Колеги, мога да си взема такова масло за скоростната кутия без пари, понеже не съм много запознат обаче, искам да питам по информираните дали ще има някакъв проблем да карам с такова.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Масло за скоростна кутия - 80W90
Collapse
X
-
д
Гледай сега колега ,никой няма да ти каже слагай,щом не е по-книжка,но принципно няма какво да стане ако караш с такова.По книжка на тебе ти дават пълна синтетика 75В90,което е най-доброто ,но и това да сложиш няма да го забележиш.Това което цитираш е минерално и ако не я ръчкаш колата няма да имаш проблем,ама ако си състезател малко скоростната кутия няма да го харесаАз на твое място не бих го сложил,щото един път се сменя масло на скорости и нека да е хубаво да го еба. :D Но ако наистина ти е стиснато дупето ,и не ти се дават пари,слагай го
щото помня ,че пак си беше правил някви ескперименти и май беше сложил ако не се лъжа за автоматици масло
Nissan Primera 1.6 16v P11
ex.Fiat Bravo 1.6 16v
Коментар
-
Дянко очаквам отзиви за маслото след интервенцията.
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Здравейте,
ново питане по същия въпрос?
batproho написа: Преглед на мнениетоДянко очаквам отзиви за маслото след интервенцията.
Ако Дянко си спомня, дали е имало проблем тогава, сега е момента да казва
При нас историята е такава, че капе масло по една-две капчици масло на плочките след всяко каране. Отича се по тая плоча или тоя детейл, който е на снимката по-долу и един колега от форума ме посъветва преди време да сваля капака, който се вижда като се махне предна лява гума..., направо ще го цотирам:
pi4_s_bravo написа: Преглед на мнениетоТака като гледам тече от силикона между плочата и скоростната кутия- за да се оправи се източва маслото, сваля се капака , развиват се гайките на 2-та вала, вилката за 5-та скорост, махат се зъбните колела със синхронизаторите и муфата, и чак тогава можеш да свалиш плочата. Обезмаслява се хубаво със спрей за почистване на спирачки , нанася се силикон ,слага се плочата, зъбните колела ,вилка и другите неща, маже се силикон на капака върху плочата където ляга и се стяга всичко.
Да отвия тея двата болта на снимката, които съм посочил, да обезмасля и почистя добре. Да използвам някой маслоустойчив силикон и да намажа ъгъла с него отвън. После слагам това руското масло, само него 80W90. Пробвам няколко дни, дали ще капе, ако капе ща не ща тръгвам по дългия път и го правя както трябва, но приемам всякакви съвети за закърпване на положението за момента.
Поздрави!
Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
-
Червен силикон вместо гарнитура на капака на скоростите Fiat BRAVA 1.6
Мерси колега,
покрай твоето мнение се зачетох по-обстойно в интернет за маслата за скоростните кутии и се оказва на теория, че GL-5 е агресивно към цветните метали в кутията.
Реших все пак да се захвана сам и взех да разглобявам. В крайна сметка не можах да развия тея неща, които ПИЧът с браво е написал и реших само да сложа силикон на капака и да подмажа отвън, както съм отбелязъл в предното мнение. Стават два-три дена не виждам да таи масло, но и колата я караме в града по 5-10 км на ден. На извънградско като загрее добре и се врътне по-дълъг пробег да се надявам, че няма да капе повече.
Всъщност маслото беше едно жълтеникаво-светло кафяво, сменяно е преди около две години, октомври 2015 със смяна на съединителя тогава. Сега се учудвам, защо е толкова черно; по-черно от двигателно масло на 20к? На пробката имаше малко тиня полепнала от стружки, но нищо фрапиращо. Тая кутия си вие при подаване на газ, с пускането на газта виенето спира. Мисля, че е от нея, но така не съм търсил задълбочено от какво е.
В едно шише от кола събрах каквото изтече в тенджарата, разля се и по земята естествено, но не очаквах под капака да има нещо останало, но такава му била конструкцията.
Беше около 1,5 литра сравнено с друго шише от кола и вода налята с канче. После по същия метод от старата опаковка долях до към 1,8 литра в шишето с идеята, че или ще стигне, ако кутията е напълно празна или ще прелее, ако е останало нещо. В АУТОДАТА го дават 1,8L.
Ами наля си се, не преля? Колата беше на крик вдигната от левеия край. Нямах повече масло, а се разубедих да наливам GL-5, стегнах пробките и тва е.
В крайна сметка за близо година и нещо да е изкапало около 200-350мл, според това което източих, това което разлях и това което додадох. С една дума, хич да не го бях пипал нямаше да е толкова фатално.
Но воден от приказката "капка по капка-вир...", мислех че загубата ще е била повече.
Сложих червен термо-устойчив силикон за двигатели, на него пише, че не се влияе от автомобилни течности и е указано изрично, че става за уплътняване на скоростни кутии-марка "Титан", можи би е полска.
Това за сега.
Поздрави!
Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар