Става дума за колата от подписа.акумулатора съм решил да е 60 ампер часа , въпроса ми е дали да е Банер или Ексайд?за ексайда 2 год гаранция му дават , за другия незнам .... мерси предварително! Редактирано заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org
и аз по-скоро клоня към ексайд, но рекох да питам пак , нали да се намираме на приказка само че има и друг проблем , ширината му е 175 мм. а стария беше 160 мм. и в момента точно до акумулатора е сложен изпарителя на газовата. тей че тия 15 мм няма къде да ги сложа(както се изразява един колега от работата ми "няма вълна")
ми с Монбат съм втора година и няма мърдане...слушам на усилвател и паля без проблем зиме лете2 години гаранция
От 2 години се отказах да се занимавам/продавам/ с тех...Почнаха да дават проблеми малко след като им изтече гаранцията от 2г.доста оплаквания....Заложи на нещо от рода на Бош,Варта...вярно че малко повече пари,но пък си е добре....
LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
Grande Punto 1.2 LPG
Аз пък бих ти препоръчал Motorcraft... 9-годишен акумулатор, а все още работи добре на малката количка(която всъщност работи само на LPG)... На дизела му е трудно с него, за това му купих нов с по - голям ампераж "Арно" - пазарджишко производство, но Моторкрафта е железен... цената му също Ето, хората дават до 8 год. гаранция, но трудно се намират в БГ, а не липсват и ментаци...
M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Истината е в ZAP- шнайдер акумулатори.Имат сребърно калциеви необслужваеми. Аз съм с такъв и съм много доволен. http://zap.plСтруват 130 лв 55 ач и са по омалки като размери от обикновените акумулатори 55 ач.
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
От 30-ти Юли в МИЕТРУ почва прИмоция на акумулатори FAAM (май бяха полски) - със следните цени:45 Ah - 80,39 лв60 Ah - 107,99 лв80 Ah - 133,20 лв92 Ah - 154,80 лвОт скоро ги продават ... не знам отзиви ... 99,99 оловен оксид пише в брошурата.МОН БАТ до днес бяха на почти същите цени но се водят съответно 44, 62 и 75 Аh.А тези Банер - дори не съм ги чувал.
Сашо,писах ти и в нашата си говорилня,но се тих още нещо...Не взимай български,като им изтече гаранцията от 2 години и почват да дават фира...Варта ти писах къде има,има и други марки там в тоя магазин...За служебното муле-форда,съм ти казвал,с ексайд една година вече и неистово въртене на студен старт и не е мръднал едит: В магазина на полет 96 в Г.Оряховица знам следното нещо-българските акумулатори,освен,че не държат повече от 2..2,5 години имат и една особеност,обявения стартов ток НЕ е верен,както и големината им! Примерно ако пише 62 Ач той не е повече от 58...нещо такова било
ами аз имам и дръг въпрос.като купя въпросния акумулатор след това трябва ли да го зареждам и ако да колко часа.той тоя ексайд има "око" но все пак съм чел че е хубаво да се зареждат,щот не били на 100 % .
Всеки ще каже че е доволен от акумуалтора си... естествено, то за 2-3 години ако се скапе, значи е егати боклука долен. Без да правя реклама, и агитация, само факти ще съобщя. Акумулаторите с които излизат моделите браво/а/мареа ЖТД са ЕКСАЙД. За други модели не търдя, но за тези съм сигурен, защото Колегата ми , който купи мареа жтд 105 - 2000 година, миналата зима я купи, колата все още е с акумулатора, с който е излязла от завода, а именно - ексайд, с всички прикрепени към него документи за проверки, с логото на ФИАТ/Ланчия, и колата цяла зима палеше "като ужилена", с поне една изгоряла свещ. Акумулатор на 10 години Аз Бравата също я паля с ексайд.
ами и аз така бях чувал,че било добре да се заредят преди да се сложат,но като купувах за фордя,тоя ми каза,че били заредени и не им трябвало повече...тъй,че вече не знам кое колко е вярно
Коментар