Пробега на маслата е даден в км./ при условно среден режим на натоварване/ а не във време-месеци или години, така че като ти стои колата по вече време на място/ колега Vipeer/ няма логика да го сменяш по рано.А иначе колкото по рано толкова по добре за двигателя.Ако прехвърлиш пробега нищо няма да и стане за момента но скъсяваш общо живота на мотора.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
АНКЕТА Карате ли повече от 10 000 км с едно масло ?
Collapse
X
-
хахаха често ми се случва в това забързано ежедневие на 2 пъти се случва съвсем случайно да погледна и оп тя станала на 12 000 и последния път на 13 000 и как го видях имаше съвсем малка капчица масълце на щеката иначе нямаше да се сетя че е отработено вечеДушата в рая на Фиата оборотомера до края!
FIAT BRAVO 1.8GT
FIAT BRAVO 1.9TD ex
Коментар
-
Ами аз на моята (Опел Вектра ’08 ) все на 15 000 го сменям +- 1500 км. Даже последния път го смених на 18000 и никакви проблеми за гаранцията. Според мен маслото трябва да си се сменя на колкото си пише, иначе само още повече замърсявате екологично (защото не вярвам някой да спазва изискванията за рециклиране). Що се отнася за състоянието на двигателите- ето ви нещо за размисъл. На старите Чавдарки (не сетра, а тези с двигателя отпред) някога бяха остановили, че двигателя се запазва и върви по-добре с отработено масло. И сипваха наистина изгоряло масло.След като днес смених маслото на Стилото на девойката ми със Селения Голд, ще го сменя пак след 15К км.Fiat Stilo 1,9 JTD, 2004
----------------------------
Ignorance is a bliss
Коментар
-
Sev написа:на Бравата го сменях на 10 - 12000на новата таратайка от АутоИталия са написали 15 000 или една годинано в книжката, която е на английски пише 30 000 или две годинив началото мислех да го сменя на 10 000, но като помислих и се отказахкато стане на 1 година ще го сменя, тъкмо ще е на 12 - 13 000 км
Коментар
-
bobis написа:Пробега на маслата е даден в км./ при условно среден режим на натоварване/ а не във време-месеци или години, така че като ти стои колата по вече време на място/ колега Vipeer/ няма логика да го сменяш по рано.А иначе колкото по рано толкова по добре за двигателя.Ако прехвърлиш пробега нищо няма да и стане за момента но скъсяваш общо живота на мотора.YACCO - МАСЛАТА НА СВЕТОВНИТЕ РЕКОРДИ
- всички видове масла за Автомобили, Мотоциклети, Трансмисии
- Антифризи, Спирачна течност
Коментар
-
janyboy написа:Elf TD 10w-40 на 8500-9000 км.Смея да твърдя че е доста добро масло.От смяна до смяна не доливам грам.Сега мисля да сложа Yacco VX500 10W-40.YACCO - МАСЛАТА НА СВЕТОВНИТЕ РЕКОРДИ
- всички видове масла за Автомобили, Мотоциклети, Трансмисии
- Антифризи, Спирачна течност
Коментар
-
YACCO-BG написа:janyboy написа:Elf TD 10w-40 на 8500-9000 км.Смея да твърдя че е доста добро масло.От смяна до смяна не доливам грам.Сега мисля да сложа Yacco VX500 10W-40.
Коментар
-
janyboy написа:Да ти кажа аз бях се навил за VX600(давате го че не е 100% синтетика),но размислих и ще си взема VX500(давате го 100% полусинтетика).Да мотора е комън рейл,но е старичък вече.Плюс това не е чак толкова студено в БГ през зимата.Не вярвам да стане под -30 градуса.Наистина VX600 има по-добри характеристики,но и тези на VX500 ме устройват.А и тенденцията при смяната на маслата е : пълна синтетика-полусинтетика-минерално(никога не бих си сложил такова дори и на 400 000км), а не обратното.YACCO - МАСЛАТА НА СВЕТОВНИТЕ РЕКОРДИ
- всички видове масла за Автомобили, Мотоциклети, Трансмисии
- Антифризи, Спирачна течност
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар