Колеги,Търсих доста относно смяната на горивния филтър на jtd-то, но не открих кой знае какво.Интересува ме какво се прави при смяната. Това което разбрах е, че гумичката на новия филтър се маже с нафта, самия филтър трябва да се напълни с нафта (улеснява се запалването после) и се затяга ръчно. После като се даде на контакт помпата за ниско наягане подкачва гориво. А как стои въпроса с обезвъздушаването не разбрах.И въобще тече ли много нафта от маркучите при смяната (т.е. става ли голямо мазало ).Мисля че темата ще е полезна.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на горивен филтър 1,9 JTD
Collapse
X
-
Недей да пълниш филтъра с нафта, защото най-вероятно ще вкараш нафта след филтъррния елемент - хартията. А това не е хубаво.Операцията е : сваляш си стария ; намазваш уплътнение на новия и го слагаш , като внимаваш и в двата случая да не оплетеш кабелите на датчиците или на нагревателя. Даваш контакт - процедурата както я е описал Аирман и това е.След време погледни да не би да сълзи от някъде или да се е омазнило.Успех !Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар