това са характерристиките на - маслен филтър за Bravo 1.8 GTРАЗЛИКИ-- при BOSCH - има два модела - за ДВГ преди 1998 и за ДВГ след 1998 - -- при MANN - независимо от годината - филтъра е еднакъв ?!?!?затова и съм на филтър BOSCH , а не на MANN ... май майедит: АКО се вгледате в раликите ще забележите следното:1. до 1998 ДВГ - по-голям е филтъра2. има и клапан за обратното налягане - целта му е след загасване на колата да задържи пълни магистралите - за да не се получава така обсъжданото ттракане на хидр. повдигачиЗа МАН филтъра- размера е като на до1998,НО нищо не пише за обратния клапан - НО ПОНЕ ГО ИМА
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
BOSCH и MANN - маслени филтри - НЯКОЙ БЪРКА
Collapse
X
-
u_boЕтикети: –
-
Филтъра на MANN е истинския. BOSCH e марка която хората е време да забравят в БГ. Най-големите боклуци дето има на пазара в момента са под тая марка. Защо и как стана така е дълго за обяснение. Като купих мареата и я откарах за първоначално обслужване. Не ги гледах какво слагат в сервиза. Взимам си колата със сменено масло вече. Паля и лампата за маслото гасне ама със закъснение. Преди това гаснеше още преди да е запалила колата. Зачудих се. Но прецених, че може да се ебава датчика. Едно време така ми се случи на опела. Обаче питах един приятел. И той дигна капака и погледна и вика е как да ти гасне лампата на време като са ти сложили филтър Бош. На следващата смяна сложих Манн. Лампата си гасне както като дойде колата от Италия. Никога повече няма да сложа нещо различно от МАНН. В момента съм с всички филтри на МАНН. Климатичен, въздушен, маслен. Дадох доста пари но повече експерименти не си правя. В сервиза в който ходя сега, друго ми казаха, че слагат само ако клиента много държи. Сега имам една астра с която се занимавам от време на време. И тя с филтър бош. Топла, студена запалиш ли я лампата не само, че гасне бавно но и чукат повдигачите в началото. Преди смяната на маслото го нямаше проблема. Сега момчето ще я покара така да събере пари и марш в сервиза за ново масло и хубав филтър. Аз Бош вече за авточасти не искам да ги видя и чуя!
-
Колега и при мен има разлика в маслените филтри, преди 2-3 седмици сменях и направо се обърках от различни размери филтри!Стария ми филтър го бях взел от Ал. Ауто - Techneco и тогава изобщо не ме питаха коя година ми е колата. Сега в сайта на хит-ко видях, че има два вида филтри като единия е почти два пъти по-нисък от другия. Взех филтър VASCO (този по-високия), а стария филтър който свалиха в сервиза беше нещо средно между тези двата които имаше в магазина... абе ужас. Като гледам в сайта на хит-ко и за 1.8 историята е същата - два вида филтри преди и след 02.97 и ти би трябвало да вземеш от тези по-високите.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
spark написа:Колега и при мен има разлика в маслените филтри, преди 2-3 седмици сменях и направо се обърках от различни размери филтри!Стария ми филтър го бях взел от Ал. Ауто - Techneco и тогава изобщо не ме питаха коя година ми е колата. Сега в сайта на хит-ко видях, че има два вида филтри като единия е почти два пъти по-нисък от другия. Взех филтър VASCO (този по-високия), а стария филтър който свалиха в сервиза беше нещо средно между тези двата които имаше в магазина... абе ужас. Като гледам в сайта на хит-ко и за 1.8 историята е същата - два вида филтри преди и след 02.97 и ти би трябвало да вземеш от тези по-високите.
Коментар
-
Scorpion_BV написа:Филтъра на MANN е истинския. BOSCH e марка която хората е време да забравят в БГ.
Коментар
-
Масления филтър е изключително важен. За жалост малко хора го зная и слагат каквото им се предложи по сервизите. Те пък от своя страна гледат да набутат нещо дето са купили за стотинки и имат по-голяма печалба от него. И не само с филтрите е така. Общо взето с всички резервни части в България. Ако човек не е в час и купува каквото му дадат в магазина после страда и се почват приказките колко са калпави дадена марка коли! А всичко е от китаиско-турските 10-то качество боклуци по магазините ни... Мога роман да напиша по въпроса... Затова аз лично залагам на проверени магазини, доказани в практиката марки и не на последно място, на части от производители от бившите соц страни. На марки дето много малко хора ги знаят но произвеждат отлични неща на пъти по ниски цени от ужким марковите боклуци от типа на бошовските...
Коментар
-
Ами да абсолютно съм съгласен. Иначе филтъра за 1.4 е този по-дългия. Аз и на двете коли слагам Филтрон, полски са.Първата смяна на маслото на Бравата сложих Бош, от вносител купен, оригинален не е менте и до следващата смяна все си правеше капки от уплътнението, като го смених с Филтрон такъв проблем не е имало. Иначе колата си я докарах от Италия точно с МАН филтри - маслен, въздушен и горивен. Нямам климатик и нямаше филтър за купето.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
новост
Здравейте колеги,марката шампион предлага новост- универсални филтри-около 15-20 модела/по памет/ ,които стават за 90% от всички същиствуващи автомобили!!Как е изчислено не знам,но по този начин се спестява място в магазина,а и почти винаги имаш търсения модел-цената също е по-висока!!Явно не е толкова от значение големината и формата,важно е какво е качеството на хартията и дали ще пасне резбата!!
Коментар
-
u_bo
АКО се вгледате в раликите ще забележите следното:1. до 1998 ДВГ - по-голям е филтъра2. има и клапан за обратното налягане - целта му е след загасване на колата да задържи пълни магистралите - за да не се получава така обсъжданото ттракане на хидр. повдигачиЗа МАН филтъра- размера е като на до1998,НО нищо не пише за обратния клапан - НО ПОНЕ ГО ИМА
Коментар
-
u_bo написа:АКО се вгледате в раликите ще забележите следното:1. до 1998 ДВГ - по-голям е филтъра2. има и клапан за обратното налягане - целта му е след загасване на колата да задържи пълни магистралите - за да не се получава така обсъжданото ттракане на хидр. повдигачиЗа МАН филтъра- размера е като на до1998,НО нищо не пише за обратния клапан - НО ПОНЕ ГО ИМА
Коментар
-
u_bo
интересното е , че в БОШ-овския за - след ’98 - не са писали нищо за ’reverse valve’.... може би просто не са писали всичко в тоя справочник.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар