Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Хидравлична течност

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Хидравлична течност

    Извинявам се предварително може би въпросът ми е твърде глуповат но става въпрос за хидравличната течност на серво усилвателя.Та тя е над максимума, това вредно и опасно ли е?Може ли да се кара така или трябва да я поизточа?До сега не ми е създавал проблеми волана просто колата така си дойде от Италия и за това питам.
    Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)


    #2
    Зависи колко.Ако е малко над максимума няма проблем.Виж, ако е близо до капачката не е добре.
    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

    Коментар


      #3
      Ако ти тече рейката не е фатално. Ако, обаче не тече - най-вероятно ще го направи(последвалите игри по демонтаж/монтаж, смяна на уплътнения и т.н. не са евтини)... Има си мин и мах предполагам на казанчето. Най-много до МАХ трябва да е течността.
      AR 75 2.5 V6 `08.86 - Ех
      AR 155 1.7 TS `07.93 - сиромашки тунинг, + JR, APEX, + B6 отзад - замина за скрап...
      FIAT Tipo 1.6 `12.93 835С1.000 С АГУ тунинг - вече 2.0 TS 8V Turbo с ескрите от горната...

      Коментар


        #4
        Мен ако питаш по скоро я сменяй вместо да и гледаш нивото щом така е дошла от Италия още повече ако е черна.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Не е черна, червена е но но е доста над максимума.Рейката на капачката влиза в течността.
          Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
          Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

          Коментар


            #6
            Точно поради факта, че това дали е "много" или "малко" над нормата е плаващо понятие, хората са сложили белези, които да се спазват Вземи една конска инжекция от аптеката и изтегли излишъка.Оставяш спринцовката така, както е за резерв в багажника и си спокоен.По принцип е обезпокоително да я купиш в такъв вид, и то от Италия.Навява на предположение за теч и редовно доливане преди продажбата - Италианците са над тези дребнави неща.Затова аз не бих бързал с подмяна на това масло.Докарай нивото до белезите, покарай така и времето ще покаже.Може пък да е от поддържаните Маслото на хидравликата е най-малката ти грижа като консуматив за подмяна, още повече ако е червено.
            I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

            Коментар


              #7
              Да определено си е червено и никъде не съм забелязал теч.Карам си я така от Септември когато я купих и не ми е правил проблеми волана.Но ще изтегля малко под максимума със спринцовка да съм спокоен.
              Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
              Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

              Коментар

              Working...
              X