Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Резултат от използването на POLYTRON

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    http://www.facebook.com/video/video.php?v=2273863727489 Хората продължават да доказват Политрон.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      Ти да е...ш дявола под опашката ли ? Клипа е заразен с вирус !!!!!!!!!!Зарежете го тоя сурат-тефтер бе. Само зарази разнася. Сега ще пропищят половината колеги че не им бачкат компютрите.
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        Хм, аз нямам проблеми с клипа.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          Dido_Lyubenov написа:
          Ти да е...ш дявола под опашката ли ? Клипа е заразен с вирус !!!!!!!!!!Зарежете го тоя сурат-тефтер бе. Само зарази разнася. Сега ще пропищят половината колеги че не им бачкат компютрите.
          При мен също няма проблем с клипа . Интересно от другите клипове беше този с двигателя Къминс. При нас в фирмата тези двигатели идват за основен ремонт между 16 и 17 хил.мото-часа. Общо в България има 76 действащи 50 литрови двигатели Къминс на самосвали в рудниците и 15 на генератори. Това са най-коравите дизелови двигатели в света без аналог. Фирмата Къминс е най-големия производител на дизелови двигатели от 200к.с. нагоре. Като голям производител на диз. двигатели Къминс е одобрил Политрон за мен това е достатъчно да им вярвам , работя в системата на Къминс 8 години и знам какво означава за тях качеството .
          Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

          Коментар


            Atanas71 написа:
            При мен също няма проблем с клипа . Интересно от другите клипове беше този с двигателя Къминс. При нас в фирмата тези двигатели идват за основен ремонт между 16 и 17 хил.мото-часа. Общо в България има 76 действащи 50 литрови двигатели Къминс на самосвали в рудниците и 15 на генератори. Това са най-коравите дизелови двигатели в света без аналог. Фирмата Къминс е най-големия производител на дизелови двигатели от 200к.с. нагоре. Като голям производител на диз. двигатели Къминс е одобрил Политрон за мен това е достатъчно да им вярвам , работя в системата на Къминс 8 години и знам какво означава за тях качеството .
            Вече минаха години от както разправям тук, че политрон е номер 1, но колегите не ми вярват щото нямал някои одобрения, ми не му и трябват, той ги надхвърля Пък и детски направеният сайт. Друго си е сайта на Мобил1, на Мотул, там е написано точно както ни харесва. Не се заяждам. Поздрави на всички.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              Danchojn написа:
              Друго си е сайта на Мобил1, на Мотул, там е написано точно както ни харесва.
              По-скоро там е написано каквото трябва :D стандартите, които покрива, удобренията от различните автопроизводители и техническите характеристики на различните масла , тва че Политрон нямат подобен сайт и им липсват удобрения или стандарти и т.н. си е абселютно техен проблем

              Коментар


                Dido_Lyubenov написа:
                Ти да е...ш дявола под опашката ли ? Клипа е заразен с вирус !!!!!!!!!!Зарежете го тоя сурат-тефтер бе. Само зарази разнася. Сега ще пропищят половината колеги че не им бачкат компютрите.
                Извинявам се ! Подведе ме исканенето за ъпдейт на флаш-плеъра. На всичко отгоре ъпдейта не тръгна от линка. ФАЛШИВА ТРЕВОГА !
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  Dido_Lyubenov написа:
                  Dido_Lyubenov написа:
                  Ти да е...ш дявола под опашката ли ? Клипа е заразен с вирус !!!!!!!!!!Зарежете го тоя сурат-тефтер бе. Само зарази разнася. Сега ще пропищят половината колеги че не им бачкат компютрите.
                  Извинявам се ! Подведе ме исканенето за ъпдейт на флаш-плеъра. На всичко отгоре ъпдейта не тръгна от линка. ФАЛШИВА ТРЕВОГА !
                  Всичко е ОК! Поздрави!
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    Извадка от Мерцедес Клуба Благодаря за мненията !!! Ето какво получих от вносителите на маслата ,,POLYTRON’’ - ,,Здравейте , Polytron SAE 10W40 е подходящото масло за вашия автомобил.В маслата Polytron се съдържа концентрат за обработка на метал PolytronMTC, който ги прави уникални по качество спрямо всички продавани марки.Концентрата за обработка на метал / добавката за масло / Polytron MTC,обработва двигателя на молекулярно ниво, не съдържа твърди частици,които да се отлагат в двигателя и да го замърсяват, произведен е изцялона петролна основа. Polytron MTC навлиза в метала и остава в него,изглажда металните повърхности, вследствие на което се намаля триенето,пада работната температура на двигателя, намалява разхода на масло игориво, обезшумява двигателя, повишава компресията, премахва износванетопри студен старт, предпазва двигателя при загуба на масло или охладител,удължава живота на маслото - полусинтетичното до 25 000км. / поспецификация 30 000км./ , пълносинтетичното до 50 000км. / поспецификация 80 000км./. Най добър ефект се получава, когато към старотомасло се добави една опаковка от 0.473л. Polytron MTC, за да се обработидвигателя и да се почисти, тъй като добавката има и почистващо действие,след което да се изминат между 500 и 1000км, достатъчни за обработка надвигателя и след това да се пристъпи към смяна на маслото. Тазипроцедура с добавката е необходима само първия път когато преминаватекъм маслата Polytron. Ако имате още въпроси може да ги зададете, ще серадваме да ви бъдем полезни.’’Какво направих аз - Поръчах си добавката ( Polytron MTC) и я сипах в двигателя ! Ако можете да си представите какъв невъобразим пушек започна да излиза от ауспуха -не ви е идея !!!? Направих едно кръгче от 10-15 километра извън града (да не опушвам съседите -не че ми пука за тях ) и като се прибрах ,от същия този ауспух не излизаше абсолютно нищо ! Забравих да ви кажа ,че 2 дни преди да сипя добавката ,минах годишен преглед и трябваше да дам нещо та да мина на теста за отработени газове !!! Та като се прибрах и от пушека нямаше и следа отидох отново да ми проверят газовете ! Там всички зяпнаха ,зяпнах и аз -отделянето на вредни емисии беше намалено с 3 пъти ,от колкото беше !!! Така ,че приятели мои минавам изцяло на продуктите на ,, Polytron’’ Препоръчвам ви го горещо ! Сега с тази добавка в старото масло ще покарам 1000 километра и после ще му сипя,, Polytron SAE 10W40" Приятен ден !!!
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      Ето и линкаhttp://www.mercedes-club-bg.com/foru...t=#entry206257
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        Защо след добавката е започнала да пуши много колата първите километри?
                        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                        Коментар


                          За да не мине нормите, тази кола си е пушила и преди. Просто сега го е забелязъл.МТС-то сваля доста бързо наслояванията от буталните пръстени. След което, ако мотора все още не е пълен мъртвец, цилиндъра се уплътнява доста по-добре и пушека спира. Така мисля. Не ми се е случвало кола да пуши от МТС. От GDFC- то обаче са дигали доста дим, след което са се оправяли и повече не са се затлачвали.
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            Защо си сложил 10/40 а не 5/40? Питам защото и аз ще слагам политронче и се чудя какво да бъде.
                            Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                            Коментар


                              Нещо не сме се разбрали Аз карам с 5W40 и одавна съм минал 10 000-и км. Пълната синтетика 5W40 е по-добрият вариант за лек автомобил. Но и полусинтетиката да сипеш, ще имаш по-добра защита от останалите синтетични. Ако искаш, питай по-конкретно, ще отговарям ако мога.Но пак да кажа, пълната синтетика е за предпочитане, само поради по-дългият интервал на смяна и по-ниският вискозитет при стартиране зимата, въпреки че ниско температурните характеристики са доста близки.Надявам се си прочел, че е необходимо преди преминаването към масло Политрон, в старото да сипеш МТС и караш така около 1000км. Не че е задължително, но ефекта е по-добър. Всъщност, не е задължително само при чисти двг-га, ако двг е мръсничък е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО. Защото сипеш ли масло Политрон, в мръсен двг, ти гарантирам, че до 2000км ресурса ще му замите. И това не е защото маслото е лошо, а напротив, ще смъкне мръсотията от двг в маслото, тази която другите масла не и влиаят. Ако искаш пояснения казвай.
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар


                                Значи слагам петица и всичко е наред.За добавката знам,даже съм я виждал.Мой братовчет сложи политрон петица,и е много доволен.Колата му е ауди а8 2.5TDI.
                                Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                                Коментар

                                Working...
                                X