Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Чрез "търсене" не можах да открия за пробка за ант

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Чрез "търсене" не можах да открия за пробка за ант

    двигател на Фиат Пунто , първия модел (от 1999 г.), три врати, 1200 и нещо кубика...., бензин, а също така, не знам дали охладителната система на този модел е с автоматично обезвъздушаване!?Някой може ли да ми каже? ...А ако не е с охладителна система с автоматично обезвъздушаване, как става обезвъздушаването?

    #2
    При положение че мотора е с автоматично обезвъздушаване на мястото на пробката на радиатора трябва да има тънък маркуч който отива в най-високата точка на разширителния съд.Казано по друг начин:при автоматичното обезвъздушаване най-високата точка на радиатора е свързана с най -високата точка на разширителния съд.

    Коментар


      #3
      Все пак някой да знае дали има пробка ( и къде?) за източване на антифриз на двигател на Фиат Пунто , първия модел (от 1999 г.), три врати, 1200 и нещо кубика...., бензин?

      Коментар


        #4
        Няма пробка колега.. кофти ама факт.
        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
        FIAT БРАВО 1.2 16v
        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

        Коментар


          #5
          пробка за ант

          По принцип новите коли нямат пробка за източване на антифриза ако искаш да го източиш развиваш скобата на долният маркуч и го вадиш.за обезвъждушаване трябва на радиатора да имаш пробка отгоре в лявата страна като застанеш срещу мотора.Ако се обезвъздушава автоматично трябва да има тънък маркуч който да излиза от радиатора и влиза в разширит.съд.Парното се обезвъзд.от пробка разположена зад двигателя на единият маркуч който влиза в парното-разхлабваш с отверка и го доразвиваш на ръка.

          Коментар

          Working...
          X