Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Резултат от използването на POLYTRON

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    кой ти говори за Селения? тук доста хора полват съвсем различни масланормално е да не си доволен от 20К, след като за твоята кола се изисква LOW SAPS маслоа това че не ползваш такова масло - рано или късно ще обереш плодоветенищо лично, но няма да е лошо да прочетеш това-оноваа не да слушаш приказките на хоратаа точно за мазането на филия може да важи и за теб :D точно за това са стандартите - а Polytron не е тествано...а тази последната брошурка който си постнал е пълен майтап"препоръчвано за BMW,Mercedes...." дъра бъратова масло не може да се сложи на нито едно BMW или Mercedes, произведени в последните 5-6 години
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #62
      Danchojn написа:
      Извинявам се! Наистина лимита за бензиновите и дизеловите двг по ACEA A3/В4 е 1.6 теглови процента! Заблудих се защото повечето пасажерски са 0.8 - 1.2.Но чета и нещо друго! Масло по API SL може да има максимум 1.5%. Пак противоречие. Кашата е пълна!
      най-вероятно 20К отговаря на А3-В3, а не на А3-В4там границата е 1,5
      2015 Renault Megane Expression GT
      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
      Всичко за FIAT Bravo 2007

      Коментар


        #63
        Е какво му е на селенията? В книжката пише Селения 20К. Новото селения КПЕ, мога ли да слагам, зимата сега примерно, че е 5В40? 1.6 е мотора. И по какво съдите, че едно масло е лошо само не разбрах? Selenia-та е API SL/CF, ACEA A3, кастроли разни и мобил съм гледал дето са даже SJ. Колегата по-горе каза, че не е доволен от селения, имаше ли нещо по-различно при работата на двигателя? Аз като купих колата, сипах бизол пълна синтетика 5в40.. после сипах селения ми разлика никаква няма. Нито нещо тропа и трака, все еднакво си работи двигателя, затова ми е много итнересно като каже някой, че не е доволен. Единствено зимата тропат малко клапаните в началото, затова се чудя дали да сложа 5в40.

        Коментар


          #64
          Sev написа:
          кой ти говори за Селения? тук доста хора полват съвсем различни масланормално е да не си доволен от 20К, след като за твоята кола се изисква LOW SAPS маслоа това че не ползваш такова масло - рано или късно ще обереш плодовете
          Селенията, просто е един от многото примери с противоречия.Точно това за моя автомобил не е вярно но спора е безмислен! Автомобила идва от завода с 20К и сега сигурно с Политрон, който има Ash=1 му е по-зле. Винаги е хубаво да се чете!Всеки има гледна точка! Айде да видим, кога колегата ще даде цена на маслото от някоя бензиностанция в Щатите. Аз мисля, че няма да го намери по бензиностанциите!Поздрави и лек ден! По-добре да спрем дотук.
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #65
            а да, ще спираметъкмо стана интересно :D ...като са пуснали колата от завода е нямало по-доброслед това са измислили и нищо не пречи да се използва
            2015 Renault Megane Expression GT
            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
            Всичко за FIAT Bravo 2007

            Коментар


              #66
              neonglow написа:
              Е какво му е на селенията? В книжката пише Селения 20К. Новото селения КПЕ, мога ли да слагам, зимата сега примерно, че е 5В40? 1.6 е мотора. И по какво съдите, че едно масло е лошо само не разбрах? Selenia-та е API SL/CF, ACEA A3, кастроли разни и мобил съм гледал дето са даже SJ. Колегата по-горе каза, че не е доволен от селения, имаше ли нещо по-различно при работата на двигателя? Аз като купих колата, сипах бизол пълна синтетика 5в40.. после сипах селения ми разлика никаква няма. Нито нещо тропа и трака, все еднакво си работи двигателя, затова ми е много итнересно като каже някой, че не е доволен. Единствено зимата тропат малко клапаните в началото, затова се чудя дали да сложа 5в40.
              Не искам да коментирам повече качествата на кое и да е масло! Но обърни внимание, Low Saps маслата са риск и не стават за всеки двг. Мият добре и т.н. но поради изискванията за ниско съдържание на твърди частици не се държат много добре при екстремни налягания. На някои марки тези масла дори са по-евтини от другите.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #67
                Sev написа:
                а да, ще спираметъкмо стана интересно :D ...като са пуснали колата от завода е нямало по-доброслед това са измислили и нищо не пречи да се използва
                Съгласен съм да продължим но в рамките на добрия тон.Според мен пречи. Малко обясних в горният пост защо мисля така. Според мен, ако се намери масло, което по таблични данни се доближава до конкретно Low Saps, по-добре с него. Имам в предвид не само Ash, но и съдържание на цинк, фосфор и т.н. Но пък зависи от начина на каране. Имам познати, които карат само с камионджийски масла, но проверяват всеки един параметър. Съвременните Heavy Duty се доближават до пасажерските по съдържание на твърди частици и са по-добри. Един такъв автомобил е на 843 547км. Просто факт.В крайна сметка, човек ако не му мисли много много, кара си с предписаното и си гледа кефа.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #68
                  NewUser написа:
                  Карал съм с Политрон + добавката за 8000 км. не забелязах съществена разлика от това като да карам със Селения, сега пак съм със Селения и съм си доволен от нея. Освен това докато не видя на живо тестовете нямам доверие на каквито и да е било клипчета пуснати в интернет. Не казвам че маслото е лошо, просто не усетих да е по-добро, с нищо не ми навреди на двигателя нито пък подобри работата му. С тази 20 % отстъпка цената му става приблизително като на Селенията. Така че нищо не пречи да пробвате. Не губите нищо нека всеки сам да прецени какво масло ще използва.
                  Колеги отговорът на въпросът който търсите е в горният ми пост.И като допълнение в горният ми пост - след като смених маслото и сипах Селенията сложих добавка на РиМЕТ /тук не правя реклама, а обменяме опит относно добавките за масло и техните чудодейни свойства/ в интерес на истината РиМЕТ-а съм го купил преди повече от година, но се реших да го сложа след 180 000 км. пробег, точен пробег на автомобила /181 000 км./ Буквално в началото никакъв ефект, след около 200 км. пробег чуствително се подобри динамиката на двигателя /не казвам, че стана по - мощен/ просто усещам, че е доста по - пъргаво автомобилчето.Доста се чудих преди да сипя РиМЕТ - изглежда като боза и мирише странно. Всъщност това е най-гадно изглеждащата добавка, но явно има ефект. Ще пиша след 1000 км. пробег какво се случва.
                  Fiat Punto 1.1 Petrol year 95

                  Коментар


                    #69
                    Колеги,извинявам се закъснелият отговор,но нямах време да ходя по бензиностанции.И така маслата ,които съм гледал са на фирмата PENZOIL. При първа възможност ще отида в специализиран магазин за масла и аксесоари,но не знам кога реално ще се случи това.Ако има развитие по темата,ще пиша веднага.
                    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                    Коментар


                      #70
                      Колега и там сигурно няма да ги намериш! Продуктите на Политрон са индустриални с много специфични и уникални смазочни качества. Знам, че има таксиметрови компании, които ги използват много и ги карат наистина на препоръчаният пробег. Ако имаш възможност, може там да провериш.Пензойл, не са лоши масла и в бг. се продават одавна. Мой познат още по Тошово време ги е внасял от щатите, колкото и трудно да е било. След това, е имало много спънки заради европейските масла, въпреки че са били по-зле.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #71
                        Аз само като добавка и нещо като въпрос...Колега, Danchojn, показал си снимка в първия пост на темата и хвалиш толкова много това малко, без да знам какво.Ще си изкажа моето мнение.Преди около 7 години, когато карах Типо, което беше на около 11 години, когато му отворих капака на главата, за да сменям прословутата гарнитура, вала изглеждаше по-добре от твоя на снимката, която си дал.За 11 годишна кола, последните 2 години карани от мен преди отваряне на капака на главата с масло Селеня ГОЛД!Какво може да означава това? Че маслото е идеално ли?Тука намесваш и някакаъв косвен параметър на "Ash" и т.н.Хвани малко книги, прочети малко повече за смазочните материали и ще разбереш, че този параметър не определя това, което искаш да видиш реално.Поздрави.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #72
                          BO написа:
                          Аз само като добавка и нещо като въпрос...Колега, Danchojn, показал си снимка в първия пост на темата и хвалиш толкова много това малко, без да знам какво.Ще си изкажа моето мнение.Преди около 7 години, когато карах Типо, което беше на около 11 години, когато му отворих капака на главата, за да сменям прословутата гарнитура, вала изглеждаше по-добре от твоя на снимката, която си дал.За 11 годишна кола, последните 2 години карани от мен преди отваряне на капака на главата с масло Селеня ГОЛД!Какво може да означава това? Че маслото е идеално ли?Тука намесваш и някакаъв косвен параметър на "Ash" и т.н.Хвани малко книги, прочети малко повече за смазочните материали и ще разбереш, че този параметър не определя това, което искаш да видиш реално.Поздрави.
                          Ако тестовете на политрон от сайта им ми ги покажат на живо, друго масло няма да сипя вече в колата. Обаче това с вала наистина не е никакво доказателство. Покажи клапаните и буталата да видим тогава И аз съм виждал вал, на една никак не гледана кола и си беше идеално чистичък, бензинова все пак но. Мисълта ми беше, че тази снимка на вала нищо не показва.

                          Коментар


                            #73
                            neonglow написа:
                            Ако тестовете на политрон от сайта им ми ги покажат на живо, друго масло няма да сипя вече в колата.
                            Мисля, че по-горе някъде писах, къде може да видите тест на живо. И не пращам никого в магазина за Политрон. Всеки да си прави изводи.
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              #74
                              BO написа:
                              Тука намесваш и някакаъв косвен параметър на "Ash" и т.н.Хвани малко книги, прочети малко повече за смазочните материали и ще разбереш, че този параметър не определя това, което искаш да видиш реално.Поздрави.
                              Е нали спецификациите C? по ACEA се разделят от този параметър/сулфатна пепел/.
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар


                                #75
                                Сулфатна пепел - този показател, определя количеството металсъдържащи присадки в маслото. Колкото повече присадки, толкова повече е пепелността. Този показател е крайно капризен. Малко присадки е лошо. Ако са много е вредно, защото става източник на допълнителни нискотемпературни отлагания в двигателя: шлам, смола, кокс. Днес в производството на моторни масла има тенденция към намаляване на сулфатната пепел - под 1.5%. Най-оптималният вариант, които се прилага в съвременните автомобили е гориво с нискио съдържание на сяра.Сулфатността, а така също и сярата и фосфора, съдържащи се в изгорелите газове, силно повреждат неутрализатора на изгорелите газове. За решаването на този проблем са разработени маслата SAPS. В тази абревиатура буквите указват на ограничение в маслата на сулфатна пепел Sulphated Ash, сяра (Sulphur) и фосфор (Phosphorus).За да ме пращате все да чета, явно не се разбираме. Може да не се изразявам правилно
                                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                                Коментар

                                Working...
                                X