Слушайте колегата Хаджов какво казва,само че с нашите менте ремъци пробвайте да карате 100 000 км,после той ще ви плати ремонта на двигателя .Моя ремък Gates го смених на 55 000 км и беше в доста окаяно състояние ,аз лично повече от 50 000 км не бих рискувал с какъвто и да е ремък.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ангренажен ремък Continental
Collapse
X
-
Re: Ангренажен ремък Continental
dudulia написа:Stefan Hadjov написа:7or37o написа:Здравейте колеги, когато си купих колата видях че ангренажния ремък е сменен на 92 000км и пише да се кара 100 000км марката е Continental. Слаган е в Сан Марино. Колата беше не чичо ми и в сервиза са му сложили такъв като са му взели повече пари, но му казали че бил хубав. Аз взех колата около 10 000 км след като го е сложил беше на около 100 000км някаде около 102 000 не се сещам вече, а баща има сервиз и с един колега го гледаха самия ремък и казаха ремъка е като чисто нов. Имал някви надписи от страната на ремъка които са от към страната на ролките, бе бил като нов а е на ~10 000км. Интересно ми е възможно ли е ангренажен да се кара 100 000км. В момента по едни сметки излиза че ремъка се кара вече 40 000км. и нямам проблеми с него не взех да изпитвам страх да не стане някоя бела. Дори и да е възможно този ремък да се кара толкова дълго мисля да сменя ремъците и ролките, за да не си блъскам главата после.Искам да помоля запознатите със цените да ми кажат колко струва ангренажния ремък ролките и пистов ремък май се казваше другия с климатик съм. Какво точно да си купя и ценичките ме интересуват,защото до колкото съм чувал Gates е добра марка но все пак изкажете си мнението.Колата е Fiat Bravo 1.6 16v 103HP ’96 с климатик.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
u_bo
hienka написа:колеги,преди седмица скъсах ангр.ремък на мареа1,6 16v bipower на 40000,закупен от euro07,не ви го препоръчвам!!!!всичко е "мармалад".В България всичко е с неясен произход!!!bipower е метановата версия,мисля да си закупя частите по интернет.Ако някой може да даде някаква идея,моля пишете.
Коментар
-
Днес смених агренажния ремък и сложих Gates, стария Continental беше запазен според мен, само че паразитната ми ролка беше заминала и се бяха поизтрили надписите, но си се четяха Смених и въпросната паразитна ролка заедно с оптяжната (сложих Ina ) смених и ремъка на климатика (Gates) , защото не беше много готин иначе всичко беше 6 Гордея се със себе си, придобих нови умения Чудя се как не ми дойде на ум да документирам всичко стъпка по стъпка защото доста хора имат нужда от ръководство в областа на това и именно за 1.6 16в но нищо, другия пътFiat Bravo 1.6 16v 103HP + ГИ Lovato
Коментар
-
hienka написа:колеги,преди седмица скъсах ангр.ремък на мареа1,6 16v bipower на 40000,закупен от euro07,не ви го препоръчвам!!!!всичко е "мармалад".В България всичко е с неясен произход!!!bipower е метановата версия,мисля да си закупя частите по интернет.Ако някой може да даде някаква идея,моля пишете.FIAT Punto '94, 1.1 Petrol
Коментар
-
Колеги,в отговор и за всички ,ремъка от euro07 е FLENNOR,а ролките BREDA LORETT.Старите ми ролки са NTN (Japan)от Италия.Странното е че LORETT (на400000) шумят повече като ги завъртя от старите NTN (незнайно на колко хил.км.),стария ремък беше много напукан(марка???).Ремъци CONTITECH не съм срещал напоследък,но съм карал с такъв и ролка SKF, на Ford и изкараха 120-130 хил. не помня точно.Сега събирам информация от нета за части и в eBay, различни ел. магазини има части на добра цена-130-160лв.+доставка на комплект и др. части също на добра цена.Заради финанси ще започна да си правя колата в май мес., до тогава ще споделям с вас информация. http://www.dzenno.com/index.php?opti...gory&catid=118 тук можете да си изтеглите схеми за вашия автомобил-двигател,ел.,.....
Коментар
-
u_bo
hienka написа:....,а ролките BREDA LORETT.Старите ми ролки са NTN (Jap......
Коментар
-
понеже и на мен ми предстои смяна, но предпочитам аз да си купя частите и да ги дам на майсторите. ангренажния комплект на DAYCO за моето фиатче (брава 1.6 16в, без клима) в axm-auto е 140 лв. но като гледам по отделно компонентите виждам стабилни разлики в цените:ремък гейтс - с 12 лв по-скъп от дайкото (по-добър ли е, щом е по-скъп, разликата е малка)обтяжна ролка СКФ - 87 лв и неподвижна ролка - 47 лв... стават 202 лв за целия комплект... СКФ по-добри ли са от ДАЙКО-то? че чак 60 лв по-добри....
Коментар
-
...
Днес смених ангренажен ремък и ролки на моята Мареа. Не знам какви са старите, но са възможно най-евтините, купувани са от Еуро 07. Карах с тях 90 000км (въпреки изричните указания от всички посоки, че трябва да се сменят на 50 000, максимум на 60 000) и бях любопитен да видя състоянието им. Ремъка изглежда много добре - не видях никъде пукнатини или някакъв вид кофти износване; при ролките не можах да установя някакви луфтове и играене на лагери. Преди време си правих подобен експеримент с Вектрата - тя също си изкара 90000км без никакви проблеми, при положение, че не беше първа младост, само с тази разлика, че тя беше бензинова, а Марийка е дизел. Не правя никакви изводи - всеки да сменя на какъвто период смята за добре. Предполагам, че нещата зависят и от състоянието на двигателя, и от ред други неща.Fiat Marea Weekend 1.9TD 100 SX '98
Peugeot 308 1.6HDI 90кс 2008
Коментар
-
Здравейте колеги, за да не правя нова тема ще пиша тук. Искам да сменя ангретажния ремък на колата. На едно място ми казаха че ако си занеса частите за труд ще ми вземат около 120-150 лв, което не знам дали е скъпо или евтино.Но въпроса ми е какво всъщност трябва да купя, имам ремъка, знам че ми трябва и обтяжна ролка, но нещо друго има ли?Или направо да ида да си купя целия комплект който продават, а моя ремък да си го пазя.Става въпрос за фиат браво 1.2 82кс. 1999 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар