че правителствата имат търговски отдели ) Не знам защо и реши, че философстват всички останали, но не и той и че не работим, работим как.10. И най-важното от всичко: eptech corporation, която "произвежда" политрон всъщност се занимава основно с производство на ПЛАСТМАСОВИ ПОДНОСИ: ето ви официалният им сайт: http://www.eptech.com/capabilities.html ето и сайта на политрон вижте производителя: http://www.polytronproducts.com/ Та това са доводите до момента, ако сега отваряте страницата, надявам се сте успели да претеглите представените аргументи и да решите дали това е измама или не.

            Коментар


              http://www.imakenews.com/lubritec/e_...x_93k218.aspЯ, Detroit Diesel имат в одобреният си списък фирми за производство на Пластмасови Подноси.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                http://www.volvotrucks.com/SiteColle...88948802.pdfИ Волво са в кюпа с измамниците.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  http://www.imakenews.com/lubritec/e_...?x=b11,0,wMack също. Забележете какво пише за DPF.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    Danchojn написа:
                    http://www.imakenews.com/lubritec/e_article001061764.cfm?x=b11,0,whttp://extranet.detroitdiesel.com/support/on-highway/manuals/lubricants_fuels_coolants/power_guard_oils/index_93k218.aspЯ, Detroit Diesel имат в одобреният си списък фирми за производство на Пластмасови Подноси.
                    Прост въпрос: Eptech ли го произвеждат? И това ли им е сайта? http://www.eptech.com/capabilities.html Мога ли да регистрирам в САЩ фирма с име Microsoft аз, ако както твърдиш, се дублират имената? И пак ти казвам, че тоя списък нищо не ми доказва. Мога да се съглася, че тая фирма маркетира някви масла, но не и че са невероятни и мога да карам 3 години с едно и също масло или 50000км и че двигателя ми ще стане вечен. Колегите в първите страници на темата ти казаха, че са ползвали някои маслото и никаква промяна е нямало, ако сложа приста пак никаква промяна няма да има. Друг ти каза, че зимата е станало на мед това масло и ти му отговори с няколко удивителни как трябвало да се разбъква маслото преди да се сипе (?!?), добре че престана поне с удивителните Друг колега ти каза, че има същото пежо и двигателя е абсолютно същия на вид, без да е ползвал политрон. Последно, защо продължаваш да пишеш в тая тема? Какво е това неутолимо желание да ни убедиш, че политрон е уникален не разбирам? Щом си вярваш ползвай си го със здраве и много безаварийни километри ти пожелавам Някой да си видял да пише по 10 страници тема за яко или селения или квото и да е?Имаш ли да кажеш още нещо смислено или ще пускаш сайтове където има линкове на политрон. По-горе ти зададох няколко смислени въпроса, какви са тия списания на американското правителство, това държавен вестник ли им е на тях и най-важното да обясниш как като топна вала в политрон и после става неразрушим и не може да се шлайфа. Поне обясни това, моля те наистина. Иначе за горния линк ти вярвам че ептех търгуват с някви масла, искаш ли да ти покажа 50 неизвестни китайски фирми за масла, които ги има в някакви списъци от гугъл ?

                    Коментар


                      Danchojn написа:
                      http://www.volvotrucks.com/SiteCollectionDocuments/VTNA_Tree/ILF/Parts%20and%20Service/Parts/PDF/ApprovedOilsVolvoComponentsPV77688948802.pdfИ Волво са в кюпа с измамниците.
                      Danchojn написа:
                      http://www.imakenews.com/lubritec/e_article001104512.cfm?x=b11,0,w
                      Колега, като ще вадиш такива сайтове, извади един, който е за пасажерски клас масла. ТЕЗИ МАСЛА СА ЗА КАМИОНИ. Хайде покажи ми, кой производител на коли е одобрил политрон?

                      Коментар


                        Пластмасите, наречени още полимери, са изградени от дълги високомолекулярни вериги. Основните изходни суровини за тяхното получаване са нефт и природен газ.
                        Всички компании преработващи нефт произвеждат или суровина, или готови пластмасови изделия (защо не и подноси).Маслата се получават при преработка на нефт Няма нищо не-нормално в това производител на масло да предлага дори и дъски за тоалетна чиния.
                        Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                        Коментар


                          Stefanaki написа:
                          Пластмасите, наречени още полимери, са изградени от дълги високомолекулярни вериги. Основните изходни суровини за тяхното получаване са нефт и природен газ.
                          Всички компании преработващи нефт произвеждат или суровина, или готови пластмасови изделия (защо не и подноси).Маслата се получават при преработка на нефт Няма нищо не-нормално в това производител на масло да предлага дори и дъски за тоалетна чиния.
                          Кажи ми къде да си купя един поднос Кастрол ? В случая компанията ептех, не преработва суров петрол, а ползва пелети за шприцоване на подноси Разгледай сайта И това и е основния бизнес, който е посочила, никъде не пише машинно масло. Така, че както това, което каза е вярно, по-често срещано е обратното, компания да произвежда пластмасови изделия, без да произвежда смазочни материали, малко замисли ли се преди да го напишеш тоя коментар?

                          Коментар


                            Това скапано масло Политрон е точно както продуктите от многото безкрайни реклами по телевизиите, от които продукти не става нищо, но са достатъчно скъпи.
                            Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                            Коментар


                              neonglow написа:
                              Stefanaki написа:
                              Пластмасите, наречени още полимери, са изградени от дълги високомолекулярни вериги. Основните изходни суровини за тяхното получаване са нефт и природен газ.
                              Всички компании преработващи нефт произвеждат или суровина, или готови пластмасови изделия (защо не и подноси).Маслата се получават при преработка на нефт Няма нищо не-нормално в това производител на масло да предлага дори и дъски за тоалетна чиния.
                              .........., малко замисли ли се преди да го напишеш тоя коментар?
                              Колега,нищо лично, но във втора тема не четеш внимателно какво съм написал, а само бързаш да се покажеш колко си компетентен.Хайде сега прочети отново моя пост и ще разбереш защо няма "поднос Кастрол" (специално за теб има bold текст, жокер: ключова дума ИЛИ).П.П.: Драмата в световен мащаб за "свършващия петрол" не е във връзка с неговата енергоносимост (производство на горива), а във бъдеща липса на базов материал за производство на пластмаса, каучук и смазочни материали.
                              Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                              Коментар


                                Колега, една компания цитирам те: "преработващи нефт произвеждат или суровина, или готови пластмасови изделия" дали ще произвежда само подноси?? Защото тази произвежда САМО подноси, ако се съди по сайта им. Сега разбра ли ме какво имах предвид. Най-малко пък искам да се правя на компетентен, колегата danchojn е комптентен, с цялата литература, която е изчел и лични финанси, които е вложил да разбере как политрон е магическо масло

                                Коментар

                                Working...
                                X