Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ангренажен ремък Continental

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ангренажен ремък Continental

    Здравейте колеги, когато си купих колата видях че ангренажния ремък е сменен на 92 000км и пише да се кара 100 000км марката е Continental. Слаган е в Сан Марино. Колата беше не чичо ми и в сервиза са му сложили такъв като са му взели повече пари, но му казали че бил хубав. Аз взех колата около 10 000 км след като го е сложил беше на около 100 000км някаде около 102 000 не се сещам вече, а баща има сервиз и с един колега го гледаха самия ремък и казаха ремъка е като чисто нов. Имал някви надписи от страната на ремъка които са от към страната на ролките, бе бил като нов а е на ~10 000км. Интересно ми е възможно ли е ангренажен да се кара 100 000км. В момента по едни сметки излиза че ремъка се кара вече 40 000км. и нямам проблеми с него не взех да изпитвам страх да не стане някоя бела. Дори и да е възможно този ремък да се кара толкова дълго мисля да сменя ремъците и ролките, за да не си блъскам главата после.Искам да помоля запознатите със цените да ми кажат колко струва ангренажния ремък ролките и пистов ремък май се казваше другия с климатик съм. Какво точно да си купя и ценичките ме интересуват,защото до колкото съм чувал Gates е добра марка но все пак изкажете си мнението.Колата е Fiat Bravo 1.6 16v 103HP ’96 с климатик.
    Fiat Bravo 1.6 16v 103HP + ГИ Lovato

    #2
    Ами в книжката на мойта Панда за ремъка пише - Проверка на 60 000км. Смяна на 120 000км. или 5 години. При експлоатация в тежки климатични условия смяна на 3 години.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #3
      има нов модел ремъци с кевларени нишки - ако е такъв - може и да е за 100кнапиши му модела в гоогле и сам виж

      Коментар


        #4
        няма смисъл да си правиш експерименти, ти сам си го казалосвен ремък, имаш и ролкисменят се на 5 години или 50 000 кмвсички ремъци и ролки за 1,6 струват около 200-250 лева, в зависимост от маркатаGates са хубавипри ролките Breda са боклуци
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #5
          Препоръчвам ти ролки на SKF и ремъци Gates. Да, наистина има такива ремъци, на които им дават пробег 100 000 км. пробрег. Аз бях с такъв на Браво-то.

          Коментар


            #6
            а на бравото има смисъл от такъв ремък, защото се маха шайбата на кол вал да се смени реъка, а ролките се сменят лесно
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              По-принцип все още не свири , нищо му няма , обаче ми е интересно дали е възможно , но явно е възможно да се изкара 100 000км с такъв ремък
              Fiat Bravo 1.6 16v 103HP + ГИ Lovato

              Коментар


                #8
                7or37o написа:
                По-принцип все още не свири , нищо му няма , обаче ми е интересно дали е възможно , но явно е възможно да се изкара 100 000км с такъв ремък
                чувал ли си агренаж да свири,искаш кола а ти се свиди един ремък , какво го мислиш сменяш го и си спокоен.
                FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

                Коментар


                  #9
                  dani389 написа:
                  7or37o написа:
                  По-принцип все още не свири , нищо му няма , обаче ми е интересно дали е възможно , но явно е възможно да се изкара 100 000км с такъв ремък
                  чувал ли си агренаж да свири,искаш кола а ти се свиди един ремък , какво го мислиш сменяш го и си спокоен.
                  де да беше така- сменяш и си спокоен....
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    Да наистина! Де да беше така!Тия кевларени ремъци много скъпи бе! Излизат някакви цени по над 100лв.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #11
                      Re: Ангренажен ремък Continental

                      7or37o написа:
                      Здравейте колеги, когато си купих колата видях че ангренажния ремък е сменен на 92 000км и пише да се кара 100 000км марката е Continental. Слаган е в Сан Марино. Колата беше не чичо ми и в сервиза са му сложили такъв като са му взели повече пари, но му казали че бил хубав. Аз взех колата около 10 000 км след като го е сложил беше на около 100 000км някаде около 102 000 не се сещам вече, а баща има сервиз и с един колега го гледаха самия ремък и казаха ремъка е като чисто нов. Имал някви надписи от страната на ремъка които са от към страната на ролките, бе бил като нов а е на ~10 000км. Интересно ми е възможно ли е ангренажен да се кара 100 000км. В момента по едни сметки излиза че ремъка се кара вече 40 000км. и нямам проблеми с него не взех да изпитвам страх да не стане някоя бела. Дори и да е възможно този ремък да се кара толкова дълго мисля да сменя ремъците и ролките, за да не си блъскам главата после.Искам да помоля запознатите със цените да ми кажат колко струва ангренажния ремък ролките и пистов ремък май се казваше другия с климатик съм. Какво точно да си купя и ценичките ме интересуват,защото до колкото съм чувал Gates е добра марка но все пак изкажете си мнението.Колата е Fiat Bravo 1.6 16v 103HP ’96 с климатик.
                      Ремъка го сменявай така както е предписанието от фирмата.Прочети си добре фирменото ръководство за експлоатация.Там е дадено всичко и то с голям резерв от пробег така че фирмата няма интерес да и с е чупят двигателите.И никъде не е казано че ремъка трябвало да бъде с някакви си кевларени нишки.Недей да слушаш митове и легенди у нас,че може да се побъркаш.Ще те съветват да си махнеш катализатора,че пречел,да си смениш ламбда-сондата на 100000 клм,да си туриш спортен филтър,да сипваш разни боклуци в бензина и маслото,да сменяш ремъка за по сигурно на 40000 клм,маслото на 7-8000 и какви ли не щуротии.Вярвай само на това което предписва фирмата производител и го спазвай точно.Всички зъбчати ремъци вече се сменяват над 100000 клм.а VW за много от моделите си въобще не предписва смяна на ремък.Сигурно е с "кевларени нишки".

                      Коментар


                        #12
                        Re: Ангренажен ремък Continental

                        Stefan Hadjov написа:
                        7or37o написа:
                        Здравейте колеги, когато си купих колата видях че ангренажния ремък е сменен на 92 000км и пише да се кара 100 000км марката е Continental. Слаган е в Сан Марино. Колата беше не чичо ми и в сервиза са му сложили такъв като са му взели повече пари, но му казали че бил хубав. Аз взех колата около 10 000 км след като го е сложил беше на около 100 000км някаде около 102 000 не се сещам вече, а баща има сервиз и с един колега го гледаха самия ремък и казаха ремъка е като чисто нов. Имал някви надписи от страната на ремъка които са от към страната на ролките, бе бил като нов а е на ~10 000км. Интересно ми е възможно ли е ангренажен да се кара 100 000км. В момента по едни сметки излиза че ремъка се кара вече 40 000км. и нямам проблеми с него не взех да изпитвам страх да не стане някоя бела. Дори и да е възможно този ремък да се кара толкова дълго мисля да сменя ремъците и ролките, за да не си блъскам главата после.Искам да помоля запознатите със цените да ми кажат колко струва ангренажния ремък ролките и пистов ремък май се казваше другия с климатик съм. Какво точно да си купя и ценичките ме интересуват,защото до колкото съм чувал Gates е добра марка но все пак изкажете си мнението.Колата е Fiat Bravo 1.6 16v 103HP ’96 с климатик.
                        Ремъка го сменявай така както е предписанието от фирмата.Прочети си добре фирменото ръководство за експлоатация.Там е дадено всичко и то с голям резерв от пробег така че фирмата няма интерес да и с е чупят двигателите.И никъде не е казано че ремъка трябвало да бъде с някакви си кевларени нишки.Недей да слушаш митове и легенди у нас,че може да се побъркаш.Ще те съветват да си махнеш катализатора,че пречел,да си смениш ламбда-сондата на 100000 клм,да си туриш спортен филтър,да сипваш разни боклуци в бензина и маслото,да сменяш ремъка за по сигурно на 40000 клм,маслото на 7-8000 и какви ли не щуротии.Вярвай само на това което предписва фирмата производител и го спазвай точно.Всички зъбчати ремъци вече се сменяват над 100000 клм.а VW за много от моделите си въобще не предписва смяна на ремък.Сигурно е с "кевларени нишки".
                        Има доста смисъл в думите ти колега !
                        Fiat Bravo 1.6 16v 103HP + ГИ Lovato

                        Коментар


                          #13
                          Re: Ангренажен ремък Continental

                          Stefan Hadjov написа:
                          7or37o написа:
                          Здравейте колеги, когато си купих колата видях че ангренажния ремък е сменен на 92 000км и пише да се кара 100 000км марката е Continental. Слаган е в Сан Марино. Колата беше не чичо ми и в сервиза са му сложили такъв като са му взели повече пари, но му казали че бил хубав. Аз взех колата около 10 000 км след като го е сложил беше на около 100 000км някаде около 102 000 не се сещам вече, а баща има сервиз и с един колега го гледаха самия ремък и казаха ремъка е като чисто нов. Имал някви надписи от страната на ремъка които са от към страната на ролките, бе бил като нов а е на ~10 000км. Интересно ми е възможно ли е ангренажен да се кара 100 000км. В момента по едни сметки излиза че ремъка се кара вече 40 000км. и нямам проблеми с него не взех да изпитвам страх да не стане някоя бела. Дори и да е възможно този ремък да се кара толкова дълго мисля да сменя ремъците и ролките, за да не си блъскам главата после.Искам да помоля запознатите със цените да ми кажат колко струва ангренажния ремък ролките и пистов ремък май се казваше другия с климатик съм. Какво точно да си купя и ценичките ме интересуват,защото до колкото съм чувал Gates е добра марка но все пак изкажете си мнението.Колата е Fiat Bravo 1.6 16v 103HP ’96 с климатик.
                          Ремъка го сменявай така както е предписанието от фирмата.Прочети си добре фирменото ръководство за експлоатация.Там е дадено всичко и то с голям резерв от пробег така че фирмата няма интерес да и с е чупят двигателите.И никъде не е казано че ремъка трябвало да бъде с някакви си кевларени нишки.Недей да слушаш митове и легенди у нас,че може да се побъркаш.Ще те съветват да си махнеш катализатора,че пречел,да си смениш ламбда-сондата на 100000 клм,да си туриш спортен филтър,да сипваш разни боклуци в бензина и маслото,да сменяш ремъка за по сигурно на 40000 клм,маслото на 7-8000 и какви ли не щуротии.Вярвай само на това което предписва фирмата производител и го спазвай точно.Всички зъбчати ремъци вече се сменяват над 100000 клм.а VW за много от моделите си въобще не предписва смяна на ремък.Сигурно е с "кевларени нишки".
                          Преди няколко дни погледнах моят ремък,който е на 20К км и 2 години. Е от вътрешната страна (от към зъбите) имаше една пукнатина,която не ме зарадва и сега съм в размисли дали да дам отново 250 лева за нова смяна. Явно тези размисли за 100 000км не важат за България,където частите не са с ясен произход!
                          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                          Коментар


                            #14
                            Кажи какъв ти е ремъка. Така е доста относително минати 20 000км и се е напукал. В случая обсъждахме ремъка ми слаган в Италия марка Continental.
                            Fiat Bravo 1.6 16v 103HP + ГИ Lovato

                            Коментар


                              #15
                              Ремъка е слаган в БГ при Христо. Не знам каква марка е ( Gates или Dayco), но ако аз имам възможност да си избирам ремъка,бих избрал Континентал.
                              Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                              Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                              Коментар

                              Working...
                              X