Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пазате се от .... MOTUL ! ! !

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пазате се от .... MOTUL ! ! !

    Братовчеда онзи ден си Купи Motul от Prospeed 10W40 Synergie 6100 за бавареца............на сутринта като запали и............. колата работеше като моторна резачка . Такова тракане беше, че съседите, които бяха тръгнали за работа започнаха да се споглеждат и да се хилят. Лампата за маслото изгасна след 40 секунди работа .Колата е бензинова, но работеше като Трактор на един цилиндър . Веднага сменихме маслото с Yacco и всичко заспа . Просто не се чува как работи . Добре, че не счупи двигателя . Затова колеги - пазете се от - МОТУЛ...... да няма после основен ремонт . Утре ще звъня на Ники Златков да се разправям с него лично . Това си е чиста подигравка .Грешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Едва ли е баш "Motul".

    Коментар


      #3
      Ами да ти кажа баш МОТУЛ е пичага . Закупен от ОФИЦИАЛНИЯ ВНОСИТЕЛ - ПРОСПИИД, сещаш ли се ?

      Коментар


        #4
        Едва ли биха произвели боклуци. Има нещо мръсно в рамките на България.

        Коментар


          #5
          Motul е било само името на опаковката :D
          == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

          На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

          Коментар


            #6
            Абе prospeed хич не са случайни! Да не е била температурата под -10 градуса сутринта ?
            ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
            // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

            Коментар


              #7
              Re: Пазате се от .... MOTUL ! ! !

              Toronto написа:
              Братовчеда онзи ден си Купи Motul от Prospeed 10W40 Synergie 6100 за бавареца............на сутринта като запали и............. колата работеше като моторна резачка . Такова тракане беше, че съседите, които бяха тръгнали за работа започнаха да се споглеждат и да се хилят. Лампата за маслото изгасна след 40 секунди работа .Колата е бензинова, но работеше като Трактор на един цилиндър . Веднага сменихме маслото с Yacco и всичко заспа . Просто не се чува как работи . Добре, че не счупи двигателя . Затова колеги - пазете се от - МОТУЛ...... да няма после основен ремонт . Утре ще звъня на Ники Златков да се разправям с него лично . Това си е чиста подигравка .
              Не ти е виновно маслото,а масления филтър.

              Коментар


                #8
                Re: Пазате се от .... MOTUL ! ! !

                Stefan Hadjov написа:
                Не ти е виновно маслото,а масления филтър.
                И аз съм на същото мнение, филтъра просто не е задържал маслото и сутринта наново се е пълнила маслената система :D А относно това масло имам над 100к с него (с рено) и никакъв проблем.

                Коментар


                  #9
                  Със същото масло карам дизеляка вече 4 години и не съм имал подобни проблеми!
                  Frontera Sport, X20SE март 1998

                  Коментар


                    #10
                    масло

                    същото могжа и да кажа за ТУТЕЛА от по евтиното не е а стуено време
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Мотула и аз не го одобрявам. Дори ф-ра да е бил без клапан, не може системата да се пълни 40сек. Пълни се за 3-4сек. и лампата гасне. Скоро замразявах разни масла, да ги видя за какво става въпрос и мотула от тази серия само че за дизел на -20гр. не можеше да изтече от буркана. А уж до -15(-20) не трябва да има проблем. Имаше още 5 масла и на нито едно друго не му се случи това Най добре се държа Политрон, след него Кастрол. Ето затова съм склонен да вярвам, че маслото изобщо не се е качило
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #12
                        Danchojn написа:
                        Мотула и аз не го одобрявам. Дори ф-ра да е бил без клапан, не може системата да се пълни 40сек. Пълни се за 3-4сек. и лампата гасне. Скоро замразявах разни масла, да ги видя за какво става въпрос и мотула от тази серия само че за дизел на -20гр. не можеше да изтече от буркана. А уж до -15(-20) не трябва да има проблем. Имаше още 5 масла и на нито едно друго не му се случи това Най добре се държа Политрон, след него Кастрол. Ето затова съм склонен да вярвам, че маслото изобщо не се е качило
                        Не е причина маслото.И М10Д да сложиш няма да имаш проблеми с качването.Филтъра е причина и нищо друго-МЕНТЕ!!!У нас винаги се търси телето под вола.Ако не е маслото,бензина или нафтата ще са виновни или в краен случай в катализатора.Позната песен.

                        Коментар


                          #13
                          Stefan Hadjov написа:
                          Danchojn написа:
                          Мотула и аз не го одобрявам. Дори ф-ра да е бил без клапан, не може системата да се пълни 40сек. Пълни се за 3-4сек. и лампата гасне. Скоро замразявах разни масла, да ги видя за какво става въпрос и мотула от тази серия само че за дизел на -20гр. не можеше да изтече от буркана. А уж до -15(-20) не трябва да има проблем. Имаше още 5 масла и на нито едно друго не му се случи това Най добре се държа Политрон, след него Кастрол. Ето затова съм склонен да вярвам, че маслото изобщо не се е качило
                          Не е причина маслото.И М10Д да сложиш няма да имаш проблеми с качването.Филтъра е причина и нищо друго-МЕНТЕ!!!У нас винаги се търси телето под вола.Ако не е маслото,бензина или нафтата ще са виновни или в краен случай в катализатора.Позната песен.
                          Но това означава да е задръстен! Нали са го сменили, колата е работила и на следващата сутрин е станал проблема. Най-добре да го проверят ф-ра, ако не са го изхвърлили. А и колегата не споменава, като са сменили маслото, сменили ли са ф-ра.Поздрави!
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            #14
                            Каквото и масло да турят в картера-филтъра е виновен.

                            Коментар


                              #15
                              Нека колегата каже, сменил ли е филтъра, когато е налял Яко-то.
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар

                              Working...
                              X