Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

АНКЕТА Карате ли повече от 10 000 км с едно масло ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    АНКЕТА Карате ли повече от 10 000 км с едно масло ?

    Така .. вече имам чувството че ме набутват !слагам селениа голд - пише пробег 15 000 кмобаче сервиза казаха сменяш на 10 000 км !тоест ще давам 50% повече за масло така ли излиза ?! Има едно селениа 20к с пробег 20 000 викат и това се сменя на 10 000км бе пич !!аз викам абе ееееее ти ли разбираш повече или инжинерите химици създали маслото и написали опаковката !ПОСЪВЕТВАЙТЕ МЕ !да си карам ли 15 000 км (със голда) и после да си сложа селения 20к и да си карам 20 000 км и това е .. какво ще кажете ?! добавих анкета, малко късно но все пак
    Bravo GT 1.8

    #3
    На мен не ми се рискува много да карам над 10 000 км . И за това си го сменям когато му дойде времето :D
    Grande Punto 1.3 75 hp
    Croma 1.9 Multijet 150 hp

    Коментар


      #4
      ако го дават за 15000 км значи толкова ще карам !
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD, 16V m-jet '04
      Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD '04; Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD '01; Ex Fiat Coupe 2.0 '95; Ex Fiat Tipo 1.6 i.e. '93; Ex Fiat 131 Mirafiori 1.4 i.e. '82; Ex Opel Vectra C 1.9 CDTI '05 Elegance, Automatic

      Коментар


        #5
        Според мен зависи основно от двигателя, не от маслото (евентуално от условията на експлоатация, ако са различни от нормалните). За всеки двигател производителят е определил масло с определени характеристики, което трябва да се ползва и на какъв период от време и километри да се сменя. За моето Пунто jtd се казва: 20 000 км или 1.5 години, което настъпи първо. Аз го спазвам. А маслото ми е 5W30(или 40, в момента не се сещам).

        Коментар


          #6
          Аз го сменям под 10000. Все пак колко ще караш с едно масло зависи не само от маслото ами и от състоянието на двигателя.Започне ли да става много черно маслото значи трудно ще минава през масления филтър. И след филтъра налягането става по-малко поради съпротивлението на задръстения филтър. Освен това замърсено масло като циркулира има риск да се получат отлагания в маслената магистрала и се намалява нейната пропускателна способност.В резултат със течение на времето - намалено смазване и ускорено износване на двигателя.
          Bravo 1.6 / 16

          Коментар


            #7
            Не съм надвишавал 10 000,сменям си го винаги около 9100 или 9200 км. Иначе на сегащното ми масло му дадоха 10 000 пробег от сервиза .
            Уважавам тези,които ме уважават!
            Clube do Marea!

            Коментар


              #8
              Riki888 написа:
              Аз го сменям под 10000. Все пак колко ще караш с едно масло зависи не само от маслото ами и от състоянието на двигателя.Започне ли да става много черно маслото значи трудно ще минава през масления филтър. И след филтъра налягането става по-малко поради съпротивлението на задръстения филтър. Освен това замърсено масло като циркулира има риск да се получат отлагания в маслената магистрала и се намалява нейната пропускателна способност.В резултат със течение на времето - намалено смазване и ускорено износване на двигателя.
              Би ли дефинирал степента "много черно"? За да не излезе, че се заяждам - ще кажа в каква връзка питам.Както неведнъж е коментирано тук - една от функциите на маслото е да поема нагари и отлагания - т.е. да има отмиващи свойства.Ако ти е бистро маслото след пробег 1000 км. да речем - това не е повод за радост, а белег за кофти масло.
              VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
              VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
              VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
              VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
              Нека Силата на бъде с Нас...

              Коментар


                #9
                Специално за автора не темата Селения голд изобщо не е върха на сладоледа и аз лично не бих рискувал да карам 15к км с него.Но пък избора си е личен.С тези цени на колите напоследък
                Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

                Коментар


                  #10
                  kiro_of_the_day написа:
                  Riki888 написа:
                  Аз го сменям под 10000. Все пак колко ще караш с едно масло зависи не само от маслото ами и от състоянието на двигателя.Започне ли да става много черно маслото значи трудно ще минава през масления филтър. И след филтъра налягането става по-малко поради съпротивлението на задръстения филтър. Освен това замърсено масло като циркулира има риск да се получат отлагания в маслената магистрала и се намалява нейната пропускателна способност.В резултат със течение на времето - намалено смазване и ускорено износване на двигателя.
                  Би ли дефинирал степента "много черно"? За да не излезе, че се заяждам - ще кажа в каква връзка питам.Както неведнъж е коментирано тук - една от функциите на маслото е да поема нагари и отлагания - т.е. да има отмиващи свойства.Ако ти е бистро маслото след пробег 1000 км. да речем - това не е повод за радост, а белег за кофти масло.
                  и аз веднъж така се радвах и като ми го казаха това ми овяхна усмивката. А по темата - сменям го или точно или 1000 км. по рано за да ми е мирна главата
                  Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
                  Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

                  Коментар


                    #11
                    А на дизела маслото става чернилка още на първите 100-200 км
                    Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                    ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

                    Коментар


                      #12
                      Според мен по-голямо значение има как караш колата. Ако караш предимно на дълъг път си го сменяй на 10, 15, 20000км, колкото си пише.Но ако караш почти само градско и на къси разстояния като мен си го сменяй по-рано.А за цвета на маслото - ми няма как да е 6истро по-принцип, защото няма какда източиш всичкото старо масло, винаги остава малко. И като се омешат и новотостава черно.
                      Ex Fiat 126P
                      Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
                      Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
                      Alfa Romeo 147 1.6 TS
                      Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

                      Коментар


                        #13
                        trace написа:
                        Според мен по-голямо значение има как караш колата. Ако караш предимно на дълъг път си го сменяй на 10, 15, 20000км, колкото си пише.Но ако караш почти само градско и на къси разстояния като мен си го сменяй по-рано.А за цвета на маслото - ми няма как да е 6истро по-принцип, защото няма какда източиш всичкото старо масло, винаги остава малко. И като се омешат и новотостава черно.
                        промивашите маниики са вариант но то пък неможе всеки път
                        Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
                        Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

                        Коментар


                          #14
                          pr_00f написа:
                          А на дизела маслото става чернилка още на първите 100-200 км
                          А, виж тук си в грешка.

                          Коментар


                            #15
                            Може и да си прав, ще си сменя очилата.Следващата седмица ще сменям и ще го гледам всеки ден
                            Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                            ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

                            Коментар

                            Working...
                            X