Здарвейте колеги. Прерових с търсачката набързо, но не намерих подобна тема. Попадна ми въздушен филтър тип конус. Взех го да го пробвам как ще се държи колата с него и ще падне ли разхода, защото освен това, друго едва ли ще постигна със спортен филтър. Преди е бил на двулитров турбо мотор, така че със сигурност има дебит да захранва 1,6 атмосферен. Всичко беше чудесно, докато не реших да махна оригиналния еърбокс. След половин часово поетапно разглобяване на колата установих, че няма ваденката наникаде. Абе явно има щом е влязъл там. Както и да е, стъмваще се и ми се свършиха нервите, пък и нямах преходни тръби за конуса. Сглобих си го както беше и оте&ах. Някой вадил ли е кутията и откаде? През отвора в подкалника? Или се маха целия подкалник, а може би и самия калник, както и задна дясна гума..... италианска му работа :D . Аз май ще си купя K&N реплейсмънт и ще г туря в оригиналния еърбокс. Конуса щеше да седия готино, все пак. Ако някой е сменял филтъра с някакав афтърмаркет, нека сподели.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въздушен филтър на Bravo 1,6 - алтернативи
Collapse
X
-
Re: Въздушен филтър на Bravo 1,6 - алтернативи
lud_vaso написа:През отвора в подкалника? Или се маха целия подкалник, а може би и самия калник,Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
Стана тъмно, страшно и студено, иначе нямаше да се откажа нивгаш! Може другия уикенд да пробвам пак. Като гледам колко отоговори има по темата, явно не е масова практика да се сменя филтъра.Fiat Bravo '98 1,6 16v - Jovani
www.dolni.org
Коментар
-
lud_vaso написа:Стана тъмно, страшно и студено, иначе нямаше да се откажа нивгаш! Може другия уикенд да пробвам пак. Като гледам колко отоговори има по темата, явно не е масова практика да се сменя филтъра.
Коментар
-
Тва пък не ми е хрумвало изобщо. Така ще е и по-добре изолиран от двигателния отсек, макар че отгоре пак ще смуче топличко. Ама защо ми се струва че няма да влезя моя в кутията... трябва да пробвам. Мерси за идеята. Аз мислех да махна оригиналния еърбокс, и да намуша филтъра максимално ниско долу до фара, да го духа от оригиналния хобот, който е заустен отпред над радиатора. Така ми се струва най-удачно.Добре де никой ли не е свалял тая пущина, да сподели как и от каде излиза. Без да я чупи разбира се, така и аз мога да я извадя кутийката. Ето така изглежда филтъра.Fiat Bravo '98 1,6 16v - Jovani
www.dolni.org
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар