Здравейте!Интересува ме как да разбера,дали ми е за смяна хидравличната течност?Колата е нов внос и е минала само обслужване(масла,ремъци,филтри).В казанчето си има течност,ама не знам дали не трябва и тя да се сменя?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Хидравлична течност смяна?
Collapse
X
-
хидравлична течност
Бъркаш със сламка в казанчето няколко пъти, докато събереш 20 грама в прозрачна чашка. Вдигаш я на светлината, разтръскваш леко и гледаш:1. Както правилно каза колегата, трябва да е червена2. Трябва да е полупрозрачна, да пропуска светлината3. При разклащане трябва да се плиска почти като вода (а не като гъста течност)4. При по-силно разклащане не трябва да има пяна, а за пяна е хубаво да погледнеш и още като отвиеш капачката на казанчето, вътре, но след като си карал :DАко можеш да си го представиш, значи можеш да го направиш.
Коментар
-
Ами...
Абе не е голяма философия, ама както вече писах и на колегата, не става с две ръце да се направи на улицата. Като сервизна операция е елементарно, става за половин час, после още около час ще има тръпнене на волана и ръмжене от системата..и това е. Все пак според мен е най-добре да стане в сервиз, какъвто и да е, не е сложно, просто трябва малко инструмент, става и мизерничко от маслото.Ако можеш да си го представиш, значи можеш да го направиш.
Коментар
-
Re: Ами...
Expot написа:Абе не е голяма философия, ама както вече писах и на колегата, не става с две ръце да се направи на улицата. Като сервизна операция е елементарно, става за половин час, после още около час ще има тръпнене на волана и ръмжене от системата..и това е. Все пак според мен е най-добре да стане в сервиз, какъвто и да е, не е сложно, просто трябва малко инструмент, става и мизерничко от маслото.Brava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
-
Re: Ами...
miro2177 написа:Expot написа:Абе не е голяма философия, ама както вече писах и на колегата, не става с две ръце да се направи на улицата. Като сервизна операция е елементарно, става за половин час, после още около час ще има тръпнене на волана и ръмжене от системата..и това е. Все пак според мен е най-добре да стане в сервиз, какъвто и да е, не е сложно, просто трябва малко инструмент, става и мизерничко от маслото.Ако можеш да си го представиш, значи можеш да го направиш.
Коментар
-
Re: Ами...
Expot написа:miro2177 написа:Expot написа:Абе не е голяма философия, ама както вече писах и на колегата, не става с две ръце да се направи на улицата. Като сервизна операция е елементарно, става за половин час, после още около час ще има тръпнене на волана и ръмжене от системата..и това е. Все пак според мен е най-добре да стане в сервиз, какъвто и да е, не е сложно, просто трябва малко инструмент, става и мизерничко от маслото.Brava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
-
Re: Ами...
miro2177 написа:Expot написа:miro2177 написа:Expot написа:Абе не е голяма философия, ама както вече писах и на колегата, не става с две ръце да се направи на улицата. Като сервизна операция е елементарно, става за половин час, после още около час ще има тръпнене на волана и ръмжене от системата..и това е. Все пак според мен е най-добре да стане в сервиз, какъвто и да е, не е сложно, просто трябва малко инструмент, става и мизерничко от маслото.Ако можеш да си го представиш, значи можеш да го направиш.
Коментар
-
Ето прочети последното мнение, според мен най-лесния начин за смяна на хидр. масло http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=37108&start=15--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар