А за по бързото износване на гумата нищо не казахте.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Посока на гуми???
Collapse
X
-
liverpool235 написа:ogi28b написа:Защо смяташ така?Citroen Xsara 1.9 TD 90 hp
ex - Fiat Tempra 1.6 i.e. 75 hp
Коментар
-
На тази гума наистина не пише за някоя от страните да е външна с дума OUTSIDE, нито има стрелка с посока с надпис ROTATION. Но има картинка на автомобил, който е наблегнато, че е изобразен отдясно. Та мисълта ми е, че понеже гумаджиите гледат само дали пише нещо, че така им е най-лесно, но без да гледат - по какво познават дали една гума е лява, дясна, и накъде да се върти ? Но си мислех за следното, и затова първо показах гумата а после уточних че не пише нищо отстрани: Ако гумата е с шарка, като на тази снимка, то посоката и очевидно ще е по зелената стрелка, и съответно със зелено съм означил посоката на грайфера. Като разгледаме оригиналната шарка, и приемем че зеленото е посоката на грайфера, и гумата да речем че е предна лява, а зеленият грайфер се пада от външната страна. То при монтаж на гумата като предна дясна, зеленият грайфер ще остане от вътрешната страна, а червеният, който е с обратен наклон - външен. Това не води ли до неправилно изхвърляне на водата? Ето това не ми е много ясно, някой може ли да го обясни?
Коментар
-
ogi28b написа:На тази гума наистина не пише за някоя от страните да е външна с дума OUTSIDE, нито има стрелка с посока с надпис ROTATION. Но има картинка на автомобил, който е наблегнато, че е изобразен отдясно. Та мисълта ми е, че понеже гумаджиите гледат само дали пише нещо, че така им е най-лесно, но без да гледат - по какво познават дали една гума е лява, дясна, и накъде да се върти ? Но си мислех за следното, и затова първо показах гумата а после уточних че не пише нищо отстрани: Ако гумата е с шарка, като на тази снимка, то посоката и очевидно ще е по зелената стрелка, и съответно със зелено съм означил посоката на грайфера. Като разгледаме оригиналната шарка, и приемем че зеленото е посоката на грайфера, и гумата да речем че е предна лява, а зеленият грайфер се пада от външната страна. То при монтаж на гумата като предна дясна, зеленият грайфер ще остане от вътрешната страна, а червеният, който е с обратен наклон - външен. Това не води ли до неправилно изхвърляне на водата? Ето това не ми е много ясно, някой може ли да го обясни?
Коментар
-
първата снимка е съвкупност от 2 снимки , само за да посочи колегата зелената зона.... и аз първоначално гледам , бе що е с такава шарка .... и като се загледаш в средата точно виждаш че са насложени 2 снимки в 1.или дедазнам как да се изразя и аз ...за мен както и да се завърти едно и също е положението....Citroen Xsara 1.9 TD 90 hp
ex - Fiat Tempra 1.6 i.e. 75 hp
Коментар
-
Колеги, абе гледайте ИМЕТО на файла бе Това си е една и съща гума, само че с пейнта съм обърнал половината, за да покажа посоката, както и колегата Silencer отбеляза.Тя разбира се че както и да се завърти - все изглежда по един и същи начин, но точно това ме озадачава: наклонът на грайфера не ви ли прави впечатление? Представете си че тази гума е монтирана на предно ляво, и сте пред колата, и я гледате, и я виждате така. В това положение наклонът на грайфера е НАВЪН, надясно гледано на снимката. Сега си представете същата гума, само че монтирана на предно дясно колело. Грайферът пак е наклонен надясно гледано на снимката, но вече НАВЪТРЕ, към двигателя. Защо така ? И защо това няма значение? Не е ли логично да е така: (аако приемем на първата снимка че грайферът е така: /// , то на тази грайферът е така \ , а всъщност не е.)
Коментар
-
Бързо търсене насам-натам, и изрових тази ценна мисъл от някой форум:Същото ме мъчеше и мен, за същите гуми. Гледах ги гледах ги и все си мисля че трябва да имя лява и дясно.Отидох при гумагжията който ми ги слага и той каза че така се слагат.После реших да се обадя на шефа им, който ми е познат. И той каза че тази гума на Вредещайн е по нова технология и идята на а-симетричното разположение на гумата е дясната гума да предпазва пешеходците от намокряне от малка локва или от завихрящите се водни капки.За това не се бях сетил, но все пак има логика.
Коментар
-
абе хората са го измислили , някой е вкарал яко инженерска мисъл при направата на еди коя си гума значи какъв е извода , че няма значение на къде ще се завърти. все наляво (към купето) не към пътя , ще изхвърля,изтласква повече вода.а другите видове гуми да кажем тази...какъв е извода ?Citroen Xsara 1.9 TD 90 hp
ex - Fiat Tempra 1.6 i.e. 75 hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар