Аиде вече и запали фитилите на колежката ... ще се сменя ангренаж ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Възможно ли е двигателя да събира 1,8л масло?
Collapse
X
-
Предишния собственик може да се намеси в темата ако желае и даде обяснения за всичко защото тогава твърдеше ,че автомобила е перфектен.Съгласно постовете на предишния собственик ремъка е сменен.Цитатите по долу дават представа за историята на автомобила в България.Не мога да открия белезите...Всичко е разместено вече благодарение на моя милост...всмисъл колянов вал, разпределителни валове и т.н.В момента колата седи разглобена и ме чака да благоволя да я сглобя, но...не знам как да зацепя ремъка Ако някой може да ми помогне със съвет, картинка или каквото и да било ще съм много благодарен.Аз имам такава Брава.Имах "честта" даже да видя двигателя отвътре (за това аз съм си виновен) и мога да ти кажа от опит, че двигателя като изработка, вървеж и горене и много добър.Аз лично съм доволен.За надбягвания не става да, но ти едва ли го взимаш за това.Динамиката му е много прилична.За сравнение върви повече от Ланчата ми в подписа, която е 1.6 75 к.с.Колега, ако си решил да си купуваш такава кола аз мога да ти дам моята за тези пари.Ще бъде идеално и за двамата.Гарантирам за колата изцяло.Има си сервизна книжка, сменен е ангренажния ремък, маслото е на 5000 км.Колата е с хубави гуми, регистрация, застраховка, преглед и всичко, от което се нуждае една кола Има четири еърбега, АБС, климатик, регулиращи фарове 99 година бежов металик.Има и още, но в момента не се сещам.Внесох я преди 4 месеца, но я продавам, защото колите ми идват малко множко.Ако имаш интерес пиши или звънни на .......Колеги, Бравичката е с климатроник, но е без фреон, защото в един прекрасен сервиз при смяна на ангренажен ремък бог знае защо бяха развили едната тръба.Явно им е пречела.Сега отново тръбите са свързани, но трябва да се напълни с фреон. Колата вече е без бутилката за газ, защото всеки, който се поинтересува за колата не искаше газ.Сега колата си е така, както е излязла от завода. Предвид многото некоректни и изнервени купувачи (особено вчера) съм решил, че на никой повече няма да направя услугата да докарам колата в София, за да я гледа.Автомобила е достатъчно изгоден и хубав и който се интересува ще дойде да я види на място.Все пак това са само 20 км. и за един сериозен купувач не са проблем Последно и най-важно - цената е 4800 лв. и НЕ СЕ КОМЕНТИРА,най-малкото защото колата е изрядна. Бъдещия купувач ще е облагодетелстван, защото в експертната оценка на застрахователя колата е оценена на 1500 лв, а по принцип реалната оценка възлиза на 6300 лв. (Благодаря на момчето, което ми направи тази услуга!) На хората, които им е ясно знаят, че това намалява разхода за данъка и за нотариус. Желая приятен и ползотворен ден на всички!Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
nanobanano написа:Предлагам веднага да източите маслото и със сигурност ще източите по-малко от 2 литра Може и да не показва вярно щеката за това си проверете да не кара в момента с малко маслоFiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)
ZFA16000002608488
ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!
Коментар
-
maiska
Ники, мерси за цитатите. Така като чета си мисля, че все пак ангренажния ремък е сменян. Дали Слав лично се е пробвал да го прави или в крайна сметка са го направили в някой сервиз (защото пише, че са откачили едната тръба за климатика и фреона е изтекъл - а колата наистина беше с източен фреон като я взех), може само да гадаем. Но за сега мисля да не го сменям ...
Коментар
-
u_bo
maiska написа:Ники, мерси за цитатите. Така като чета си мисля, че все пак ангренажния ремък е сменян. Дали Слав лично се е пробвал да го прави или в крайна сметка са го направили в някой сервиз (защото пише, че са откачили едната тръба за климатика и фреона е изтекъл - а колата наистина беше с източен фреон като я взех), може само да гадаем. Но за сега мисля да не го сменям ...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар