кой ти говори за Селения? тук доста хора полват съвсем различни масланормално е да не си доволен от 20К, след като за твоята кола се изисква LOW SAPS маслоа това че не ползваш такова масло - рано или късно ще обереш плодоветенищо лично, но няма да е лошо да прочетеш това-оноваа не да слушаш приказките на хоратаа точно за мазането на филия може да важи и за теб :D точно за това са стандартите - а Polytron не е тествано...а тази последната брошурка който си постнал е пълен майтап"препоръчвано за BMW,Mercedes...." дъра бъратова масло не може да се сложи на нито едно BMW или Mercedes, произведени в последните 5-6 години
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Резултат от използването на POLYTRON
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Danchojn написа:Извинявам се! Наистина лимита за бензиновите и дизеловите двг по ACEA A3/В4 е 1.6 теглови процента! Заблудих се защото повечето пасажерски са 0.8 - 1.2.Но чета и нещо друго! Масло по API SL може да има максимум 1.5%. Пак противоречие. Кашата е пълна!
Коментар
-
Е какво му е на селенията? В книжката пише Селения 20К. Новото селения КПЕ, мога ли да слагам, зимата сега примерно, че е 5В40? 1.6 е мотора. И по какво съдите, че едно масло е лошо само не разбрах? Selenia-та е API SL/CF, ACEA A3, кастроли разни и мобил съм гледал дето са даже SJ. Колегата по-горе каза, че не е доволен от селения, имаше ли нещо по-различно при работата на двигателя? Аз като купих колата, сипах бизол пълна синтетика 5в40.. после сипах селения ми разлика никаква няма. Нито нещо тропа и трака, все еднакво си работи двигателя, затова ми е много итнересно като каже някой, че не е доволен. Единствено зимата тропат малко клапаните в началото, затова се чудя дали да сложа 5в40.
Коментар
-
Sev написа:кой ти говори за Селения? тук доста хора полват съвсем различни масланормално е да не си доволен от 20К, след като за твоята кола се изисква LOW SAPS маслоа това че не ползваш такова масло - рано или късно ще обереш плодоветеPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
neonglow написа:Е какво му е на селенията? В книжката пише Селения 20К. Новото селения КПЕ, мога ли да слагам, зимата сега примерно, че е 5В40? 1.6 е мотора. И по какво съдите, че едно масло е лошо само не разбрах? Selenia-та е API SL/CF, ACEA A3, кастроли разни и мобил съм гледал дето са даже SJ. Колегата по-горе каза, че не е доволен от селения, имаше ли нещо по-различно при работата на двигателя? Аз като купих колата, сипах бизол пълна синтетика 5в40.. после сипах селения ми разлика никаква няма. Нито нещо тропа и трака, все еднакво си работи двигателя, затова ми е много итнересно като каже някой, че не е доволен. Единствено зимата тропат малко клапаните в началото, затова се чудя дали да сложа 5в40.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Sev написа:а да, ще спираметъкмо стана интересно :D ...като са пуснали колата от завода е нямало по-доброслед това са измислили и нищо не пречи да се използваPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
NewUser написа:Карал съм с Политрон + добавката за 8000 км. не забелязах съществена разлика от това като да карам със Селения, сега пак съм със Селения и съм си доволен от нея. Освен това докато не видя на живо тестовете нямам доверие на каквито и да е било клипчета пуснати в интернет. Не казвам че маслото е лошо, просто не усетих да е по-добро, с нищо не ми навреди на двигателя нито пък подобри работата му. С тази 20 % отстъпка цената му става приблизително като на Селенията. Така че нищо не пречи да пробвате. Не губите нищо нека всеки сам да прецени какво масло ще използва.Fiat Punto 1.1 Petrol year 95
Коментар
-
Колеги,извинявам се закъснелият отговор,но нямах време да ходя по бензиностанции.И така маслата ,които съм гледал са на фирмата PENZOIL. При първа възможност ще отида в специализиран магазин за масла и аксесоари,но не знам кога реално ще се случи това.Ако има развитие по темата,ще пиша веднага.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Колега и там сигурно няма да ги намериш! Продуктите на Политрон са индустриални с много специфични и уникални смазочни качества. Знам, че има таксиметрови компании, които ги използват много и ги карат наистина на препоръчаният пробег. Ако имаш възможност, може там да провериш.Пензойл, не са лоши масла и в бг. се продават одавна. Мой познат още по Тошово време ги е внасял от щатите, колкото и трудно да е било. След това, е имало много спънки заради европейските масла, въпреки че са били по-зле.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Аз само като добавка и нещо като въпрос...Колега, Danchojn, показал си снимка в първия пост на темата и хвалиш толкова много това малко, без да знам какво.Ще си изкажа моето мнение.Преди около 7 години, когато карах Типо, което беше на около 11 години, когато му отворих капака на главата, за да сменям прословутата гарнитура, вала изглеждаше по-добре от твоя на снимката, която си дал.За 11 годишна кола, последните 2 години карани от мен преди отваряне на капака на главата с масло Селеня ГОЛД!Какво може да означава това? Че маслото е идеално ли?Тука намесваш и някакаъв косвен параметър на "Ash" и т.н.Хвани малко книги, прочети малко повече за смазочните материали и ще разбереш, че този параметър не определя това, което искаш да видиш реално.Поздрави.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Аз само като добавка и нещо като въпрос...Колега, Danchojn, показал си снимка в първия пост на темата и хвалиш толкова много това малко, без да знам какво.Ще си изкажа моето мнение.Преди около 7 години, когато карах Типо, което беше на около 11 години, когато му отворих капака на главата, за да сменям прословутата гарнитура, вала изглеждаше по-добре от твоя на снимката, която си дал.За 11 годишна кола, последните 2 години карани от мен преди отваряне на капака на главата с масло Селеня ГОЛД!Какво може да означава това? Че маслото е идеално ли?Тука намесваш и някакаъв косвен параметър на "Ash" и т.н.Хвани малко книги, прочети малко повече за смазочните материали и ще разбереш, че този параметър не определя това, което искаш да видиш реално.Поздрави.
Коментар
-
BO написа:Тука намесваш и някакаъв косвен параметър на "Ash" и т.н.Хвани малко книги, прочети малко повече за смазочните материали и ще разбереш, че този параметър не определя това, което искаш да видиш реално.Поздрави.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Сулфатна пепел - този показател, определя количеството металсъдържащи присадки в маслото. Колкото повече присадки, толкова повече е пепелността. Този показател е крайно капризен. Малко присадки е лошо. Ако са много е вредно, защото става източник на допълнителни нискотемпературни отлагания в двигателя: шлам, смола, кокс. Днес в производството на моторни масла има тенденция към намаляване на сулфатната пепел - под 1.5%. Най-оптималният вариант, които се прилага в съвременните автомобили е гориво с нискио съдържание на сяра.Сулфатността, а така също и сярата и фосфора, съдържащи се в изгорелите газове, силно повреждат неутрализатора на изгорелите газове. За решаването на този проблем са разработени маслата SAPS. В тази абревиатура буквите указват на ограничение в маслата на сулфатна пепел Sulphated Ash, сяра (Sulphur) и фосфор (Phosphorus).За да ме пращате все да чета, явно не се разбираме. Може да не се изразявам правилноPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар