Е не де, само си го помислих, щото цената е много атрактивана, не се засягай. Ако съм те засегнал - Извинявам се. Фрикшън стенда не е измеслен от мен и се ползва от много да не кажа всички производители на масла. Даже тази, която в момента сдобих, е напълно професионален уред, в който се използват лагери от пазара - за тестове говоря. Не е мойта, аматьорската, щото и аз си направих една, съвсем любителска. Пак да кажа - никога не съм твърдял, че другите масла не стават. Маслата си издържат, но си има и износване и триене, които ако са в приемливи граници е добре. Но просто МТС е по-добър в пъти. Какво има в един двг - триене. Какво се симулира с фрикшън стенда - триене. Това е достатъчно. Аз не знам в техните масла какви още присадки има и т.н. но е факт, че масла на по 20 000км работили в дизел на същия този стенд издържат повече от изфуканите други. Така че, Напълно прост сравнителен анализ правя - нищо сложно. Избрал съм да ползвам това, дето е по-добро.Поздрави.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Резултат от използването на POLYTRON
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Толкова си струва EDGE по белите държави, просто тука ден година храни... http://www.mapodo.de/castrol-edge-fst-0w-40-a3-b4.htmlFiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Те издържат, но износват. После до колкото ми е известно, по дълбочината, ширината и т.н. се съди за мазилните качества. Истината, е че сериозните фирми имат преси, при които налягането се контролира електронно, може да се променя с малка стъпка. Разликата идва от там, че с МТС няма петно на износване а само едно контактно петно, което е неизбежно.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Алкалния запас не е нищо осбенно, да има и масла с по-висок, важното е колко време по време на експлоатация алкалният запаз ще го има.Danchojn написа:HTHS - тези изводи си ги правя аз.Danchojn написа:Все искате аз да ви убеждавам в това, онова. Ми хайде, вие ме убедете веднъж.
Коментар
-
Коректните изпитания на моторни масла и горива се правят на стендови двигатели. Резултат се получава от анализ на маслото и оценка на износване на частите на двигателя и отлагания по детайлите му.Методът със съчми между плочи, с определен натиск, се използва за трансмисионни масла и не е коректен за моторни - изискванията към едните и другите са различни, съответно присадките.Масовото профанизиране води до вяра в чудо - продукти. Да е жив и здрав този, който прибира парите на наивниците. Няма как да получиш впъти по-добро качество за 10 - 20% повече пари.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
http://www.youtube.com/watch?v=q5WXbj5jbN8Ето, и великите Амсойл правят някакъв тест. Казвам някакъв, защото е пълна ПАРОДИЯ. Защо не показват износването - Защото го има то не е малко. Знаят, че има по-добри от тях и се опитват да излезнат от положение. Но в директни тестове не смеят да участват.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
muns61 написа:Коректните изпитания на моторни масла и горива се правят на стендови двигатели. Резултат се получава от анализ на маслото и оценка на износване на частите на двигателя и отлагания по детайлите му.Методът със съчми между плочи, с определен натиск, се използва за трансмисионни масла и не е коректен за моторни - изискванията към едните и другите са различни, съответно присадките.Масовото профанизиране води до вяра в чудо - продукти. Да е жив и здрав този, който прибира парите на наивниците. Няма как да получиш впъти по-добро качество за 10 - 20% повече пари.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
biser_as написа:Danchojn написа:Алкалния запас не е нищо осбенно, да има и масла с по-висок, важното е колко време по време на експлоатация алкалният запаз ще го има.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:muns61 написа:Коректните изпитания на моторни масла и горива се правят на стендови двигатели. Резултат се получава от анализ на маслото и оценка на износване на частите на двигателя и отлагания по детайлите му.Методът със съчми между плочи, с определен натиск, се използва за трансмисионни масла и не е коректен за моторни - изискванията към едните и другите са различни, съответно присадките.Масовото профанизиране води до вяра в чудо - продукти. Да е жив и здрав този, който прибира парите на наивниците. Няма как да получиш впъти по-добро качество за 10 - 20% повече пари.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Колега Danchojn, аз не знам как точно се правят тестове, но този със сачмите ми изглежда по-реален. В ДВГ има маслена помпа, която кара маслото да минава под налягане между триещите се повърности на черупковите лагери, така че от тая гледна точка, само да намажеш един метален детайл, и след това да триеш в него друг метален детайл, без да вкарваш между тях масло под налягане ... ако ще и от научно-фантастичен филм да е , пак няма да спаси детайлите. А това със съчмите имитира съчмени и ролкови лагри ( предполагам ), които само се обливат от маслото, но няма това триене, а те съчмите и ролките се търкалят между двете черупки на лагера ... НЕ ЗНАМ, може и да греша :DОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
muns61 написа:[/b]Ми това е разликата между знаещ и лаик.А, пише се НЕ ЗНАМ, научи добре това словосъчетание. Ще ти трябва често, като чета какво пишеш...Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Колега Danchojn, аз не знам как точно се правят тестове, но този със сачмите ми изглежда по-реален. В ДВГ има маслена помпа, която кара маслото да минава под налягане между триещите се повърности на черупковите лагери, така че от тая гледна точка, само да намажеш един метален детайл, и след това да триеш в него друг метален детайл, без да вкарваш между тях масло под налягане ... ако ще и от научно-фантастичен филм да е , пак няма да спаси детайлите. А това със съчмите имитира съчмени и ролкови лагри ( предполагам ), които само се обливат от маслото, но няма това триене, а те съчмите и ролките се търкалят между двете черупки на лагера ... НЕ ЗНАМ, може и да греша :DPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Политрон България е вече част и от ИКЕМ. До колкото разбрах, ИКЕМ ще става АД и Политрон България ще е част от него. Съвсем скоро се очаква и ИКЕМ да стане основен разпространител(дистрибутор) на продуктите политрон. Всички електро автомобили ще бъдат третирани с техните продукти. Но разбира се там са незнаещи и неграмотни като мен, та ще се прецакат разбираш лиPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:.....Не си прав - МТС спасява детайлите без да има значение има ли налягане или не. Колко разпределителни вала се мажат с налягане???Освен това налягането помага на МТС да проникне в метала. Но пак няма значение - пак повтарям - и двата тествани продукта са при едни и същи условия. Хайде ЗНАЕЩИТЕ колеги да организират тест и ако спечеля ми купуват още една чисто нова ПАНДА 4х4.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар