Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Резултат от използването на POLYTRON

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Имало интерес и в Алфа Форума.http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=46932
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #77
      Danchojn написа:
      Сулфатна пепел - този показател, определя количеството металсъдържащи присадки в маслото. Колкото повече присадки, толкова повече е пепелността. Този показател е крайно капризен. Малко присадки е лошо. Ако са много е вредно, защото става източник на допълнителни нискотемпературни отлагания в двигателя: шлам, смола, кокс. Днес в производството на моторни масла има тенденция към намаляване на сулфатната пепел - под 1.5%. Най-оптималният вариант, които се прилага в съвременните автомобили е гориво с нискио съдържание на сяра.Сулфатността, а така също и сярата и фосфора, съдържащи се в изгорелите газове, силно повреждат неутрализатора на изгорелите газове. За решаването на този проблем са разработени маслата SAPS. В тази абревиатура буквите указват на ограничение в маслата на сулфатна пепел Sulphated Ash, сяра (Sulphur) и фосфор (Phosphorus).За да ме пращате все да чета, явно не се разбираме. Може да не се изразявам правилно
      Един въпрос имам, понеже сложих Selenia K Pure Energy и то е такова low SAPS и пише, че не става за всички коли. На мойта да не и стане нещо сега? 1.6 е мотора. Разлика с това масло сега не забелязвам, струва ми се, че по бързо се развърта, обаче е силно вероятно и да си въобразявам На празен ход, обаче държи малко по-високи обороти.

      Коментар


        #78
        нямаш абсолютно никакъв проблем с маслотопо принцип е доста дефицитно, откъде се сдоби с него и на каква цена?
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #79
          Sev написа:
          нямаш абсолютно никакъв проблем с маслотопо принцип е доста дефицитно, откъде се сдоби с него и на каква цена?
          Писах ти съобщение, да не направя на някой реклама и да ме предупредят и мен )

          Коментар


            #80
            няма проблемдо скоро маслото не се намираше в магазините, а само при вносителпо инфо на колегата вече е налично в Александър Ауто
            2015 Renault Megane Expression GT
            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
            Всичко за FIAT Bravo 2007

            Коментар


              #81
              За това масло няколко пъти съм питал и в АХМ, но все го нямаха. В Александър Ауто наистина го има, поне когато го търсех.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #82
                neonglow написа:
                Един въпрос имам, понеже сложих Selenia K Pure Energy и то е такова low SAPS и пише, че не става за всички коли. На мойта да не и стане нещо сега? 1.6 е мотора. Разлика с това масло сега не забелязвам, струва ми се, че по бързо се развърта, обаче е силно вероятно и да си въобразявам На празен ход, обаче държи малко по-високи обороти.
                По-горе споменах, защо да се внимава с тези масла. Понеже HTHS=>3.5 при С3 маслата, може би наистина няма от какво да се притесняваш. На твое място бих използвал Селения К, но това е лично мнение. Защо обаче:1. КРЕ има алкален запас по спец. >7. Ама колко?2. К има алкален запас 10.2С нашите хубави горива ще избера К. Пак казвам - лично мнение.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #83
                  Не знам това какво значи, "Понеже HTHS=>3.5", както и какво е алкален запас на маслото. По-простичко можеш ли да ми обясниш? Аз си мисля, че голяма разлика между моя двигател и обикновенния на фиат 500 да речем (не мултиеър) няма. В крайна сметка какъв проблем може да имам с това масло ?

                  Коментар


                    #84
                    HTHS (High Temperature / High Shear rateviscosity) - Вискозит на маслата при високатемпература при наличието на сили насрязване. Мярка за вискозитета на маслото приреални работни условия на двигателяTBN - общ алкален запаз. Грубо казано определя способността на маслото да неотрализира киселини. От него до голяма степен зависи колко км. ще изкара маслото. Low SAPS маслата изискват и хубави горива за да се справят. При разумен сервизен интервал сигурно няма да има проблеми.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #85
                      Danchojn написа:
                      HTHS (High Temperature / High Shear rateviscosity) - Вискозит на маслата при високатемпература при наличието на сили насрязване. Мярка за вискозитета на маслото приреални работни условия на двигателяTBN - общ алкален запаз. Грубо казано определя способността на маслото да неотрализира киселини. От него до голяма степен зависи колко км. ще изкара маслото. Low SAPS маслата изискват и хубави горива за да се справят. При разумен сервизен интервал сигурно няма да има проблеми.
                      На сайта на селения, препоръчват селения К за 1.6 мотора, обаче имаше такова само. Следващия път ще потърся само К. От тия неща, започвам да си мисля, че не е толкова добро това масло, а по-скоро целта му е да предпазва катализатора и да съкрати емисиите. Не пише нищо и за интервала на смяна. На 20к поне си пишат, че може да караш 20к км.

                      Коментар


                        #86
                        Ами като питах за цени в Александър Ауто Селения К беше по-скъпа от КРЕ.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #87
                          това масло покрива BMW LL-04 , т.е. няма абсолютно никакъв проблем с вискозитета при автомобили с по над 300 коня (примерно последното 335i), а какво остава за нашите за горивото - със сигурност няма да има никакъв проблемособено при смяна на 10 000иначе ако се търси по-добро смазване - има и по-добри масла
                          2015 Renault Megane Expression GT
                          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                          Всичко за FIAT Bravo 2007

                          Коментар


                            #88
                            Значи колеги ако си налея това масло няма да имам никакъв проблем.После след смяна да не стане да тропа двигатела??

                            Коментар


                              #89
                              rusev написа:
                              Значи колеги ако си налея това масло няма да имам никакъв проблем.После след смяна да не стане да тропа двигатела??
                              Двигателя със сигурност няма да ти тропа, поне моя не тропа. Кажете ми тогава кое е най-хубавото масло и да си слагам от него, като изключим състезателните...

                              Коментар


                                #90
                                rusev написа:
                                Значи колеги ако си налея това масло няма да имам никакъв проблем.После след смяна да не стане да тропа двигатела??
                                Моя три смени вече не се е разтропал. Имам приятели с 9 смени.С риск да ме обяват пак за рекламно лисе, ще кажа, че Митко Илиев, съзтезателя и екипа му работят само с Политрон. В техният сервиз зареждат с политрон доста сериозни автомобили - някои с над 300 конски сили. Дали е случайно? Ето какво казва неговият навигатор http://www.youtube.com/watch?v=e4l27--pC84Всъщност, точно от офроода разбрах за тези масла, преди няколко години. От тогава използвам всичките им продукти. И така, няма да имаш никакви проблеми с маслата.
                                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                                Коментар

                                Working...
                                X