Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Резултат от използването на POLYTRON

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    От тук се вижда, че Мобил 1 е маааалко по-зле. http://www.youtube.com/watch?v=kXbPPf_GhqoТемата съвсем се **ра.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      Danchojn написа:
      От тук се вижда, че Мобил 1 е маааалко по-зле. http://www.youtube.com/watch?v=kXbPPf_GhqoТемата съвсем се **ра.
      Да де, ама от пък другото видео се вижда, че мобила е по-добре. По-склонен съм да им вярвам на тях, видях колата, отвориха мотора, показаха. М/у другото съм виждал германско такси на 1 100 000 км. и си бачкаше като часовник Мисълта ми дотук беше, че не вярвам на реклами, още по-малко на фантастични Знаеш ли какъв е химичният елемент/съединението, което се свързва с метала и го прави толкова твърд, че да не може да се износи, или е тайна )) Щото аз се сещам за волфрамов карбид, титан, диамант и т.н. Дай да ти направят едни сегменти от волфрамов карбид, да видиш дали ще счупиш сегмент някога Та политрона е патентован сигурно и в патента трябва да е описана подробно технологията, имаш ли информация за това ?

      Коментар


        Такава информация нямам. А двг-е разглобено има и в по-горното клипче.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          Да всеки разглобява ама никой не може да гарантира, че двигателя е реално на тези километри! Защото все пак това са клипове за реклама. А в рекламите се говорят какви ли не простотии. Също като рекламите на WS теле...дрън! Всичко е перфектно....П.П. Ползвал съм политрон. В дригателя карах 10 хил с добавка...ефект няма. Предишната кола на баща ми имаше проблем с виещо иглено лагерче на 5-та скорост. След добавяне на политрон, виенето изчезна.
          Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
          Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
          FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
          Powered by Total & Fobos LPG

          Коментар


            Danchojn написа:
            Такава информация нямам. А двг-е разглобено има и в по-горното клипче.
            За всеки случай няма да слагам политрон, но ще изчакам 3, 4, 5, 10 години, ако го има форума и нас живот и здраве, ще кажеш как е пандата, върви ли и дали е за основен ремонт Ако е перфектна, на електромобила само политрон ще му слагам в скоростната кутия Другото с което се запознах в следването ми е, че легирането е процес, който протича при висока температура и налягане, при който при полупроводниците например се използва за получаване на специфични характеристики. Та ми се струва невероятно излят готов блок да го легираш и да му направиш повърхността от недраскаема и неизносваема сплав. Както и да е де, много приказки изприказвахме, аз на такова нещо, докато не го видя няма да повярвам така, че темата е приключена за мен И за последно искам да кажа само, че помисли реално, ако това наистина е вярно, дали някой ще купува друго масло изобщо някога ?

            Коментар


              По-горе вече някъде споменах, че много хора го използват, но си мълчат и няма недоволни.Процеса се нарича студено легиране и както е написано и в сайта на Политрон, работи при сили на срязване. За Пандата вообще не се притеснявам и с чиста съвест пак ще използвам тези масла......................................Сигурно вече съм споменавал за един мой приятел с Рекстон. Та не му работеха хъбовете. По този повод преди 2 месеца ги разглабяхме. Който е разглобявал подобна главина, знае че има 3 лагера - 1 иглен и 2 конусни ролкови. Външния конусен се вади лесно и понеже му беше доста зле греста(машината е на 150 000км) я заменихме с Политронска. Разбрахме че хъбовете не работят поради износени семеринги, защото са вакуумни. Снощи ги сменихме и разглобявахме цялата главина. Мога да кажа, че разликата в леглата на 2-та лагера е огромна. Щях да се постарая и със снимки, но .................................................. ..
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                emzo написа:
                А как да разбираме темата ?Че е реклама, реклама е, но не може да се докаже нищо с тази тема.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  emzo написа:
                  emzo написа:
                  А как да разбираме темата ?Че е реклама, реклама е, но не може да се докаже нищо с тази тема.
                  Това се опитвам да обясня от самото начало, че същото би било ако ви кажа как новата селения има революционна технология и намалява триенето с 90%, което значи, че двигателя вече става вечен и никога не се чупи и може да карате без масло дори в екстремни случай. Та постави се на мое място колега Danchojn и помисли ти дали би повярвал. Ако беше приложил малко снимков материал...

                  Коментар


                    Има ли смисъл от снимки? Аз мисля че не. Така и така не ми вярвате, освен това не съм тръгнал да ви убеждавам. Вие вярвате на себе си, аз на мен. Нека си запазим добрите отношения и кой както реши. Последното, което пиша в тази тема: Ако не бях напълно убеден в споделеното с вас, нямаше вообще да пиша. Исках да споделя с вас и покажа, че продуктите са добри. И то да дам личен опит. В замяна получих това.emzo написа:А как да разбираме темата ?Че е реклама, реклама е, но не може да се докаже нищо с тази тема. Какво искам да докажа, незнам. Не ме познавате, в противен случай друго щяхте да напишете. Както и да е.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      Пич, не се обиждай. Съвсем нормално е това недоверие. Ще се опитам да се обоснова - навремето получих от Украйна добавка за масло, която бе военна разработка, т.е. недостъпна за простосмъртните. Карах тогава една дръндава Шкода 105L, която харчеше литър масло на сто км. и цапаше свещи на всеки 20. Сипах тубичката (не помня нито име, нито разфасовка, все пак това бе в далечната 92г) и стана чудо! Бръкмата престана да харчи масло като змей и вдигна компресията. Стана си почти кола. След около 5хил км. мотора блокира... отклоних се малко, но няма начин. По-късно разбрах, че няма обяд без пари. Въпросната добавка се е използвала само в критични моменти, нещо типично за военните. Тъй, че аз ти вярвам, но както споделих по-горе, много трудно бих се доверил на такъв "изключителен" продукт. Както се казва, все ще търся уловката.
                      Fiat Marea 1.8i 16V
                      Fiat Tipo 1.4i 8V
                      Fiat Punto 1.6i 8V
                      www.italauto-bg.net/forum/

                      Коментар


                        Значи фирмата Eptech Corporation, която произвежда тия масла си е някаква измислена фирма за Quality Control. В чужбина ги има много, аз съм работил в такава, Goebel Und Partner, в Германия и ходихме по заводите на мерцедес и ауди и проверявахме, датчици кабели мерихме и разни такива неща. Та ето и го сайта на фирмата: http://www.eptech.com/markets.html много интересно фирма лидер в смазочните продукти с революционни смазки, които правят двигателите вечни, се занимава също и с медицина, телекомуникации, електроразпределение и какво ли още не И ще ви кажа как се занимава с тия неща - понеже е Quality Assurance Та колко Ви се струва правдоподобно идеята, че са направили те фантастични масла ? Хората сме големи овце и квото ни кажат вярваме, те един хубав сайт да си бяха направили, то е направо смешна работа това От друга страна molding или moulding, както са го написали на сайта значи шприцовена, на някви пластмасови форми например... въобще... загубена работа и освен всичко и масло правят едит: значи заблуден съм нещо, ето какво прави Eptech Corp: http://www.walkertray.com/Default.aspПодносчета, ако цъкнете на Contact Us, долу има To view a selection of our retail products, please visit WalkerTray.comи като цъкнете на линка, ще видите кво произвеждат.

                        Коментар


                          Колега ти си страшна работа. Не исках повече да пиша в тази тема, но продължаваш с глупостите без изобщо да си наясно. Що не продължиш да ровиш, може да стигнеш и до тук.http://www.facebook.com/l/d2e5bJ9jSy...zine/40/16036/, което пък е официалното списание на американското правителство.Между другото броя на списанието е за юли-август 2010 и го има и в израелския вариант и в украинския и на други места, където има американски посолства и се издава.Не си наясно вообще какво означават и какво представляват продуктите на Политрон. Не си и пробвал. Вообще стоиш зад клавиатурата и говориш абсолютно неверни неща. По-горе ти дадох линк от официалният сайт на API, където фирмата си има регистрация, но не за шприц инструменти на пластмаси - нали? Този сайт пък е партньор на търговския отдел на американското правителство : http://www.facebook.com/l/d2e5bbzlhc...тказвам се повече да дискутирам. Българите сме хора, обичащи много да философстваме, затова сме светлинни години назад. Докато ние си приказваме хората работят.
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            "което пък е официалното списание на американското правителство." - Copyright © 2009, ThinkGlobal Incorporated Това е официалното списание на американското правителство ??? А кое официалното списание на бългаскоро правителство? Аз съм седял зад клавиатурата, ами ти колега къде стоиш? Нали е eptech corporation производителя??? Отварям им сайта http://www.eptech.com/ , нали това им е сайта?!?! и се вижда, че произвеждат ПЛАСТМАСОВИ ПОДНОСИ? Къде бъркам, така ли е?В "официалния сайт на американското правителство" виж какво пише, на тоя линк дето ми го прати: EptechNew Lubrication Technologyo Extend life span of engines by 400% to 700% 3 реда! И тва какво трябва да ми докажат тия три реда и какъв е тоя сайт на американското правителство? И аз съм бил страшна работа? Защо не обясниш и на другите колеги как като ползваш политрон после не може да шлайфаш вала щото е станал диамантен, нали на мен така ми обясни? Да видим аджеба, може ли да топнеш метал в нещо и после да не може да го шлайфаш ?

                            Коментар


                              Май те засегнах. Съжалявам.1. Не може да говориш така, за нещо с което нямаш никакъв опит. Разбирам да си недоволен от сайта, от спецификациите и т.н. но при положение че съм дал API страницата, да ми говориш за производство на пластмаса.....................2. Колко пъти те приканих да идеш до някое представителство? Това имах в предвид с клавиатурата. Не го направи. Не си направи труда. То е по-лесно през интернет, но там има всякаква "боза", в каквото се превърна и тази тема. 3. Фирми с еднакви имена се ли срещал? Дай да си отворим една тема и да спорим, аз се сещам вече за 3 такива.4. И за вала бих обяснил, но на някой който наистина ще си направи труда да разбере. На някой, който ще потърси информация не за да се подиграва след това. Някой, който ще се отнесе с уважение, пък ако иска да използва Политрон.Край.
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар


                                Danchojn написа:
                                Май те засегнах. Съжалявам.1. Не може да говориш така, за нещо с което нямаш никакъв опит. Разбирам да си недоволен от сайта, от спецификациите и т.н. но при положение че съм дал API страницата, да ми говориш за производство на пластмаса.....................2. Колко пъти те приканих да идеш до някое представителство? Това имах в предвид с клавиатурата. Не го направи. Не си направи труда. То е по-лесно през интернет, но там има всякаква "боза", в каквото се превърна и тази тема. 3. Фирми с еднакви имена се ли срещал? Дай да си отворим една тема и да спорим, аз се сещам вече за 3 такива.4. И за вала бих обяснил, но на някой който наистина ще си направи труда да разбере. На някой, който ще потърси информация не за да се подиграва след това. Някой, който ще се отнесе с уважение, пък ако иска да използва Политрон.Край.
                                Не си ме засегнал изобщо дори, без лоши чувства.1. Така е, нямам никакъв опит с маслата политрон. На страницата на API имат наистина сертификация: http://eolcs.api.org/DisplayLicenseI...LicenseNo=2158 , но за API SL, а не за API SM както са написали в сайтовете си политронците. На теб какво ти говори това, че са написали, че покрива SM, на официалния сайт на API, пише SL? Предполагам ще ми кажеш, че според тях си покрива и не са си извадили сертификат, бла бла, защо другите производители си вадят, а те не? Както и да е! 2. В представителство като ида и какво ще стане? Дали ти ще ми ги разказваш тия истории тука или ще ида в магазин да ми ги говорят все тая, нали ? 3. Фирми с еднакви имена не съм срещал, значи искаш да ми кажеш, че мога да ида в USA и да си открия фирма Microsoft и да произвеждам дъвки Windows 95, така ли? 4. За вала според мен на всички ще им е интересно да обясниш, как след ползването на политрон не може да се шлайфа, демек става по-твърд от ножа на струга/фрезата? 5. и последно от мен, политрон нямат сертификация по ACEA, което е достатъчно притеснително само по себе си! Защото между американските динозаври по 3/5000 кубика и с pushrod на клапаните, и нашите косачки по 1.2 - 1.6 има бая разлика според мен. Така и не стана ясно защо толкова настойчиво се опитваш да ни убедиш, как политрон е стабилна компания и произвежда невероятно масло, аз за селения 20 страници не бих изписал Иска ми се да вярвам, че е от чисто колегиални чувства и споделяш уникален опит, а не защото ти дават безплатно масло Край.

                                Коментар

                                Working...
                                X