преди бяхме писали в друга темакое масло мога да сложа в моята кола?кои масла са одобрени по стандартите BMW LL-04, VW 505.01, MB 229.31?изобщо някой от моделите има ли одобредие от ACEA?защото само един вискозитет и клас по API нищо не значи
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Резултат от използването на POLYTRON
Collapse
Заключена тема
X
X
-
15W-40, 10W-40 Polytron Synthetic Motor Oils Exceed API Service Classification CI-4/SL, European ACEA E7 and Asia JASO DH-1, and are highly recommended for diesel engines using high sulfur fuel. Това е от сайта на производителя! Спецификацията която покрива по ACEA - E7 е за тежкотоварни автомобили. Това означава, че без проблем това масло покрива по ACEA - A3, B3, B4, които са за леки автомобили.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
бъркаштежкотоварните автомобили имат съвсем други изискванияосвен това не мога са сложа в колата си масло, което отговаря на спецификации за камионкойто работи на 1500 оборота и кара по 1000 км без да гаси двигателяистината за тези масла е, че не са предназначени за европейския пазарили най-малкото производителя не ги е сертифицирала каква е причината - той да си каже
Коментар
-
Не съм сигурен че бъркам! Ето какъв отговор съм получил на някои от въпросите ми, от наистина специалист в областта, на който съм изключително благодарен, за разясненията! Искам да уточня, че той по принцип е скиптичен към Политрон! [b:3de6b91a59]Aко бензиновите класификации по API са малко ,,лабавиPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
дадено масло за да получи класификация се правят два тесталабораторен и двигателенпри лабораторния се сравняват едни и същи показателино при двигателния - няма 1 с 1 еднакъв тест и метод на тестванет.е. за да е сертифицирано и за пасажерски МПС-та, трябва да се направи отделен тест освен това съвременните стандарти започват с буквата С, там изискманията са другизаради катализаторите , филтрите за твърди частици и вредните емисии
Коментар
-
Така е! Голяма каша с тия масла! Но да не забравяме, че Маслата с буква С не стават за всеки ДВГ. Допълнителният тест сигурно се плаща! Не знам! Но ако наистина Е7 покрива без проблем А3/В4, то той ще бъде формалност. Абе страшна работа. На всичкото отгоре вече не е ясно, дали всяка следваща категория покрива предходната. Имам в предвид заради тези междинните дето се появиха.Вярно, е че Политрона има доста разминавки по сайтовете, но и за Agip например е същото а това е един петролен гигант! А ето какво пише за 10W40 но пълна синтетика! Especially cost effective when used in conjunction with an effective used oil analysis program, with the help of which many end users of experienced extended oil change intervals of up to 100,000 miles, or up to 1,600 hours in heavy duty equipment.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Аз ви предлагам да си направите един тест вместо да показвате безмислени снимки на разпределителни валове. Отварял съм глава на бензиново 1.7 рено 21 на 450 000 км и валът си беше абсолютно чист, а е карано с минерални 15в40 масла. Бях гледал в ютуб тест на масло и едно метално цилиндърче го притискаха към въртящо се в маслена баня колелце и гледаха колко се изхабява с ралични масла. Форума може да направи независим тест на масла, хем сума ти пари ще вземат от доставчиците, хем колко масло безплатно. Айде една безплатна идея А тези масла политрон наистина ги няма никъде. Няма ги и в нито един ибей. Това ми говори че е загубена работа, а и сайта им е правен като от третокласник И един въпрос към колегата хвалещ ги толкова много, сменяш ли го маслото на 50000 км, както и дават синтетиката. Ако не, щом им вярваш карай 50к и ни покажи после как изглежда двигателя ти и маслото съответно
Коментар
-
Особенното при Heavy Duty маслата, спрямо пасажерските са по-високите нива на Ash. Изводите, които съм си извадил са, че ако се намери H.d. масло с Ash=<1,2% и естествено удовлетворява изискванията на амтомобила, спокойно може да се използва в лек автомобил. Това е граничната стойност на сулфатна пепел за пасажерските масла......не помня от кога но старата граница е била 1.5% ако не се лъжа. Е този параметър в случая е 1. Поне е цитиран и коментиран.Сега ако някой ми покаже колко е например Ash за Селения 20К или КРЕ ще съм благодарен, защото аз не намерих на официалната им страница. Наистина ми е любопитно, ако някой знае!!!Та искам да кажа, че неизвестните не са само при Политрон. Ако им разменим местата със Селения/Петронас, виждаме че се получава същото. В една друга тема се говори за Agip Sint Evolution 2000 5W40. Като се порастърси човек и среща всякакви глупости и спецификации. Трябваше да се свържа с колегата VFTI/Венци/, който работи при вносителя, за да изясним за какво става въпрос. Просто ме интересува това масло! Иначе който е използвал маслото лошо не е казал. Е не е ли същата работа!За ebay нищо не знам! Не им използвам услугите, досега не ми се е налагало.Моля, всеки който знае нещо за обсъжданите масла да сподели!Поздрави!Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Особенното при Heavy Duty маслата, спрямо пасажерските са по-високите нива на Ash. Изводите, които съм си извадил са, че ако се намери H.d. масло с Ash=<1,2% и естествено удовлетворява изискванията на амтомобила, спокойно може да се използва в лек автомобил. Това е граничната стойност на сулфатна пепел за пасажерските масла......не помня от кога но старата граница е била 1.5% ако не се лъжа. Е този параметър в случая е 1. Поне е цитиран и коментиран.Сега ако някой ми покаже колко е например Ash за Селения 20К или КРЕ ще съм благодарен, защото аз не намерих на официалната им страница. Наистина ми е любопитно, ако някой знае!!!Та искам да кажа, че неизвестните не са само при Политрон. Ако им разменим местата със Селения/Петронас, виждаме че се получава същото. В една друга тема се говори за Agip Sint Evolution 2000 5W40. Като се порастърси човек и среща всякакви глупости и спецификации. Трябваше да се свържа с колегата VFTI/Венци/, който работи при вносителя, за да изясним за какво става въпрос. Просто ме интересува това масло! Иначе който е използвал маслото лошо не е казал. Е не е ли същата работа!За ebay нищо не знам! Не им използвам услугите, досега не ми се е налагало.Моля, всеки който знае нещо за обсъжданите масла да сподели!Поздрави!
Коментар
-
neonglow написа:Аз ви предлагам да си направите един тест вместо да показвате безмислени снимки на разпределителни валове. Отварял съм глава на бензиново 1.7 рено 21 на 450 000 км и валът си беше абсолютно чист, а е карано с минерални 15в40 масла. Бях гледал в ютуб тест на масло и едно метално цилиндърче го притискаха към въртящо се в маслена баня колелце и гледаха колко се изхабява с ралични масла. Форума може да направи независим тест на масла, хем сума ти пари ще вземат от доставчиците, хем колко масло безплатно. Айде една безплатна идея А тези масла политрон наистина ги няма никъде. Няма ги и в нито един ибей. Това ми говори че е загубена работа, а и сайта им е правен като от третокласник И един въпрос към колегата хвалещ ги толкова много, сменяш ли го маслото на 50000 км, както и дават синтетиката. Ако не, щом им вярваш карай 50к и ни покажи после как изглежда двигателя ти и маслото съответноPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
neonglow написа:Карал ли си повече от 10/15к км с това масло? По какво съдиш, че е много добро за двигателя? Виж в тунинг секцията хората отварят двигатели на N км и си им стои хонинга на цилиндрите. За мен единствено доказателство, че са наистина невероятни, както твърдят и на сайта им е, ако караш 50к км и вътре не е на грес маслото.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар