Мой познат които се занимава с автоасти казва за него - "Е няма така GAT" ....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за масло IGAT ( I.G.A.T.)
Collapse
X
-
Аааа,нямам интерес ,аз не работя на процент. Обаче продаваме огромни количества IGAT и хората ,които го купуват са си доволни. Даже един клиент-колега ми сподели ,че изследвали масло Castrol и масло Prista в някакъв център към БАН . Резултатът бил ,че имат 1 към 1 еднакви качества и свойства. Та просто мисълта ми беше ,че човек трябва да си подбере споре двигателя масло с подходящи спецификации и вискозитет. Това е по-важно ,отколкото дали маслото е Mobil , Castrol , Valvoline и т.н....Моля,пишете малко по-грамотно...
Коментар
-
Мисля, че всичко това което написа си е жив спам. Ако попитаме контрабандистите на масло , както и техниците на кораби, и за М10 има страхотно търсене. Също и ПРИСТА ОИЛ продават невеоятни количества... Но всичко това не е показател за качество и стабилност на масло. Прросто показва, че все още има търсене на евтини масла, и хората са склонни да правят компромиси с качеството . А, също предполагам, че голяма част от клиентите ти препоръчват 10w40 за коли над 100хил км, или по-стари от 3 години .. А 5w40препоръчват само за коли до 5 хил км.... Да не говоря, че най-продаванато масло , и съответно най-препоръчвано е 15w40, което направо си УБИВА двигателя зимата. И надали са чували за миещи свойства на маслото, лепливост на маслото , устойчивост на стареене, устойчивсот на прегряване, алкален резерв.... Препоръчвам ти да си напрвиш експеримент с клиентите си - питай ги за тези неща, и нека да го сравнят с други марки. Сам ще се убедиш , всъщност колко МАЛКО познават те маслата. А за изгодата - тя е ясна - 30 % отстъпка. Затова са и доволни.... Не се заяждам, просто бях Търговски Представител в твоята фирма, преди това бях автомонтьор и доста съм с есблъсквал с масла, както и различни тълкувания за качества. Даже на лични , мога и малко клюки да ти пусна за I.G.A.T. Ама са си от кухнята и затова няма да ги споделя тук. Исках да видя кой какъв опит има от това масло, т.к. самият се двоумя заслужава ли си да спестя малко пари и да налея от него.А в БАН предполагам какви тестове са направили ...чак едно към едно .. да съвпаднат... Пуснали са на приятелска основа една четирисъчменна машина, понагряли го малко да му измерят вискозитета... В Университета установихме същото - всички са еднакви ! М10 не се различава от CASTROL ...FIAT Punto '94, 1.1 Petrol
Коментар
-
Малко е стара темата, но да се намеся. Малко хора от пишещите в този форум нямат представа, че колата им от завода излиза с 10 на 40 и си сипват 5 на 40. Това е температурен индекс на полусинтетично масло с което трябва да се кара този мотор поради ред причини и изчисления от хора които имат минимум 2 висши образования . Но българина е прост човек и си сипва пълна синтетика на стария износен мотор понеже не му го ядяла колата......... Жалко, че маслената помпа прави едно налягане и един маслен филм с полусинтетика и съвсем друго с пълна синтетика. Много сипват минерално масло когато започне да им харчи колата... Пак грешка. Гледайте какъв вид масло се препоръчва за вашия мотор, на колко хиляди да се сменява. В книжката пише какъв вискузитет за какви температури. За ЖТД мотора е 10 на 40 заводски! Да не казвам за всички модели на браво понеже не съм сигурен за ХГТ.Игат е препоръчано oт AUDI VW (ROWE) но да немците не се хвалят с много качествени масла казват някой и сипват мотул и кастрол ............... Хитри сте като цяло стадо лисици. Маслото не е обезмаслител да ви мие мотора от вътре. Ако не е сменявано редовно едно масло (10 000 или 1 година) нормално е да се получат парцали от окисляването му или да стане на грес. На бензинов мотор маслото не трябва да почернява бързо, това значи, че го пълно много бързо със сажди. При дизелите с турбина е нормално да почернее бързо понеже охлаждат турбото освен да го смазват . За качеството на маслото не мога да се изкажа много, сипвам го на баща ми на ауди 80 понеже не е скъпо а аудито си похарчва прилично, но не му чукат повдигачите с него. Стига да покрива нормите, а то трябва да ги покрива щом е допуснато на пазара, значи става да си го сипете в мотора.мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар