Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ангренажен ремък Continental

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Трябват ти още фиксаторите за зацепване - иди в сервиз където имат и най-вече знаят как да ги използват. Този двигател предполагам е като на Пунто и ремъка се слага когато всички бутала са на едно ниво, а не когато 1-ви цилиндър е в ГМТ. Както казах отиди там където някой има нещо между ушите
    Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
    Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

    Коментар


      #32
      bajo1000 написа:
      Здравейте колеги, за да не правя нова тема ще пиша тук. Искам да сменя ангретажния ремък на колата. На едно място ми казаха че ако си занеса частите за труд ще ми вземат около 120-150 лв, което не знам дали е скъпо или евтино.Но въпроса ми е какво всъщност трябва да купя, имам ремъка, знам че ми трябва и обтяжна ролка, но нещо друго има ли?Или направо да ида да си купя целия комплект който продават, а моя ремък да си го пазя.Става въпрос за фиат браво 1.2 82кс. 1999 г.
      Здравей колега! На лично съобщение ти изпратих някои препоръки и ориентировъчни цени. Надявам се да съм бил достатъчно изчерпателен и полезен
      ex. Fiat Marea 1.6 16V
      ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
      Lancia Kappa 2.0 VIS

      Коментар


        #33
        bajo1000 написа:
        Здравейте колеги, за да не правя нова тема ще пиша тук. Искам да сменя ангретажния ремък на колата. На едно място ми казаха че ако си занеса частите за труд ще ми вземат около 120-150 лв, което не знам дали е скъпо или евтино.Но въпроса ми е какво всъщност трябва да купя, имам ремъка, знам че ми трябва и обтяжна ролка, но нещо друго има ли?Или направо да ида да си купя целия комплект който продават, а моя ремък да си го пазя.Става въпрос за фиат браво 1.2 82кс. 1999 г.
        Много е скъпо 120-150 лв за труд за ангренажен ремък.

        Коментар


          #34
          Здравейте колеги и аз ще се възползвам от темата на колегата да ви попитам ИНА колко качествена марка е защото много мия хвалеха много "качествена" закупих си я за около 80лв струваше и сега 27 хил км по-късно лагера и чатарка така сякаш вътре в него съчмите се прескачат една друга :Д иначе съм със ремък дайко за сега няма забележка но със сигурност няма повече даси купя ролка ИНА

          Коментар


            #35
            Чисто нов лагер на SKF беше без една съчма вътре - това на една от машините при нас в производството, та гаранция Франция е вече всичко.Аз за това стари части, които си работят добре не сменям, еле пък ремък и ролки на 50 000 км., дето са нищо.
            Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
            Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

            Коментар

            Working...
            X