аз също съм се колебал за това лики, ама се чудя какъв ли е ефекта върху повдигачите, там уж са малки дупчиците, колкото повече се запушват толкова по-зле... някакво мнение по този въпрос?
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Аз пък знам, че добавки и масла съдържащи в себе си тварди частици не бива да се сипват. Знам го от доказани майстори, ремонтирали не едно ДВГ. Но личен опит нямам.
Няма по хубаво от това масло колега от 3 години само със такова карам 4 литра=57,90 лв.Шефа ми има най-новия модел на Ягуар и Тойота Корола Версо и двете ги кара само със такова масло.И предните му коли пак само със таков ги храни.
Айде стига бе ! :P Чисто нов JAGUAR с масло 10w40 ... Как ли не !
Аз пък знам, че добавки и масла съдържащи в себе си тварди частици не бива да се сипват. Знам го от доказани майстори, ремонтирали не едно ДВГ. Но личен опит нямам.
Ами, не е ли редно, преди да постваш каквото и да е , да си сигурен в това което пишеш ?Явно освен личен опит, нямаш и теоретичен. А това с майсторите - всички знаем приказката за майстора дето не му се знае името ... Повярвай ми, има много "майстори" дето много добре отварят и затварят двигатели, но не могат да ти обяснят и половината процеси които се случват в него. Камо ли да си обяснят действието на едно или друго нововъведение, каквото се явява това масло. Аз лично съм привърженик на добавката, познавайки същността и. А тя е , че се свързва с метала образувайки слой който лесно се отлепва. Като по този начин предотвратява микрозаварки при критични натоварвания. Които иначе биха довели до наранявания на повърхността и значително по-ранно извеждане на детайала от експлоатация. А, тези "майстори" всъщност виждат само еффекта на ерозия, но не виждат значително по-големият пробег впредвид проблема който съществува. Най-вероятно даж не са и забелязвали дефекта довеждащ до износването ... Да не говорим за микрослоя който смазва "насухо".....
Аз пък знам, че добавки и масла съдържащи в себе си тварди частици не бива да се сипват. Знам го от доказани майстори, ремонтирали не едно ДВГ. Но личен опит нямам.
Ами, не е ли редно, преди да постваш каквото и да е , да си сигурен в това което пишеш ?Явно освен личен опит, нямаш и теоретичен. А това с майсторите - всички знаем приказката за майстора дето не му се знае името ... Повярвай ми, има много "майстори" дето много добре отварят и затварят двигатели, но не могат да ти обяснят и половината процеси които се случват в него. Камо ли да си обяснят действието на едно или друго нововъведение, каквото се явява това масло. Аз лично съм привърженик на добавката, познавайки същността и. А тя е , че се свързва с метала образувайки слой който лесно се отлепва. Като по този начин предотвратява микрозаварки при критични натоварвания. Които иначе биха довели до наранявания на повърхността и значително по-ранно извеждане на детайала от експлоатация. А, тези "майстори" всъщност виждат само еффекта на ерозия, но не виждат значително по-големият пробег впредвид проблема който съществува. Най-вероятно даж не са и забелязвали дефекта довеждащ до износването ... Да не говорим за микрослоя който смазва "насухо".....
Ами не е ли редно да не поставяш под един знаменател всички Знам какво пиша и съм виждал с очите си резултатите от подобни добавки - особенно тези които съдържат тефлон. Има хора които са много по-напред с материала от нас. Хората за които говоря не са от тези дето им казват - "Викам ти майсторе щото не ти знам името". Това са доказани специалисти. Всичко това дето го пишеш за добавката видя ли го с очите си?
Коментар