не че не съм писал много пъти за бриск и във форума няма инфо, ама айде.... сменил съм 4-5 комплекта бриск- от силвър за газ, пред обикновенни едноелектродни, до двуполюстни. хубави са, докато са нови. износват се ужасно бързо, най-бързо тези за газ. за 10 000 км се променя много разстоянието между електрода, на 15-18 000 ги хвърлях аз и като сложа нови се усеща как върви осезаемо по-добре в ниските. като цяло не са износоустойчиви. за другото нямат проблем
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Така като ви чета постовете как се оплаквате от NGK, BRISK и .......разбирам, че изборът ми е бил верен - DENSO K20TNR.Каталог на DENSO за FIAT!
Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар