Аз карах локомотива( Не просвирване а направо все едно влакова композиция спираше) 2500км след смяна на дискове и накладки.Изхвърлих "чисто новите накладки" и си купих нови същата марка като дисковете.И настана тишина!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на дискове и накладки - Стило
Collapse
X
-
Brevetti написа:Аз карах локомотива( Не просвирване а направо все едно влакова композиция спираше) 2500км след смяна на дискове и накладки.Изхвърлих "чисто новите накладки" и си купих нови същата марка като дисковете.И настана тишина!
Коментар
-
Аз карам турбото с Textar и съм доста доволен.Незнам защо някои колеги казаха че свирели при мене не свирят,апк и сравнение с другите наклатки( Ferodo,Trw да ге говоря за Pajid i LPR) при екстремно каране доста добре се държат.AT-то също са добър вариант но бих предпочел Textara.Напоследък чувам доста добри отзиви за акебоното,че и са на доста добра цена.Това което прочетох по-горе за Brembo-то не ми се вярва, доста добри дискове са.Alfa Romeo MiTo 1.3Mjet
Fiat Punto GT 1.4 Turbo 97 ex
Fiat Punto 1.9 JTD 01
Коментар
-
Понеже ми предстой смяна на дискове+накладки отзад, имам оферта за Текстар на цена 150лв и оферта от моя майстор за Делфи(накладки+дискове) пак на същите пари. Чета различни мнения и за 2-те марки и се колебая кое да избера, 2-ма познати си и карат колите с Делфи и са доста доволни, друг познат пък слага само Текстар на БМВ Е46, защото такива му дават по каталог и също е доволен.Ще съм благодарен за всякакви съвети и насоки :D.Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.
Коментар
-
Взимай Текстар.Аз делфи-то го взех само заради дисковете,че бяха чисто нови и на същата марка.Първоначално добре около 1000 км ,сега като загреят си свирят доволно( но не и ужасяващо като Минтекса)отзад съм с текстар и няма проблем.Fiat linea 1.3 mjet, Bravo2 1,4 . EX -Lancia Y 1.2, Stilo 1.8 MW ,Brava 1.8,Dedra 1.8 16v,Delta2 1,6,Ritmo 1,5,Lada 1500.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар