Имало интерес и в Алфа Форума.http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=46932
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Резултат от използването на POLYTRON
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Danchojn написа:Сулфатна пепел - този показател, определя количеството металсъдържащи присадки в маслото. Колкото повече присадки, толкова повече е пепелността. Този показател е крайно капризен. Малко присадки е лошо. Ако са много е вредно, защото става източник на допълнителни нискотемпературни отлагания в двигателя: шлам, смола, кокс. Днес в производството на моторни масла има тенденция към намаляване на сулфатната пепел - под 1.5%. Най-оптималният вариант, които се прилага в съвременните автомобили е гориво с нискио съдържание на сяра.Сулфатността, а така също и сярата и фосфора, съдържащи се в изгорелите газове, силно повреждат неутрализатора на изгорелите газове. За решаването на този проблем са разработени маслата SAPS. В тази абревиатура буквите указват на ограничение в маслата на сулфатна пепел Sulphated Ash, сяра (Sulphur) и фосфор (Phosphorus).За да ме пращате все да чета, явно не се разбираме. Може да не се изразявам правилно
Коментар
-
neonglow написа:Един въпрос имам, понеже сложих Selenia K Pure Energy и то е такова low SAPS и пише, че не става за всички коли. На мойта да не и стане нещо сега? 1.6 е мотора. Разлика с това масло сега не забелязвам, струва ми се, че по бързо се развърта, обаче е силно вероятно и да си въобразявам На празен ход, обаче държи малко по-високи обороти.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
HTHS (High Temperature / High Shear rateviscosity) - Вискозит на маслата при високатемпература при наличието на сили насрязване. Мярка за вискозитета на маслото приреални работни условия на двигателяTBN - общ алкален запаз. Грубо казано определя способността на маслото да неотрализира киселини. От него до голяма степен зависи колко км. ще изкара маслото. Low SAPS маслата изискват и хубави горива за да се справят. При разумен сервизен интервал сигурно няма да има проблеми.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:HTHS (High Temperature / High Shear rateviscosity) - Вискозит на маслата при високатемпература при наличието на сили насрязване. Мярка за вискозитета на маслото приреални работни условия на двигателяTBN - общ алкален запаз. Грубо казано определя способността на маслото да неотрализира киселини. От него до голяма степен зависи колко км. ще изкара маслото. Low SAPS маслата изискват и хубави горива за да се справят. При разумен сервизен интервал сигурно няма да има проблеми.
Коментар
-
това масло покрива BMW LL-04 , т.е. няма абсолютно никакъв проблем с вискозитета при автомобили с по над 300 коня (примерно последното 335i), а какво остава за нашите за горивото - със сигурност няма да има никакъв проблемособено при смяна на 10 000иначе ако се търси по-добро смазване - има и по-добри масла
Коментар
-
rusev написа:Значи колеги ако си налея това масло няма да имам никакъв проблем.После след смяна да не стане да тропа двигатела??Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар