има ли ефект от добавката
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Добавка за скоростна кутия
Collapse
X
-
Вдигам стара тема, но е по темата :D На жената голфа 1,6 SR с проблемните кутии DUU, съответно след известно каране се счупи, хвърчаха нитове, съответно и кожуха замина, взех друга кутия, но с други счупени части, това което ми трябваше беше перфектно, тЪ от двете кутии се събра една, каквито лагери имаше за смяна се смениха, скапаните нитове се избиха и се сложиха болтове с гайки за да не ям пак попарата след време, но най вероятно при заваряването на самия кожух не е бил перфектно равен и до колкото разбрах тия кутии се цепят на две за да се разглобат. При самото събиране освен с болтове по края се маже и със силикон, но тъй като е крив кожуха е трябвало да се сложи повече силикон. В момента е почнала да сълзи от някъде и няма да има време да се сваля, защото другата седмица я очаква пътуване до морето.Скоростната кутия е заредена с 2л. масло Motul Gear 300 75W90, Питането ми е, има ли добавка за спиране на течове от скоростна кутия, а пък след морето ако нищо не се получи ще се сваля да се оправя ?punto HGT
Коментар
-
Danchojn написа:НЕ слагай никакви магии за спиране на течове в кутията. Ама никакви. Ако лекичко сълзи има вариант да се спре теча и външно, за да се избегне сложния ремонт.punto HGT
Коментар
-
Дори да не си с естерно масло, тези спиращи течове добавки са велика глупост - фабрики за пари. Такова мазало правят около семерингите и одушниците................................. на кутиите. Естерното масло, което използваш е много добро. Тествал съм го подробно. С такова съм в момента и аз в задния диф на Пандата + МТС разбира се Но това масло на мотул, както и някой други естерни на други производители осигуряват много добра защита и то до към 100Nm, което е непостижимо ниво от масовите на пазара. Единствено трябва да се внимава, да не се използват двойно естерни - висока защита за кратък срок. Това което не ми харесва при този Мотул обаче е, слабата му прилепчивост към металните части докато е студено. Това вероятно се дължи на многото присадки за подобряване на ВИ. Това е и причината следващия път да не го изполвам и да заложа отново на ZIC G F-TOP 75W90, което се представя отлично и е на половин цена.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Данчо, Мотула съм го налял и в скоростите на пунтото, незнам дали си въобразявам или се научих да си превключвам по добре скоростите, но вече спряха да ми прехъркват във високи обороти от 1-ва към 2-ра скорост , тогава мотула го пазарувах на 35лв/л и не ме питай за двете коли дадох 140лв само за масло в скоростите, сега гледам, че е паднало на 30лв/л. и чесно казано не бих го сменил с друго масло Добавка няма да взимам, ще се забършат скоростите да се види ако може от къде идва теча и ще се прецени дали може външно нещо да се оправи.За външно мазане какво може да се ползва ??, пак силикон ли ??п.п. теча явно е много малък, защото колата като седи на едно място няма капки под нея, а по скоро е мокра самата кутия от маслото, което мен лично много ме дразни като кача колата на канала и от долу всичко да е в масло.punto HGT
Коментар
-
didich написа:Данчо, Мотула съм го налял и в скоростите на пунтото, незнам дали си въобразявам или се научих да си превключвам по добре скоростите, но вече спряха да ми прехъркват във високи обороти от 1-ва към 2-ра скорост , тогава мотула го пазарувах на 35лв/л и не ме питай за двете коли дадох 140лв само за масло в скоростите, сега гледам, че е паднало на 30лв/л. и чесно казано не бих го сменил с друго масло Добавка няма да взимам, ще се забършат скоростите да се види ако може от къде идва теча и ще се прецени дали може външно нещо да се оправи.За външно мазане какво може да се ползва ??, пак силикон ли ??п.п. теча явно е много малък, защото колата като седи на едно място няма капки под нея, а по скоро е мокра самата кутия от маслото, което мен лично много ме дразни като кача колата на канала и от долу всичко да е в масло.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Ами омасляване по картера и към мотора няма, омасляването е главно по скоростната кутия, но при положение, че майстора знае колко е бил крив кожуха и как го е качил явно е обеден, че е от това, интересното е, че колата мина едни 10 000км и нямаше никакви проблеми, след това се появи тоя теч ?, но като се качи на канал ще се провери и това.п.п. мотора също е след основен ремонтpunto HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар