Като гледам колко теми има за акумулатори само на последната страница от този подфорум....Ето ви линк а каталог на Бош за това което се вгражда фабрично в повечето коли.http://pr_00f.clubalfaromeo.com/Foru...ry_catalog.pdfГледайте колонка S5.Каталога е само референция и не е реклама на гореспоменатата фирма.Благодарности на spe4elist от Алфа форума.п.с Ако мод екипа прецени може да я направи важна, поне докато мине зимата
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какъв акумулатор е нужен за вашата кола/Каталог
Collapse
X
-
Yavor написа:Бе тия Ферарита с много малки акумулатори бре - 74-77Ah Благодаря, каталога е супер.FIAT Punto '94, 1.1 Petrol
Коментар
-
Re: Какъв акумулатор е нужен за вашата кола/Каталог
pr_00f написа:п.с Ако мод екипа прецени може да я направи важна, поне докато мине зимата
Коментар
-
Re: Какъв акумулатор е нужен за вашата кола/Каталог
Inessita написа:pr_00f написа:п.с Ако мод екипа прецени може да я направи важна, поне докато мине зимата
Коментар
-
YAROSHKH написа:Yavor написа:Бе тия Ферарита с много малки акумулатори бре - 74-77Ah Благодаря, каталога е супер.
Коментар
-
Абе, какво му е логичното ?! Това е акумулатор, не тежест че да тежи. Като се напълни, и генератора няма вземане-даване. да не говорим, че по време на движение, той самозатваря веригата. А, генератора произвежда толкова ток, колкот е потреблението. Сиреч, при палене , акумулатора отдсава известно колчиество заряд, после по време на движение, генератора подава ток до запълването на капацитета на акумулатора. Впоследствие натоварването на генератора е самотолкова, колкото е потреблението на елсистемата ! Какви са тия глупости, че големият акумулатор натоварвал генератора ? Това е вярно , само когато акумулатор е сдал багажа, и се явява консуматор...Затваря веригата в себе си . Но, такива акумулатори се изхвърлят..А, ти , с какви каумулатори караш ? да не би да събираш изхвърлените ?! Тогава обяснението ти , е напълно логично ....FIAT Punto '94, 1.1 Petrol
Коментар
-
Здравейте, понеже и аз вече съм за нов акумулатор започнах да чета тази изключително важна тема. От мненията обаче се озадачих, защото за втори път разбирам, че не трябва да се слага по-мощен/Аh+/ акумулатор от предписаното. За съжаление аз до сега съм карал конвенционални дизели и за тях бе много важно акумулатора да е със силен стартов ток и самият той да е мощен. Обаче след като се качих на JTD разбрах, че мога да стартирам мотора и след половин час работа на СД-то и без повторно подгряване...въртя и пали, а после и един приятел ми каза ,че не е хубаво да съм с 73Аh при предписани 60-63Ah.Въпроса ми е:каква е разликата между обслужваем и необслужваем? И кой от двата вида е по-рентабилен, защото преди години на един уж умрял акумулатор само му напълних клетките с дистилирана вода и се прероди за още една зима? И последно ако е възможно,колегите с JTD да споделят с коя марка карат и от коя марка са най-доволни?Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Airfan написа:Сега ще му е трета зима и до сега не е свалян от колата за дозареждане, държи се прилично.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар