Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнение за масло Liqui Moly 10w-40 MOS2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    аз също съм се колебал за това лики, ама се чудя какъв ли е ефекта върху повдигачите, там уж са малки дупчиците, колкото повече се запушват толкова по-зле... някакво мнение по този въпрос?
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #17
      Аз пък знам, че добавки и масла съдържащи в себе си тварди частици не бива да се сипват. Знам го от доказани майстори, ремонтирали не едно ДВГ. Но личен опит нямам.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #18
        По-добре политрон ако ще е добавка. Няма твърди частици, а отзивите са само хубави.
        Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
        Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
        FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
        Powered by Total & Fobos LPG

        Коментар


          #19
          е, те не са твърди частици. аз съм резервиран към тези раоти тип вс телешоп дето полепвали магически....
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #20
            LIQUI MOLY

            Здравеите карам фиат типо ми идва време за смяна и мисля да сложа масло LIQUI MOLY кажете ми някакво мнение за него
            Fiat Tipo 1.6

            Коментар


              #21
              еми ето ти, 2 страници
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #22
                еми значи ще пробвам да го видя как ще е аз сам пробвал само добавки за горивото и бях доволвн
                Fiat Tipo 1.6

                Коментар


                  #23
                  nai7 написа:
                  bmahob написа:
                  кам 60лв
                  Няма по хубаво от това масло колега от 3 години само със такова карам 4 литра=57,90 лв.Шефа ми има най-новия модел на Ягуар и Тойота Корола Версо и двете ги кара само със такова масло.И предните му коли пак само със таков ги храни.
                  Айде стига бе ! :P Чисто нов JAGUAR с масло 10w40 ... Как ли не !
                  FIAT Punto '94, 1.1 Petrol

                  Коментар


                    #24
                    Danchojn написа:
                    Аз пък знам, че добавки и масла съдържащи в себе си тварди частици не бива да се сипват. Знам го от доказани майстори, ремонтирали не едно ДВГ. Но личен опит нямам.
                    Ами, не е ли редно, преди да постваш каквото и да е , да си сигурен в това което пишеш ?Явно освен личен опит, нямаш и теоретичен. А това с майсторите - всички знаем приказката за майстора дето не му се знае името ... Повярвай ми, има много "майстори" дето много добре отварят и затварят двигатели, но не могат да ти обяснят и половината процеси които се случват в него. Камо ли да си обяснят действието на едно или друго нововъведение, каквото се явява това масло. Аз лично съм привърженик на добавката, познавайки същността и. А тя е , че се свързва с метала образувайки слой който лесно се отлепва. Като по този начин предотвратява микрозаварки при критични натоварвания. Които иначе биха довели до наранявания на повърхността и значително по-ранно извеждане на детайала от експлоатация. А, тези "майстори" всъщност виждат само еффекта на ерозия, но не виждат значително по-големият пробег впредвид проблема който съществува. Най-вероятно даж не са и забелязвали дефекта довеждащ до износването ... Да не говорим за микрослоя който смазва "насухо".....
                    FIAT Punto '94, 1.1 Petrol

                    Коментар


                      #25
                      YAROSHKH написа:
                      Danchojn написа:
                      Аз пък знам, че добавки и масла съдържащи в себе си тварди частици не бива да се сипват. Знам го от доказани майстори, ремонтирали не едно ДВГ. Но личен опит нямам.
                      Ами, не е ли редно, преди да постваш каквото и да е , да си сигурен в това което пишеш ?Явно освен личен опит, нямаш и теоретичен. А това с майсторите - всички знаем приказката за майстора дето не му се знае името ... Повярвай ми, има много "майстори" дето много добре отварят и затварят двигатели, но не могат да ти обяснят и половината процеси които се случват в него. Камо ли да си обяснят действието на едно или друго нововъведение, каквото се явява това масло. Аз лично съм привърженик на добавката, познавайки същността и. А тя е , че се свързва с метала образувайки слой който лесно се отлепва. Като по този начин предотвратява микрозаварки при критични натоварвания. Които иначе биха довели до наранявания на повърхността и значително по-ранно извеждане на детайала от експлоатация. А, тези "майстори" всъщност виждат само еффекта на ерозия, но не виждат значително по-големият пробег впредвид проблема който съществува. Най-вероятно даж не са и забелязвали дефекта довеждащ до износването ... Да не говорим за микрослоя който смазва "насухо".....
                      Ами не е ли редно да не поставяш под един знаменател всички Знам какво пиша и съм виждал с очите си резултатите от подобни добавки - особенно тези които съдържат тефлон. Има хора които са много по-напред с материала от нас. Хората за които говоря не са от тези дето им казват - "Викам ти майсторе щото не ти знам името". Това са доказани специалисти. Всичко това дето го пишеш за добавката видя ли го с очите си?
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар

                      Working...
                      X