Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Добавка за скоростна кутия

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    има ли ефект от добавката
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #17
      Абсолютно никакъв. Вече съм минал към 1200 - 1300км. и нищо.
      Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

      Коментар


        #18
        Смени си маслото, ако не мислиш да я оперираш, от добавки файдата е емоционална, все пак са 2-3 литра, и БГ масло да сложиш няма да сбъркаш, така че не става въпрос за стотици левове
        Coupe 20VT

        Коментар


          #19
          Вдигам стара тема, но е по темата :D На жената голфа 1,6 SR с проблемните кутии DUU, съответно след известно каране се счупи, хвърчаха нитове, съответно и кожуха замина, взех друга кутия, но с други счупени части, това което ми трябваше беше перфектно, тЪ от двете кутии се събра една, каквито лагери имаше за смяна се смениха, скапаните нитове се избиха и се сложиха болтове с гайки за да не ям пак попарата след време, но най вероятно при заваряването на самия кожух не е бил перфектно равен и до колкото разбрах тия кутии се цепят на две за да се разглобат. При самото събиране освен с болтове по края се маже и със силикон, но тъй като е крив кожуха е трябвало да се сложи повече силикон. В момента е почнала да сълзи от някъде и няма да има време да се сваля, защото другата седмица я очаква пътуване до морето.Скоростната кутия е заредена с 2л. масло Motul Gear 300 75W90, Питането ми е, има ли добавка за спиране на течове от скоростна кутия, а пък след морето ако нищо не се получи ще се сваля да се оправя ?
          punto HGT

          Коментар


            #20
            Докато не я оправиш вечно ще си има някакъв теч.Временно може да спре но пак ще почне.Кожуха е също под разни усукващи натоварвания и винаги ще пропуска по малко.
            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

            Коментар


              #21
              НЕ слагай никакви магии за спиране на течове в кутията. Ама никакви. Ако лекичко сълзи има вариант да се спре теча и външно, за да се избегне сложния ремонт.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #22
                Danchojn написа:
                НЕ слагай никакви магии за спиране на течове в кутията. Ама никакви. Ако лекичко сълзи има вариант да се спре теча и външно, за да се избегне сложния ремонт.
                Реално ремонт няма да има, просто трябва да се свали кутията, да се "разцепи" и да се събере обратно с повечко силикон за да няма повече течове, но снощи като се зачетох по разни сайтове с разни добавки попаднах на една, на която пишеше да не се смесва със естерни/състезателни трансмисионни масла, защото Мотула го водят точно такова масло и си мисля, че ако сложа добавка ще скапя и самото масло в кутията ?
                punto HGT

                Коментар


                  #23
                  Дори да не си с естерно масло, тези спиращи течове добавки са велика глупост - фабрики за пари. Такова мазало правят около семерингите и одушниците................................. на кутиите. Естерното масло, което използваш е много добро. Тествал съм го подробно. С такова съм в момента и аз в задния диф на Пандата + МТС разбира се Но това масло на мотул, както и някой други естерни на други производители осигуряват много добра защита и то до към 100Nm, което е непостижимо ниво от масовите на пазара. Единствено трябва да се внимава, да не се използват двойно естерни - висока защита за кратък срок. Това което не ми харесва при този Мотул обаче е, слабата му прилепчивост към металните части докато е студено. Това вероятно се дължи на многото присадки за подобряване на ВИ. Това е и причината следващия път да не го изполвам и да заложа отново на ZIC G F-TOP 75W90, което се представя отлично и е на половин цена.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #24
                    Данчо, Мотула съм го налял и в скоростите на пунтото, незнам дали си въобразявам или се научих да си превключвам по добре скоростите, но вече спряха да ми прехъркват във високи обороти от 1-ва към 2-ра скорост , тогава мотула го пазарувах на 35лв/л и не ме питай за двете коли дадох 140лв само за масло в скоростите, сега гледам, че е паднало на 30лв/л. и чесно казано не бих го сменил с друго масло Добавка няма да взимам, ще се забършат скоростите да се види ако може от къде идва теча и ще се прецени дали може външно нещо да се оправи.За външно мазане какво може да се ползва ??, пак силикон ли ??п.п. теча явно е много малък, защото колата като седи на едно място няма капки под нея, а по скоро е мокра самата кутия от маслото, което мен лично много ме дразни като кача колата на канала и от долу всичко да е в масло.
                    punto HGT

                    Коментар


                      #25
                      didich написа:
                      Данчо, Мотула съм го налял и в скоростите на пунтото, незнам дали си въобразявам или се научих да си превключвам по добре скоростите, но вече спряха да ми прехъркват във високи обороти от 1-ва към 2-ра скорост , тогава мотула го пазарувах на 35лв/л и не ме питай за двете коли дадох 140лв само за масло в скоростите, сега гледам, че е паднало на 30лв/л. и чесно казано не бих го сменил с друго масло Добавка няма да взимам, ще се забършат скоростите да се види ако може от къде идва теча и ще се прецени дали може външно нещо да се оправи.За външно мазане какво може да се ползва ??, пак силикон ли ??п.п. теча явно е много малък, защото колата като седи на едно място няма капки под нея, а по скоро е мокра самата кутия от маслото, което мен лично много ме дразни като кача колата на канала и от долу всичко да е в масло.
                      А дали е от СК? Я проверете семеринга на КВ и гарнитурата на картера от към СК
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #26
                        Ами омасляване по картера и към мотора няма, омасляването е главно по скоростната кутия, но при положение, че майстора знае колко е бил крив кожуха и как го е качил явно е обеден, че е от това, интересното е, че колата мина едни 10 000км и нямаше никакви проблеми, след това се появи тоя теч ?, но като се качи на канал ще се провери и това.п.п. мотора също е след основен ремонт
                        punto HGT

                        Коментар


                          #27
                          Силикон - Лепило. По-специфично е. Като засъхне стои меко, но неможеш да го откъснеш. Трябва да го режеш. Такива са впечатленията от по-качествените масла, когато преди това си карал с традиционни................
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар

                          Working...
                          X