Зависи какво е маслото ако е за 15 000 няма проблем
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
АНКЕТА Карате ли повече от 10 000 км с едно масло ?
Collapse
X
-
Виж бейби не сме глупаци,
ние сме отбор от здравеняци.
Да бъдеш с нас знам, че го желаеш,
така че качвай се на дансинга и започвай да играеш!
http://www.youtube.com/watch?v=UDWnMXzgeZo
-
И аз карам на газ обаче гледам да го сменя към 10000км. Интересното е че Селенията Голд наистина става черно още към 6-7 хил километра....(аз карам предимно градско) А сега съм с ЕЛФ-на 7000км е и не е каквото беше Селенията(катран)...така и не разбрах това хубаво ли е? Ако е добре да има отмиващи свойства как да съм доволен като трябва да го сменям на 5000км иначе както казва колегата Riki888 не може да минава и през филтър и така на татъка... Та за това мисля че ELF-а е по-добро(то също почерня но не толковаче да иска смяна предварително)Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
на Бравата го сменях на 10 - 12000на новата таратайка от АутоИталия са написали 15 000 или една годинано в книжката, която е на английски пише 30 000 или две годинив началото мислех да го сменя на 10 000, но като помислих и се отказахкато стане на 1 година ще го сменя, тъкмо ще е на 12 - 13 000 км
Коментар
-
4000 километра пробег на година предполага, че в дълги периоди, особено през зимата, колата не се движи. Така логично идва отговорът, че някъде февруари-март на следващата година, когато я изкараш от гаража да я поразтъпчеш след дългата зима, трябва да й смениш и маслото, което от бездействие ще е позагубило ефективността си.Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
sugarboy написа:4000 километра пробег на година предполага, че в дълги периоди, особено през зимата, колата не се движи. Така логично идва отговорът, че някъде февруари-март на следващата година, когато я изкараш от гаража да я поразтъпчеш след дългата зима, трябва да й смениш и маслото, което от бездействие ще е позагубило ефективността си.
Коментар
-
Почити няма смяна която да съм направил точно на 10хил.км. Колата е в едно постояно движение и докато се усетя и съм минал 1000-2000км. отгоре Все пак трябва да го планирам кога ми е удобно да го сменя това не винаги съвпада с предстоящи задачи свързани с пътуване.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
аз май вече съм писал преди в тая тема,не помня вече,затова ще кажа пак-досега извърших една смяна на тази кола и я направих на12000 не е фатално да се минат 1000-2000 км,особено ако колата се кара често. А колкото до колегата,който изминавал само по 4хил на година-сменяй си маслото на към 5 хиляди,не е добре да стоиш повече от година,година и нещо с едно масло,то и без да я караш много,пак губи от свойствата си доколкото ми е известноex.Мареа ТД100
Коментар
-
Относетелно е ... много зависи от мотора има някои мотори и 10 000 им е много аз съм със Valvoline и уж го дават 15000 да се кара но...едва ли ще го направя това нещо а селенИята като я сложа и си я пиива моя мотор и като дойде време за смяна маслото дори не прилича на масло крайно съм разочарован от селенИя и не го ползвам карам само Valvoline и нямам никви проблеми а и в книжката не пише "ако колата ти е превъртила един път километража и е дошло време пак да показва 100 000 км да караш 20 000 км с едно масло" , така че... повече от 10 000 не мисля че е добра идея дори и за добре поддържани двигателиFiat Bravo 1.6 16v 103HP + ГИ Lovato
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар