Колеги, мога да си взема такова масло за скоростната кутия без пари, понеже не съм много запознат обаче, искам да питам по информираните дали ще има някакъв проблем да карам с такова.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Масло за скоростна кутия - 80W90
Collapse
X
-
д
Гледай сега колега ,никой няма да ти каже слагай,щом не е по-книжка,но принципно няма какво да стане ако караш с такова.По книжка на тебе ти дават пълна синтетика 75В90,което е най-доброто ,но и това да сложиш няма да го забележиш.Това което цитираш е минерално и ако не я ръчкаш колата няма да имаш проблем,ама ако си състезател малко скоростната кутия няма да го хареса Аз на твое място не бих го сложил,щото един път се сменя масло на скорости и нека да е хубаво да го еба. :D Но ако наистина ти е стиснато дупето ,и не ти се дават пари,слагай го щото помня ,че пак си беше правил някви ескперименти и май беше сложил ако не се лъжа за автоматици маслоNissan Primera 1.6 16v P11
ex.Fiat Bravo 1.6 16v
Коментар
-
Дянко очаквам отзиви за маслото след интервенцията .Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Здравейте,
ново питане по същия въпрос?
batproho написа: Преглед на мнениетоДянко очаквам отзиви за маслото след интервенцията .
Ако Дянко си спомня, дали е имало проблем тогава, сега е момента да казва
При нас историята е такава, че капе масло по една-две капчици масло на плочките след всяко каране. Отича се по тая плоча или тоя детейл, който е на снимката по-долу и един колега от форума ме посъветва преди време да сваля капака, който се вижда като се махне предна лява гума..., направо ще го цотирам:
pi4_s_bravo написа: Преглед на мнениетоТака като гледам тече от силикона между плочата и скоростната кутия- за да се оправи се източва маслото, сваля се капака , развиват се гайките на 2-та вала, вилката за 5-та скорост, махат се зъбните колела със синхронизаторите и муфата, и чак тогава можеш да свалиш плочата. Обезмаслява се хубаво със спрей за почистване на спирачки , нанася се силикон ,слага се плочата, зъбните колела ,вилка и другите неща, маже се силикон на капака върху плочата където ляга и се стяга всичко.
Да отвия тея двата болта на снимката, които съм посочил, да обезмасля и почистя добре. Да използвам някой маслоустойчив силикон и да намажа ъгъла с него отвън. После слагам това руското масло, само него 80W90. Пробвам няколко дни, дали ще капе, ако капе ща не ща тръгвам по дългия път и го правя както трябва, но приемам всякакви съвети за закърпване на положението за момента.
Поздрави!
Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
-
Червен силикон вместо гарнитура на капака на скоростите Fiat BRAVA 1.6
Мерси колега,
покрай твоето мнение се зачетох по-обстойно в интернет за маслата за скоростните кутии и се оказва на теория, че GL-5 е агресивно към цветните метали в кутията.
Реших все пак да се захвана сам и взех да разглобявам. В крайна сметка не можах да развия тея неща, които ПИЧът с браво е написал и реших само да сложа силикон на капака и да подмажа отвън, както съм отбелязъл в предното мнение. Стават два-три дена не виждам да таи масло, но и колата я караме в града по 5-10 км на ден. На извънградско като загрее добре и се врътне по-дълъг пробег да се надявам, че няма да капе повече.
Всъщност маслото беше едно жълтеникаво-светло кафяво, сменяно е преди около две години, октомври 2015 със смяна на съединителя тогава. Сега се учудвам, защо е толкова черно; по-черно от двигателно масло на 20к? На пробката имаше малко тиня полепнала от стружки, но нищо фрапиращо. Тая кутия си вие при подаване на газ, с пускането на газта виенето спира. Мисля, че е от нея, но така не съм търсил задълбочено от какво е.
В едно шише от кола събрах каквото изтече в тенджарата, разля се и по земята естествено, но не очаквах под капака да има нещо останало, но такава му била конструкцията.
Беше около 1,5 литра сравнено с друго шише от кола и вода налята с канче. После по същия метод от старата опаковка долях до към 1,8 литра в шишето с идеята, че или ще стигне, ако кутията е напълно празна или ще прелее, ако е останало нещо. В АУТОДАТА го дават 1,8L.
Ами наля си се, не преля? Колата беше на крик вдигната от левеия край. Нямах повече масло, а се разубедих да наливам GL-5, стегнах пробките и тва е.
В крайна сметка за близо година и нещо да е изкапало около 200-350мл, според това което източих, това което разлях и това което додадох. С една дума, хич да не го бях пипал нямаше да е толкова фатално.
Но воден от приказката "капка по капка-вир...", мислех че загубата ще е била повече.
Сложих червен термо-устойчив силикон за двигатели, на него пише, че не се влияе от автомобилни течности и е указано изрично, че става за уплътняване на скоростни кутии-марка "Титан", можи би е полска.
Това за сега.
Поздрави!
Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар