Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какъв акумулатор е нужен за вашата кола/Каталог

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Какъв акумулатор е нужен за вашата кола/Каталог

    Като гледам колко теми има за акумулатори само на последната страница от този подфорум....Ето ви линк а каталог на Бош за това което се вгражда фабрично в повечето коли.http://pr_00f.clubalfaromeo.com/Foru...ry_catalog.pdfГледайте колонка S5.Каталога е само референция и не е реклама на гореспоменатата фирма.Благодарности на spe4elist от Алфа форума.п.с Ако мод екипа прецени може да я направи важна, поне докато мине зимата
    Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
    ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

    #2
    Бе тия Ферарита с много малки акумулатори бре - 74-77Ah Благодаря, каталога е супер.
    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

    Коментар


      #3
      Yavor написа:
      Бе тия Ферарита с много малки акумулатори бре - 74-77Ah Благодаря, каталога е супер.
      Ами, в завода слагат акумулатори с истински параметри - които си отговарят на описаното по табелките - стартов ток и тем подобни....На акумулаторите по нашите магазини, само мощността им е вярна. А, стартовият ток е под всякаква критика! Предишната кола беше GOLF 2, 1.6. Карах го с 44 Ah. ПОсле му сложих 62 Ah, и се държеше по-зле от 44Ah !!! На вас какво ви говори това ? .... На оригиналният поне можех да разчитам. До едно време....
      FIAT Punto '94, 1.1 Petrol

      Коментар


        #4
        Значи съм нацелил точния акумулатор миналата година - BOSCH S5 54Ah
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #5
          Re: Какъв акумулатор е нужен за вашата кола/Каталог

          pr_00f написа:
          п.с Ако мод екипа прецени може да я направи важна, поне докато мине зимата
          Супер полезна тема. Доверих се на линка и си купих 62АЧ акумулатор, въпреки че в прикачената "книжка" на сайта го дават 60АЧ. Когато имам повечко време и разбира се като се сетя ще проверя моята си книжка.

          Коментар


            #6
            Re: Какъв акумулатор е нужен за вашата кола/Каталог

            Inessita написа:
            pr_00f написа:
            п.с Ако мод екипа прецени може да я направи важна, поне докато мине зимата
            Супер полезна тема. Доверих се на линка и си купих 62АЧ акумулатор, въпреки че в прикачената "книжка" на сайта го дават 60АЧ. Когато имам повечко време и разбира се като се сетя ще проверя моята си книжка.
            2 Ah са нищожна разлика. Дет’ се вика - акомулаторните батерии за фотоапарата ми са толкова. По-важното в случая е предписания стартов ток (особено за дизел).

            Коментар


              #7
              а за купе какъв трябва да е че нищо не разбрах от каталога?
              ВСЯКА ПРАВА ДРАГ,ВСЕКИ ЗАВОЙ ДРИФТ...
              (FiAT Coupe TuRb0 & BmW ///M5)

              Коментар


                #8
                YAROSHKH написа:
                Yavor написа:
                Бе тия Ферарита с много малки акумулатори бре - 74-77Ah Благодаря, каталога е супер.
                Ами, в завода слагат акумулатори с истински параметри - които си отговарят на описаното по табелките - стартов ток и тем подобни....На акумулаторите по нашите магазини, само мощността им е вярна. А, стартовият ток е под всякаква критика! Предишната кола беше GOLF 2, 1.6. Карах го с 44 Ah. ПОсле му сложих 62 Ah, и се държеше по-зле от 44Ah !!! На вас какво ви говори това ? .... На оригиналният поне можех да разчитам. До едно време....
                Логично е този по слабият акумулатор да се държи по добре от по силният защото генератора е сметнат за всяка кола с какъв ток да го зарежда и когато ти е по голям акумулатора генератора произвежда ток с 12-13.8 V но със малък ампераж и след време по големият акумулатор се прецаква.

                Коментар


                  #9
                  Абе, какво му е логичното ?! Това е акумулатор, не тежест че да тежи. Като се напълни, и генератора няма вземане-даване. да не говорим, че по време на движение, той самозатваря веригата. А, генератора произвежда толкова ток, колкот е потреблението. Сиреч, при палене , акумулатора отдсава известно колчиество заряд, после по време на движение, генератора подава ток до запълването на капацитета на акумулатора. Впоследствие натоварването на генератора е самотолкова, колкото е потреблението на елсистемата ! Какви са тия глупости, че големият акумулатор натоварвал генератора ? Това е вярно , само когато акумулатор е сдал багажа, и се явява консуматор...Затваря веригата в себе си . Но, такива акумулатори се изхвърлят..А, ти , с какви каумулатори караш ? да не би да събираш изхвърлените ?! Тогава обяснението ти , е напълно логично ....
                  FIAT Punto '94, 1.1 Petrol

                  Коментар


                    #10
                    Здравейте, понеже и аз вече съм за нов акумулатор започнах да чета тази изключително важна тема. От мненията обаче се озадачих, защото за втори път разбирам, че не трябва да се слага по-мощен/Аh+/ акумулатор от предписаното. За съжаление аз до сега съм карал конвенционални дизели и за тях бе много важно акумулатора да е със силен стартов ток и самият той да е мощен. Обаче след като се качих на JTD разбрах, че мога да стартирам мотора и след половин час работа на СД-то и без повторно подгряване...въртя и пали, а после и един приятел ми каза ,че не е хубаво да съм с 73Аh при предписани 60-63Ah.Въпроса ми е:каква е разликата между обслужваем и необслужваем? И кой от двата вида е по-рентабилен, защото преди години на един уж умрял акумулатор само му напълних клетките с дистилирана вода и се прероди за още една зима? И последно ако е възможно,колегите с JTD да споделят с коя марка карат и от коя марка са най-доволни?
                    Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                    Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                    http://www.keepfighting.ms

                    Коментар


                      #11
                      Според мен при ноеблужваемия ще имаш най-малко ядове ако тръгнеш да търсиш гаранция.Другия май иска периодични заверки.Най добрия избор за теб (лично мнение)
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        Аз заложих на Varta Silver Dynamic със значително усилен стартов ток и някакви специални форми на панелите вътре, за да не се разрежда лесно. Сега ще му е трета зима и до сега не е свалян от колата за дозареждане, държи се прилично.

                        Коментар


                          #13
                          На моето Стило сложих преди месец Ексайд 74Аh със 680А стартов ток и за момента се държи добре, зимата ще видим как ще е, а пък и алтернатора успява да го зарежда нормално въпреки че и на мен по каталог ми дават 63Ah/610A.
                          Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                          Коментар


                            #14
                            Моят акумолатор не помня марката но знам че е 72ahяья 680A стартов ток и също нямам ядове до сега имам го от 3 години .Оригиналният си беше 60ah .
                            преди FIAT-BRAVO1.9JTD сега FIAT-MAREA1.8-16v

                            Коментар


                              #15
                              Airfan написа:
                              Сега ще му е трета зима и до сега не е свалян от колата за дозареждане, държи се прилично.
                              Това изобщо не е добре.Премери му гъстотата на електролита и сподели колко е.
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар

                              Working...
                              X