Преди известно време си купих Фиат Браво 1.2, 16 V. При отварянето на капачката на маслото,вътре всичко се беше спекло,маслото беше на боза и на дъното...последва добавка за изчистване,смяна на маслото и преди два дни минах към 30-тина километра и на около 5 мин. започна да свети и гасне лампата на маслото на арматурното табло. Някой да даде съвет от какво може да е това??!!! Колата не е карана околко година...правена и е диагностика, резултатите са идеални за двигателя...незнам от какво може да е този проблем......помогнете
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
fiat bravo 1.2, 16 V
Collapse
X
-
Аз съм със същия двигател. Като я купих мойта почти нямаше масло и не беше карана около 7-8 месеца. Веднага и сменихме маслото. Излязоха сумати лайна и майстора там нещо я прочисти нз и аз как и каза на 5000км да го смена пак, а не на 10 000 за да може добре да се прочисти двигателя. За момента да чукна на дърво нямам ядове минал съм близо 3000км. Имам един познат който караше браво, но с по-гадния мотор 1,4 12V и той имаше подобен проблем. До колкото знам от него имало неква малка трабичка с дупчици които се запушвали от остатаците от старото масло. Помня че той на вски 2000км протакваше маслото и сменяше филтър. Тази "гимнастика" я направи 5 пъти (т.е изминал е 10 000км) и колата се оправи. Сега някой колега който по-разбира ще ти каже предполагам
-
coko написа:Аз съм със същия двигател. Като я купих мойта почти нямаше масло и не беше карана около 7-8 месеца. Веднага и сменихме маслото. Излязоха сумати лайна и майстора там нещо я прочисти нз и аз как и каза на 5000км да го смена пак, а не на 10 000 за да може добре да се прочисти двигателя. За момента да чукна на дърво нямам ядове минал съм близо 3000км. Имам един познат който караше браво, но с по-гадния мотор 1,4 12V и той имаше подобен проблем. До колкото знам от него имало неква малка трабичка с дупчици които се запушвали от остатаците от старото масло. Помня че той на вски 2000км протакваше маслото и сменяше филтър. Тази "гимнастика" я направи 5 пъти (т.е изминал е 10 000км) и колата се оправи. Сега някой колега който по-разбира ще ти каже предполагамAlfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Ако мога да си кажа мнение за "по-гадния двигател" 1,4 12V за мен този двигател нее лош моето браво го имам от почти три години до сега не съм имъл проблем с него(да чукна на дърво) разхода е добър и нее чак толкова муден двигател както всички говорят.И този прословутия проблем(хапване на разпределителен вал) който всички казват, че е фабрично и не са могли да го избегнат затова са го свалили от производство.За мен това твърдение е несериозно просто иска да се сменя на време маслото.А както е при нас да ги взимаме втора ръка и не ги знаем в какво състояние трябва да направим една профилактика на тази "пайжина" да я измием хубаво и после да си сменяме навреме маслото и филтъра и нямам да имаме проблем, с този двигател.Това е моето мнение за "гадния двигател".Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron
Коментар
-
Didka написа:Бравото ми е на 158 000 км,но за маслото ще излъжа каква марката беше....и на мен ми казаха след 5000 км отново да го сменя...,но съм минала общо към 300 км от както е сменено и се появи този проблем.
Коментар
-
Re: fiat bravo 1.2, 16 V
Фиат Браво 1.2, 16 V. При отварянето на капачката на маслото,вътре всичко се беше спекло,маслото беше на боза и на дъното...последва добавка за изчистване,смяна на маслото и преди два дни минах към 30-тина километра и на около 5 мин. интервал, започна да свети и гасне лампата на маслото на арматурното табло. Някой да даде съвет от какво може да е това??!!! Колата не е карана околко година...правена и е диагностика, резултатите са идеални за двигателя...
Коментар
-
6ma7ka7a написа:Ако мога да си кажа мнение за "по-гадния двигател" 1,4 12V за мен този двигател нее лош моето браво го имам от почти три години до сега не съм имъл проблем с него(да чукан на дърво) разхода е добър и нее чак толкова муден двигател както всички говорят.И този прословутия(хапване на разпределителен вал) проблем който всички казват, че е фабрично и не са могли да го избегнат затова са го свалили от производство.За мен това твърдение е несериозно просто иска да се сменя на време маслото.А както е при нас да ги взимаме втора ръка и не ги знаем в какво състояние трябва да направим една профилактика на тази "пайжина" да я измием хубаво и после да си сменяме навреме маслото и филтъра и нямам да имаме проблем, с този двигател.Това е моето мнение за "гадния двигател".
Коментар
-
Re: fiat bravo 1.2, 16 V
Didka написа:Фиат Браво 1.2, 16 V. При отварянето на капачката на маслото,вътре всичко се беше спекло,маслото беше на боза и на дъното...последва добавка за изчистване,смяна на маслото и преди два дни минах към 30-тина километра и на около 5 мин. интервал, започна да свети и гасне лампата на маслото на арматурното табло. Някой да даде съвет от какво може да е това??!!! Колата не е карана околко година...правена и е диагностика, резултатите са идеални за двигателя...
Коментар
-
Re: fiat bravo 1.2, 16 V
Stefan Hadjov написа:Didka написа:Фиат Браво 1.2, 16 V. При отварянето на капачката на маслото,вътре всичко се беше спекло,маслото беше на боза и на дъното...последва добавка за изчистване,смяна на маслото и преди два дни минах към 30-тина километра и на около 5 мин. интервал, започна да свети и гасне лампата на маслото на арматурното табло. Някой да даде съвет от какво може да е това??!!! Колата не е карана околко година...правена и е диагностика, резултатите са идеални за двигателя...
Коментар
-
Re: fiat bravo 1.2, 16 V
Stefan Hadjov написа:Didka написа:Фиат Браво 1.2, 16 V. При отварянето на капачката на маслото,вътре всичко се беше спекло,маслото беше на боза и на дъното...последва добавка за изчистване,смяна на маслото и преди два дни минах към 30-тина километра и на около 5 мин. интервал, започна да свети и гасне лампата на маслото на арматурното табло. Някой да даде съвет от какво може да е това??!!! Колата не е карана околко година...правена и е диагностика, резултатите са идеални за двигателя...Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар