Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проверихте ли си климатиците?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Malone написа:
    Та искам съвет от вас.Да отида ли да ми изпразнят цялата система, да ми сменят вентила сега и всичко да ми е наред или да изчакам да изтече фреона съвсем и при следващото пълнене да ми сменят вентила.
    Плащаш толкова, колкото липсва. Демек - ако отидеш сега ще платиш по-малко, отколкото ако отидеш след като фреона е избягал. Те така или иначе изпразват цялата система и я пълнят наново, като плащаш разликата, т.е. колкото са ти доляли.
    Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

    Коментар


      #17
      Моят е проверерен, закърпен и вакоумиран... Сега си чакам фреона и започва "ледена епоха" :D
      Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
      Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
      Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
      Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO

      Коментар


        #18
        ele, бих приел отговора ти за правилен, ако ремонтите се правят по този начин.Източва се фреона в друг "съд", прави се ремонта и после фреона се връща в системата, като заплащаш труда, частите и допълване, ако се налага.Наистина не знам, затова питам.Ако е така, ОК, ще го сменя веднага вентила.Мислех, че при ремонт, който налага изпразване на системата, губя наличния фреон задължително.
        .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
        www.cyxap.com

        Коментар


          #19
          Има специален инструмент с който може да се смени иглата без да се източва и да се губи фреона.
          Обичам си работата.

          Коментар


            #20
            Malone написа:
            Ще използвам темата, за да попитам.При проверка на климатика ми от мой приятел, нямам представа дали разбира или не, каза ми че налягането е добро и изходната температура била приемлива.Въпреки, че не съм много съгласен с него, приех нещата така.Въпроса ми е за друго.Когато разви ... не знам как се казва, пластмасовото капаче ми обърна внимание, че леко изпуска фреон системата.Това само при пуснат климатик ли ще се наблюдава, когато има налягане или малко по малко ще си изтече фреона и така.Та искам съвет от вас.Да отида ли да ми изпразнят цялата система, да ми сменят вентила сега и всичко да ми е наред или да изчакам да изтече фреона съвсем и при следващото пълнене да ми сменят вентила.Искам да ми отговорите съобразно сигурността на системата и комфорта при пътуване, парите не са ми в повече, но искам всичко да е наред и ще отида на сервиз, ако смятате че е наложително.
            много хора незнаят че всъщност когато компресора не работи налягането в системата е дори по високо!от там може да си отговориш сам на 1-я въпрос .. - да дори и да не рабори компресора налягане има - и то по-високо отколкото в работен режим - следователно ако въпросния винтил изпуска със сигурност изпуска и когато компресора не работи.
            Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
            Fiat Marea 1.6 16v

            Коментар


              #21
              абе сега я видях тая тема, и видях че един колега е писал пост че нещо му свири, като гаси колата. Моята го прави като я паля, едно изсвирване, мисля че някой ремък е хлабав и превърта когато паля(не всеки път), но сега когато видях това, доста се замислих. Може ли наистина причината да е от климатика?
              Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
              Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

              Коментар


                #22
                и при мен се получава едно свистене , само че като изключа климатроника.трябва ли да се тревожа за това нещо или ..... извинявам се ако звучи тъпо , но грам не вдявам от климатична система и прочие... поздрави !
                Citroen Xsara 1.9 TD 90 hp

                ex - Fiat Tempra 1.6 i.e. 75 hp

                Коментар

                Working...
                X