Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Резултат от използването на POLYTRON

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Що се отнася до тестове!http://vbox7.com/play:f532b7daНе съм присъствал. В други форуми също е коментирано, ако вие интересно ще потърсите и намерите!Сега очаквам поредното обявяване, че рекламирам.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #47
      Ииии колеги, повечето от вас помнят колегата с ник "Nino"! Той все още беше в този форум, когато аз се включих. За първи път за тези масла съм се консултирал с него. Щеше да ми праща филтърна хартия ит.н да правим тестове. Който го познава да го пита. Честно казано на мен ми липсва във форума. Не знам какво друго доказателство да дам, че всичко това е от любопитство и с цел да използвам по-добри лубриканти на разумна цена.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #48
        Да, извинявай. Бих те попитал защо не го сменяш на 50к, но предполагам какво ще ми отговориш и е излишно е да спорим. Много безаварийни ти пожелавам

        Коментар


          #49
          Аз също ти пожелавам безаварийни километри! Да си жив и здрав! Нямам нищо против дискусията. С удоволствие ще обясня защо ако е необходимо. Причините са ми основателни! Ето един превод от бг. сайта.ВЪПРОС: Необходимо ли е да сменям маслото с POLYTRON MTC толкова често?ОТГОВОР: Решението за смяна на маслото е изцяло ваше. POLYTRON MTC драстично удължава живота на годност на маслото ви, но въпреки това ви препоръчваме да се придържате към указанията на производителя на колата или камиона ви. Сменяйте масло и маслени филтри както се препоръчва.
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #50
            Ами защо тогава го рекламират за 50000км. На селениа 20к пише, че можеш да си караш с него 20к и толкоз. Както и да е, може да си връзват гащите както листовките на лекарствата. А за теста с форд пробето, един приятел с туинго си беше карал колата неизвестно колко време с никакво масло, защото му гореше много и нито лампа нито нищо, е колата не заби нос. Не знам, аз ако си махна картера ще спре ли веднага колата? Да бяха направили сравнение, два двигателя без картери, единият с добавката другия без.

            Коментар


              #51
              Danchojn написа:
              Сега ако някой ми покаже колко е например Ash за Селения 20К или КРЕ ще съм благодарен, защото аз не намерих на официалната им страница. Наистина ми е любопитно, ако някой знае!!!
              На К Р.Е. е под 0,8на 20К е под 1,6
              2015 Renault Megane Expression GT
              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
              Всичко за FIAT Bravo 2007

              Коментар


                #52
                Danchojn написа:
                Ииии колеги, повечето от вас помнят колегата с ник "Nino"! Той все още беше в този форум, когато аз се включих. За първи път за тези масла съм се консултирал с него. Щеше да ми праща филтърна хартия ит.н да правим тестове. Който го познава да го пита. Честно казано на мен ми липсва във форума. Не знам какво друго доказателство да дам, че всичко това е от любопитство и с цел да използвам по-добри лубриканти на разумна цена.
                Колегата Nino си е във форума. Даже днес има негов пост.
                FIAT Idea 1.9 Multijet 2004 г.
                FIAT Tipo 1.4i.e. 1995 г. - предишен. Служи вярно над 9 години!

                Коментар


                  #53
                  От тук може да си дръпнеш спецификациите на 20К например - http://www.flitalia.it/en/fl/compone...od/Itemid,254/
                  Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                  Коментар


                    #54
                    neonglow написа:
                    Ами защо тогава го рекламират за 50000км. На селениа 20к пише, че можеш да си караш с него 20к и толкоз. Както и да е, може да си връзват гащите както листовките на лекарствата. А за теста с форд пробето, един приятел с туинго си беше карал колата неизвестно колко време с никакво масло, защото му гореше много и нито лампа нито нищо, е колата не заби нос. Не знам, аз ако си махна картера ще спре ли веднага колата? Да бяха направили сравнение, два двигателя без картери, единият с добавката другия без.
                    Правено е но не е показано. Другият автомобил е изминал 14 метра. На клипа има телефон, ако искате се обадете!
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #55
                      Sev написа:
                      Danchojn написа:
                      Сега ако някой ми покаже колко е например Ash за Селения 20К или КРЕ ще съм благодарен, защото аз не намерих на официалната им страница. Наистина ми е любопитно, ако някой знае!!!
                      На К Р.Е. е под 0,8на 20К е под 1,6
                      Границата за пасажерски автомобил е 1.2!!! Ash = 1.6 си е за камиони! Аз от 20К не съм доволен!
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #56
                        Що се отнася до километрите на 5W40, ето официалната брошура, която всъшност всеки може да намери ако има желание!
                        Прикачени файлове
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #57
                          А в гръцкият сайт http://www.polytron.gr/са го обявили директно за 80 000км.
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            #58
                            Danchojn написа:
                            Sev написа:
                            Danchojn написа:
                            Сега ако някой ми покаже колко е например Ash за Селения 20К или КРЕ ще съм благодарен, защото аз не намерих на официалната им страница. Наистина ми е любопитно, ако някой знае!!!
                            На К Р.Е. е под 0,8на 20К е под 1,6
                            Границата за пасажерски автомобил е 1.2!!! Ash = 1.6 си е за камиони! Аз от 20К не съм доволен!
                            намери стандарта, прочети го и тогава говоринито за пасажерски е 1,2, нито за товарни е 1,6освен това има разлики между А1-А5, С1-С4, Е2-Е7...и тези удивителни ги запази за себе си
                            2015 Renault Megane Expression GT
                            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                            Всичко за FIAT Bravo 2007

                            Коментар


                              #59
                              Колеги спорите с мен, все едно се опитвам да ви направя някакво зло! Най-вероятно никой от вас няма опит с маслата, но за сметка на това спорите! Ми не ги ползвайте просто и толкова! Времето ще покаже за какво става въпрос. Нямате си напредстава, колко много хора ги използват, но изобщо не пишат, защото ще се случи същото както и в тази тема. Споделих си моят опит, всеки да си вади изводи, на никой не съм сложил въже на врата. Повечето от вас дето карат със Селения, как разбраха че са доволни? Опитаха ли го с филийка хляб. Разглобиха ли едно двг. Защото аз да и нещата не изглеждаха добре със Селения. А и скоро заводите на Фиат започват работа с Agip! Дали е случайно незнам!Колегата Pakumba е абсолютно прав - никакви постове в теми за масла! Да сте живи и здрави всички! Нямам лоши чувства към никого! Дано съм бил полезен!
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар


                                #60
                                Sev написа:
                                Danchojn написа:
                                Sev написа:
                                Danchojn написа:
                                Сега ако някой ми покаже колко е например Ash за Селения 20К или КРЕ ще съм благодарен, защото аз не намерих на официалната им страница. Наистина ми е любопитно, ако някой знае!!!
                                На К Р.Е. е под 0,8на 20К е под 1,6
                                Границата за пасажерски автомобил е 1.2!!! Ash = 1.6 си е за камиони! Аз от 20К не съм доволен!
                                намери стандарта, прочети го и тогава говоринито за пасажерски е 1,2, нито за товарни е 1,6освен това има разлики между А1-А5, С1-С4, Е2-Е7...и тези удивителни ги запази за себе си
                                Извинявам се! Наистина лимита за бензиновите и дизеловите двг по ACEA A3/В4 е 1.6 теглови процента! Заблудих се защото повечето пасажерски са 0.8 - 1.2.Но чета и нещо друго! Масло по API SL може да има максимум 1.5%. Пак противоречие. Кашата е пълна!
                                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                                Коментар

                                Working...
                                X