Голям проблем голямо нещо :DДа вметна малко пресна информация ...Идва Мая за смяна на масло ...Носи 2 кути по 2 литра Селения ...Вдигаме колата , махам капачката на капака на клапаните , отвивам пробката , маслото се източва.... Пуша една цигара .Почва да капе капка по капка като ракия първак :D Развивам аз масления филтър хвърлям го в кофта за боклук.Вече са минали повече от 5-6 мин от развиването на пробката и почти нищо не капе. Вадя аз новия маслен филтър и какво да видя той за модела преди 98г от големите ... Викам Мая , объркали са ти филтра ... Палим служебната кола отиваме взимаме филтъра които ни трябва ~ 10 мин. време. А през това време колата е на подемника и каквото има да капе се е изкапало...Навивам аз новия филтър,навивам и пробката пускам колата и вече стъпила на 4 -те си гуми наливам маслото.Първата туба 2 литра и после от другата полувинта от нея. 2+1 = 3 литра Колата събира 2.8+филтъра 100мл максимум.Обажда се Мая след няколко дни и казва маслото е 2 см над максимума на щеката Идва тя , гледам маслото си е масло не е с бензин не мирише, не е на боза да е объркало маслото и водата...И почва едно голямо гадаене ... кой колко сипал , колко побира и така и до ден днешен нямаме обясненеие на феномена .Източих 1 литър точно и всичко си доиде на място . Маслото на горната граница на щекта.Вариинт 1 - Не се е източило цялото масло . Отхвърлям го категорично.Вариант 2 - Мая насън е станала и си доляла 1 литър масло . Отхвърлям го , в металанта туба си седи 1 литърВариант 3 - Щеката е по дълга и показва повече ... Отхърлям го днес са си мерили щеките :D Вариант 4 - Мая е дала колата на някой - и човечеца е решил да долее масълце . Отхвърлям го не е давала колата.Вариант 5 - В едната от 2 те метални туби по 2 литра е имало 3 литра вместо 2 . (шегувам се )Няма как да стане ...Вариант 6 - Ако някой разгадае какво е станало ще има голяма почерпка от мен Не сменям масло за първи път , а в момента се чуствам точно така :D
Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Предлагам веднага да източите маслото и със сигурност ще източите по-малко от 2 литра Може и да не показва вярно щеката за това си проверете да не кара в момента с малко масло
Предлагам веднага да източите маслото и със сигурност ще източите по-малко от 2 литра Може и да не показва вярно щеката за това си проверете да не кара в момента с малко масло
абе да ти кажа че мерихме с Мая с моята щека и пак е така.Гледах умно но.....Най добре е да точи наново и да налива,че според мен има нужда и от промивка мотора на 1000км масло е черно като на дизел
Благодаря на колегата PREDATORst - тази вечер премерихме щеките. Неговата е Браво 1,2 - щеките са абсолютно идентични.И тази вероятност отпада...П.П. Изпревари ме с поста
Благодаря на колегата PREDATORst - тази вечер премерихме щеките. Неговата е Браво 1,2 - щеките са абсолютно идентични.И тази вероятност отпада...П.П. Изпревари ме с поста
Ами нека да си "върже гащите" като източи маслото за да види колко има че да не кара с малко масло
може би фиатката много е харесала предното масло и да се е стиснала кълките /маслените магистралки/ и да е останало в двигателя сега сериозно... колегата PREDATORst като беше там - погледнахте ли дали картерите са ви еднакви??? щото помня, че на Мая радиатора не беше оригинален, а некъв странен и имаше проблем с него.... да не би да са и сложили по-плитък картер...
Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
може би фиатката много е харесала предното масло и да се е стиснала кълките /маслените магистралки/ и да е останало в двигателя сега сериозно... колегата PREDATORst като беше там - погледнахте ли дали картерите са ви еднакви??? щото помня, че на Мая радиатора не беше оригинален, а некъв странен и имаше проблем с него.... да не би да са и сложили по-плитък картер...
Ми опитах се,ама в 19:30 пред била без канал няма как да стане
И при мен се получи така при първата смяна. Източиха старото 5-10 минути и събра 3л Селения Голд. После на следващата смяна(тук вече двигателя беше загрял до работна температура, а предния път не съм сигурен) и подавам аз тубата Магнатек на човека, като му казвам, че събира 3л, така че там да спре да налива. Ония се ухили, каза, че е сменял на много 1.6 16V от марката и събират малко под 4л при смяна, но все пак наля 3л, дадах на контакт и като вкара и изкара щеката се вижда ясно - нивото е под минимума. Наля още почти литър и си дойде на максимума.Виждам 2 причини - първия път не е е източило(не е бил загрял двигателя) или Селения Голд нещо лъже в литрите по някакъв начин.
The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano
Колеги,една идея,която не знам доколко е приложима,но не е за изключване.Понеже не знам до къде влиза щеката в картера не съм сигурен дали написаното ще е правилно ,като хипотеза.Значи мерите щеките?Те са с еднаква дължина.А премерихте ли тръбичката в която влиза щеката колко е дълга?Ако е резната с 1см дали няма да показва 1см повече?Да не би да е била счупена (може и от някой "майстор") и заменена с друга подобна?
Коментар