Определено е по-добре да караш със износени гуми отзад летни, отколкото да караш със зимни. Зимната гума през лятото става много мека, задницата ти ще е нестабилна и на някой завой може гумата да излезе от джантата и тогава вече става страшно.
--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Определено е по-добре да караш със износени гуми отзад летни, отколкото да караш със зимни. Зимната гума през лятото става много мека, задницата ти ще е нестабилна и на някой завой може гумата да излезе от джантата и тогава вече става страшно.
Няма как да стане това в червеното.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Определено е по-добре да караш със износени гуми отзад летни, отколкото да караш със зимни. Зимната гума през лятото става много мека, задницата ти ще е нестабилна и на някой завой може гумата да излезе от джантата и тогава вече става страшно.
Няма как да стане това в червеното.
Зависи как ще влезе в завоя, а и зависи колко са високи гумите, аз за зимни гуми съм сложил по-високи например, в завой са по-нестабилни и поддават повече на странично огъване. Невъзможни неща няма.
--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
То ако толкова екстремно кара и летните няма да му помогнат много. Сещам се че на Нисан GT-R джантата му била няква специална така че в завой да не се отлепи борда на гумата от джантата Много бързи наште фиатки
Коментар